quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Echt mooi speulgoed..
Even een hele droge vraag he, heb jij nog zo'n setje lange trekveren voor aan de uitlaat dimi? Ben mijne kwijt
Is ook geen carbon maar kevlar, toch ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Hijacking het volgende:
uitlaat vetjes al vind ik die demper carbon kleur niet zo mooi
Kevlar is het indeed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Is ook geen carbon maar kevlar, toch ?Net ding trouwens Dimi
![]()
En even terzijde, heb vandaag m'n brommer dan toch maar teruggebracht naar die winkel.
Ben eens benieuwd![]()
Dat is het dan ook niet, beetje kennis van zaken is wel handig voordat je iets zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Hijacking het volgende:
uitlaat vetjes al vind ik die demper carbon kleur niet zo mooi
hoezo moet ik kennis er voor hebben ik zeg die uitlaat ziet er vet uit en ik dacht dat het een carbon achtige sticker was ipv kevlarquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet, beetje kennis van zaken is wel handig voordat je iets zegt.
Maar je hebt al vaker laten blijken dat je dat niet hebt....
Jammer, heel jammer
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:49 schreef no1uknow het volgende:
Hijacking je bent gewoon een kutn00b
chrome won't get you homequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Een uitlaat moet chreum zijn.
ik heb alleen roestig chroomquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Geqxon het volgende:
Chroom regelt wel de chicks.
Stickerquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hoezo moet ik kennis er voor hebben ik zeg die uitlaat ziet er vet uit en ik dacht dat het een carbon achtige sticker was ipv kevlar![]()
![]()
maar post eens een foto van je ktm ipv die stoppie een totaal plaatje ofzow![]()
![]()
Praktijk en theorie gehaald? Netjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef fs180 het volgende:
of het filmpjes topic op mf
hey ik mag legaal vroomen.. had 4 fout
Praktijd? Het is tijd op een motor tegen een boom te prakken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef fs180 het volgende:
praktijd nog niet.. maar ik mag legaal vroomen
jah johquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef fs180 het volgende:
of het filmpjes topic op mf
hey ik mag legaal vroomen.. had 4 fout
waarom wil je hem verkopen ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah joh![]()
leip, maarja wil dr nog iemand een KTM kopen![]()
apart typo jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Praktijd? Het is tijd op een motor tegen een boom te prakken?
Omdat ik een nieuwe ga kopen....quote:
Toch lekker die back-up van maten die woorden uit je mond halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet, beetje kennis van zaken is wel handig voordat je iets zegt.
Maar je hebt al vaker laten blijken dat je dat niet hebt....
Jammer, heel jammer
![]()
Ja, anders heb je geen Mercedes 190D.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |