luie beest... :|quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het luie beest op het huisje klikt en naar 2007 gaat staan daar weer allemaal nieuwe plaatjes![]()
Kunnen we beter aan jou vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef sammienl het volgende:
[..]
Met welke fokker heb je dan het bed al gedeeld![]()
Op een paar cm na danquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
In het donker zijn wij allen negerts.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef sammienl het volgende:
[..]
Leg maar uit hoe je op een internet-forum verder kan gaan dan dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef sammienl het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel meer gedaan dan alleen maar geshowd in een darkroom![]()
Spreek voor jezelfquote:
Ehm... een stuk of vier, geloof ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef sammienl het volgende:
En wat als ie aangaf dat ie ook af en toe met andere vrouwen naar bed wil gaan? Waar trek je de grens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Iedereen heeft andere behoeften en dit is nog een vrij onschuldige manier om die behoeften te vervullen (mits veilig).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... een stuk of vier, geloof ik.
Oh, had je het over MIJN manquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef sammienl het volgende:
[..]
En wat als ie aangaf dat ie ook af en toe met andere vrouwen naar bed wil gaan? Waar trek je de grens?
Of sta je gewoon open voor een open relatie.
Ik ben geen neger neequote:
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
.
Maar niks gebeurd zeker, behalve slapen..
Ja als je een comfortabel 2p bed hebt is dat net zo handigquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meestal wel ja..
Waarom zou je na het stappen een vreemde contructie met matrasje op de grond o.i.d. moeten gaan regelen...
Xactly.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja als je een comfortabel 2p bed hebt is dat net zo handig
Je krijgt een van de gozersquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik weet 't
Ik weet 't
Verdien ik nu een wasmachine?
*kuch*quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet 't
Ik weet 't
Verdien ik nu een wasmachine?
Ik ben heul geen relnichtquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Neeee niet nog een relnicht![]()
Er moeten hier 'ns wat meer lieve nichtjes komen..
Volgens mij is hier sprake van miscommunicatie. Een internet-forum is toch veel onschuldiger van aard( vind ik)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Leg maar uit hoe je op een internet-forum verder kan gaan dan dat..
alleen maar Relquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben heul geen relnichten ik ben ook geen nicht
![]()
![]()
dat KAN het zijn ja, maar ga maar eens bij die fora kijken waarbij je de mogelijkheid tot webcammen hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef sammienl het volgende:
[..]
Volgens mij is hier sprake van miscommunicatie. Een internet-forum is toch veel onschuldiger van aard( vind ik)
Niet eens beide?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je krijgt een van de gozers
[afbeelding]
Ik dacht dat je genoeg had aan 1, ach je mag ook de meiden hebben. A big happy familyquote:
alsof jij je hier van een Nee wat gaat aantrekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier een tvp ga plaatsen?
Alleen met 1 iemandquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je een fokker zou moeten uitkiezen..?
De modjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier een tvp ga plaatsen?
Ja die heeft blijkbaar toch nog wat internet connectie problemen zodat hij na z'n verhuizing hier zo weinig meer is ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
[..]
Alleen met 1 iemanden dat is niet Nuno
Hmmm.. Dan doe ik het toch niet?quote:
werkt allang!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je schakelt via het envelopje bovenin je PM in![]()
Nee en ik heb ook niet de illusie dat ik met die fokker ooit het bed wel zal delen. Dus ik laat het hierbij okquote:
Oh, dan weet ik het: yvonne.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef sammienl het volgende:
Nee en ik heb ook niet de illusie dat ik met die fokker ooit het bed wel zal delen. Dus ik laat het hierbij ok![]()
Verrek, nu je het zegt... ik had hem helemaal nog niet gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die heeft blijkbaar toch nog wat internet connectie problemen zodat hij na z'n verhuizing hier zo weinig meer is ?
Hij geeft me anders nog steeds complimentjes in bepaalde topicsquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
Dat zal toch vast niet de enige zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel met een fokker het bed gedeeldMaar dat was voor we beide fokker waren. En eigenlijk is ie fokker-af.
Jawel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zal toch vast niet de enige zijn?
Vanuit la France ja? Hmm. Ok.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft me anders nog steeds complimentjes in bepaalde topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |