Xman.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
[..]
Alleen met 1 iemanden dat is niet Nuno
Klopt. Maar ik slaap niet bij Fokkers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
You've been around. Je verlaat Eindhoven vast wel 's.
Oh! Telt matrassen op de vloer als 'bed'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar ik slaap niet bij Fokkers.
Bij Marc_Mga wel eens, maar dat was niet bij elkaar in bed.
gaan we dan geil chatten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Andyvie het volgende:
Nu ben ik morgen vrij, dus kan ik legitiem laat naar bed, dan ga ik nu niet instorten
voor jou altijd wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je bent niet eens online op MSN!
Edit: o wacht, je naam is weer eens veranderd
A;s ze tegen elkaar aangeschoven worden wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh! Telt matrassen op de vloer als 'bed'?
Zullen we dan maar gaan neuken i.p.v. de film?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Een filmafspraak regelen met 3 anderen is kut.
In dat geval een vijftal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
A;s ze tegen elkaar aangeschoven worden wel ja
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gaan neuken i.p.v. de film?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef sammienl het volgende:
Mwa, je zou het een ontmoetingsplekken kunnen noemen maar het is geen ontmoetingsplek in de zin dat van broeiplaats voor sexaangelegenheden
Whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Alleen als t van m'n vriendje mag hoorquote:
Twee, met drie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Vijf aaneengeschoven matrassen met homo's en er is niets gebeurd?.
Ach, hij moet niet miepen. En anders gewoon meedoen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen als t van m'n vriendje mag hoorff vragen straks
We hebben morgen 3 maanden. Was dit je felicitatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, hij moet niet miepen. En anders gewoon meedoen.
Gefeliciteeeeeeerd, hier heb je mij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben morgen 3 maanden. Was dit je felicitatie?
Ik zou dit weekend naar barcelona gaan, wat dus niet doorgaat. Dus misschien zit ik in A'damquote:
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens denken jullie aan jullie moeders zondag
Die zit in spanje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens denken jullie aan jullie moeders zondag
O dus je hebt zondag ook niks te doen?quote:
Not yet..quote:
Ik bedoel, ik hoef me nu niet meer te bewaren voor D. Dus de zwarte panter is terugquote:
Lange eef was een konijn, kleine eef een tijgertje, Francois een grizzly beer (maar hij wilde liever onze Leeuwenkoning zijn), ik een zwarte panter en Dennis een slang.quote:
Ang3l en ik hebben ook het bed gedeeldquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
En de naakte molrat komt er wederom bekaaid af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Lange eef was een konijn, kleine eef een tijgertje, Francois een grizzly beer (maar hij wilde liever onze Leeuwenkoning zijn), ik een zwarte panter en Dennis een slang.
O ja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l en ik hebben ook het bed gedeeld
3 nachten achtereen zelfs, leek bijna een relatie
heel eng was dat, weet je nog Angel?
Doe hem de groeten van mequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KewlIk ga even mn haartjes doen en een biertje halen bij m'n vriendje..
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op het feit dat ik verwacht hier zondag in de bloemetjes gezet te worden
Strijk je mijn overhemden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op het feit dat ik verwacht hier zondag in de bloemetjes gezet te worden
Dan zegt ie..."welke?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.
quote:
Wat voor verkapte gaymeetingplek ben ik belandquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |