Xman.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
[..]
Alleen met 1 iemanden dat is niet Nuno
Klopt. Maar ik slaap niet bij Fokkers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
You've been around. Je verlaat Eindhoven vast wel 's.
Oh! Telt matrassen op de vloer als 'bed'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar ik slaap niet bij Fokkers.
Bij Marc_Mga wel eens, maar dat was niet bij elkaar in bed.
gaan we dan geil chatten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Andyvie het volgende:
Nu ben ik morgen vrij, dus kan ik legitiem laat naar bed, dan ga ik nu niet instorten
voor jou altijd wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je bent niet eens online op MSN!
Edit: o wacht, je naam is weer eens veranderd
A;s ze tegen elkaar aangeschoven worden wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh! Telt matrassen op de vloer als 'bed'?
Zullen we dan maar gaan neuken i.p.v. de film?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Een filmafspraak regelen met 3 anderen is kut.
In dat geval een vijftal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
A;s ze tegen elkaar aangeschoven worden wel ja
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gaan neuken i.p.v. de film?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef sammienl het volgende:
Mwa, je zou het een ontmoetingsplekken kunnen noemen maar het is geen ontmoetingsplek in de zin dat van broeiplaats voor sexaangelegenheden
Whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Alleen als t van m'n vriendje mag hoorquote:
Twee, met drie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Vijf aaneengeschoven matrassen met homo's en er is niets gebeurd?.
Ach, hij moet niet miepen. En anders gewoon meedoen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen als t van m'n vriendje mag hoorff vragen straks
We hebben morgen 3 maanden. Was dit je felicitatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, hij moet niet miepen. En anders gewoon meedoen.
Gefeliciteeeeeeerd, hier heb je mij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben morgen 3 maanden. Was dit je felicitatie?
Ik zou dit weekend naar barcelona gaan, wat dus niet doorgaat. Dus misschien zit ik in A'damquote:
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens denken jullie aan jullie moeders zondag
Die zit in spanje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens denken jullie aan jullie moeders zondag
O dus je hebt zondag ook niks te doen?quote:
Not yet..quote:
Ik bedoel, ik hoef me nu niet meer te bewaren voor D. Dus de zwarte panter is terugquote:
Lange eef was een konijn, kleine eef een tijgertje, Francois een grizzly beer (maar hij wilde liever onze Leeuwenkoning zijn), ik een zwarte panter en Dennis een slang.quote:
Ang3l en ik hebben ook het bed gedeeldquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
En de naakte molrat komt er wederom bekaaid af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Lange eef was een konijn, kleine eef een tijgertje, Francois een grizzly beer (maar hij wilde liever onze Leeuwenkoning zijn), ik een zwarte panter en Dennis een slang.
O ja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l en ik hebben ook het bed gedeeld
3 nachten achtereen zelfs, leek bijna een relatie
heel eng was dat, weet je nog Angel?
Doe hem de groeten van mequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KewlIk ga even mn haartjes doen en een biertje halen bij m'n vriendje..
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op het feit dat ik verwacht hier zondag in de bloemetjes gezet te worden
Strijk je mijn overhemden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik doelde op het feit dat ik verwacht hier zondag in de bloemetjes gezet te worden
Dan zegt ie..."welke?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey Jeroen, je krijgt de groeten van die geile (b)engel uit Eindhoven.
quote:
Wat voor verkapte gaymeetingplek ben ik belandquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon even door de zure appel heen bijten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Wat voor verkapte gaymeetingplek ben ik beland
Was ie zo slechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het laatste half uur van Bridge to Terabithia zowat non-stop zitten huilen.
Die film was héél anders dan verwacht.
nóg niet neequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Strijk je mijn overhemden?
Veeg je mijn billen?
Kook je mijn eten?
Schrob je mijn plee?
Boen je mijn badkamer blinkend schoon?.
Zal je denken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
Dus toch een kloon.
hier zijn ook hele nette jongens hoorquote:
Ik denk dat er heel wat andere tranen aan het uitkomen zijn dan alleen vanwege de film.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Aw vlindertje *knuffel*
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat andere tranen aan het uitkomen zijn dan alleen vanwege de film.
Maar het begon met de film. Die was echt heel zielig. En mooi. Damn. Zo lief. Had echt een soort van sprookje verwacht a la Narnia.quote:
Ja echt. Ohh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
De trailer zag er niet uit. Maar misschien moet ik het toch maar wagen dan...
¤80 is een beetje duur en ik denkzo dat mijn bed toch beter ligtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
http://www.comopocos.com/
Zitzakken voor homo's
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... een stuk of vier, geloof ik.
You're so shy...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef Dave het volgende:
Ik heb nog nooit een Fok!ker ontmoet, laat staan het bed gedeeld met.
Tot straksquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Yonah het volgende:
ikke werken!
zie u allen in het volgende topic
of juist minder na het lezen van onderstaandequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog meer keuzestress
en dan krijg je hem daar ook direct meequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Straks naar Philips voor de briefing over de tv
wie moet jij neuqen om al die voorkeursbehandelingen te krijgen die jij krijgtquote:
Welke? Zulke dingen wil ik ook wel testenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand, dit is via een onderzoeksbureau.
www.blauwnl.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welke? Zulke dingen wil ik ook wel testen
ze hebben daar ook al eens de nieuwste Philips scheermachines ter test aangebodenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.blauwnl.nl
ik weet niet of ze vaker dit soort testen hebben hoor.. hiervoor waren het gewoon online vragenlijsten
Je bent ook lid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben daar ook al eens de nieuwste Philips scheermachines ter test aangeboden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |