Deukje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
* katerwater checkt zijn armenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
maar dat mag dus nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hmm, best moeilijke keuze nog. Ik ga voor de billen.
IDD daar ja! maar dat deukje gaat als je je arm zegmaar 90 graden doet naar de bovenkantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deukje?
Bedoel je bij de elleboog als de arm gestrekt is?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef piere het volgende:
Doe mij dan maar de mond! Een mooi gevormde mond =![]()
maatje 36quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef 44pje het volgende:
Schattige kleine voetjes al genoemd?
Psssssssssst OP gelezen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Lastig...
Goede kont is sowieso wel belangrijk...
Kan borsten ook wel waarderen... vind het vooral erg geil als je er net vanaf de achterkant van de jurk een klein stukje van ziet...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:38 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ook de bovenarmen.. en handen
Van die kleine handjes met prachtig elegant gevormde (lange) vingers met een pedikuurtje.
Dacht altijd dat ik de enige was
Heb je de mijne nog niet gezienquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:30 schreef Jealousy het volgende:
Nee ik vind benen van een man echt niet mooi.
woops ik las toch eerst wat anders lelquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:16 schreef r3gi3boy het volgende:
een mooi, bescheiden kuiltje in haar kin en een stevige, doch niet overheerschende kaaklijn.
kinneukenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:25 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
woops ik las toch eerst wat anders lel![]()
Post eens een foto van jouw handenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef TherAngelina het volgende:
Armen, handen, ogen, kaak en haarlengte (ik houd niet zo van heel kort haar, liefst 'langer' haar).
En de piem0l maar dat lijkt me logisch...
Mijn handen? Oh oké, momentquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Post eens een foto van jouw handen
Dan post de TS zijn piem0l![]()
Datquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb iets met ruggen..
Een grote, gespierde mannenrug... Mmmm![]()
welke staartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |