abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2007 @ 15:23:51 #61
3542 Gia
User under construction
pi_49366527
Ik heb ook wel het gevoel dat de medestanders van mevrouw de aasgier, zelf ook tegenstander zijn van de PCL en dus niet meespelen. Ze zouden dus hetzelfde mee kunnen maken.
Mensen die wel meespelen zullen tegen haar zijn, want hun zal dit niet overkomen.

Ik blijf het raar vinden als je geheel BEWUST niet mee wil doen. Zelfs mensen die wel meedoen uitlacht. Om vervolgens jezelf een slachtoffer te voelen wanneer je buren wel iets winnen.
pi_49367302
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als iemand maar je mening volgt hé , anders ben je maar een agressief kleutertje, veel grote harde woorden, maar zeer weinig inhoud. Doe eens wat ervaring op in de grote wereld, zou ik zo zeggen.
Ik ben hier degene die in normale (vol)zinnen schrijft mevrouw, ik hou er deugdelijke redeneringen op na en ik weet het verschil tussen privaat- en strafrecht. Dat valt van u niet te zeggen, 'advocaat' .
quote:
Ik ben het zeker niet eens met alles wat hierboven geschreven is, maar zoals ik net heb gepost, ik ben moegeschreven, en vrouwe justitia zal haar werk wel doen .
We zullen zien.
pi_49374390
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Pool het volgende:

De schade verschilt niet. Zoals ik in bovenstaande post al schrijf, draait het vooral om de vraag of de PCL de maatschappelijke zorgvuldigheid heeft geschonden. Daarbij worden alle omstandigheden meegenomen en doet ook de hoedanigheid van de handelende persoon er toe.

Een groot, professioneel loterijbedrijf heeft een grotere maatschappelijke zorgvuldigheid in acht te nemen dan een groepje collega's. Ook het feit dat jouw collega's geen winstbejag hebben als ze jou erbij willen slepen, terwijl de PCL dat wel heeft, maakt een verschil.
natuurlijk streefden mijn collega's wel winstbejag na door mij er bij te slepen, dan konden ze meer loten kopen en werden de kansen op winst groter .

Bovendien vind ik het vreemd dat hier steeds sprake is van het PCL-systeem gebaseerd op "geanticipeerde spijtgevoelens", terwijl deze theorie op deze dame helemaal niet van toepassing is. Zij was niet het slachtoffer van geanticipeerde spijtgevoelens, want ze heeft helemaal geen lotje gekocht (of laten activeren, of hoe het systeem ook werkt). De druk van 'geanticipeerde spijtgevoelens' heeft ze blijkbaar helemaal niet gevoeld ...

Ik daarentegen heb op mijn werk onder 'druk' van mijn collega's veel geld gestoken in de loterij, en ik heb daarmee veel geld verloren, IK was een slachtoffer van het geanticipeerde spijtgevoelsysteem, maar , deze dame niet

Deze dame heeft in tegenstelling tot mij geen euro verloren. In feite heeft ze geen schade. Of de PCL nu had bestaan of niet, ze is geen eurocent kwijt en haar situatie was nét dezelfde geweest, met uitzondering van het feit uiteraard dat haar buren nu rijk zijn en zij niet...

En uiteraard is het een gigantisch ongelooflijk KUTgevoel, maar daar blijft het dan ook bij. Heel de theorie dat deze dame het slachtoffer is geworden van het werkingssysteem van de PCL is hier helemaal niet van toepassing. Ze is niet het slachtoffer van het spijtgevoelssysteem, maar van het feit dat haar buren geld krijgen en zij niet, that's it.

Ze zit gewoon met de gebakken peren, en ergens is het misschien nog wel extra reclame voor de PCL, want nu zien ze eens een dame die in deze kutsituatie is verzeild geraakt, het wordt nog een pak echter om te zien hoe het is als je als enige van de straat niet wint. .
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49390121
Hoezo geld belust??????

Typisch vrouwen.........
pi_49614598
Gisteren in het programma Miljoenenjacht konden Linda de Mol en Winston Gerschtanowitz het niet laten mevrouw de Gier een sneer uit te delen.
Linda door grappend tegen de finalist te zeggen van je gaat toch niet een proces aanspannen tegen me als het fout gaat?
Winston door het bij de thuiswinnaar te hebben over het bewust niet meespelen met de loterij.
Dombo ex-Goudkuster snapt natuurlijk niet dat de Postcodeloterij niet te vergelijken is met andere loterijen als het gaat om bewust niet meespelen.
Natuurlijk orders van bovenaf maar wel jammer dat Linda en vooral Winston zich zo laten gebruiken.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:06:51 #66
3542 Gia
User under construction
pi_49615086
Ik vond die opmerking van Linda wel grappig. Jammer dat daar niet meteen een groot applaus op volgde. Slechts een enkeling klapte hiervoor. Denk dat het door de spanning van het spel ook veel mensen ontgaan is, of dat die niet door hadden dat het op mevrouw de Aasgier sloeg.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:10:13 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49615184
wat was er ook alweer zo aasgierig aan die vrouw?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_49615218
Loopt dit geval nog steeds? Wat een ontzettend slechte verliezer is die dame, zeg...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_49615352
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef Gia het volgende:
Ik vond die opmerking van Linda wel grappig. Jammer dat daar niet meteen een groot applaus op volgde. Slechts een enkeling klapte hiervoor. Denk dat het door de spanning van het spel ook veel mensen ontgaan is, of dat die niet door hadden dat het op mevrouw de Aasgier sloeg.
Linda is grappig en leuk maar deze grap was wel ten koste van mevrouw de Gier. Gelukkig had het publiek het ook door.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:19:44 #70
3542 Gia
User under construction
pi_49615477
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Linda is grappig en leuk maar deze grap was wel ten koste van mevrouw de Gier. Gelukkig had het publiek het ook door.
Goh, kan ze weer een aanklacht in gaan dienen!

Haar naam is niet genoemd, dus ze moet niet zeuren.

@ Re.
Zij woont in Heusden waar een miljoenenklapper is gevallen, maar ze had geen lot. Nu voelt ze zich benadeeld, omdat het zo gemeen is dat haar buren nu allemaal in een jaguar rijden en zij niet en dat doet pijn, pijn, zo'n vreselijke pijn. De psychische pijn is niet om te houden en hier moet een vergoeding voor komen. Doordat haar buren een grote prijs wonnen en zij niet, omdat ze geen lot had, lijdt ze psychisch enorm en dat is de schuld van de PCL.
pi_49615681
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Goh, kan ze weer een aanklacht in gaan dienen!

Haar naam is niet genoemd, dus ze moet niet zeuren.

@ Re.
Zij woont in Heusden waar een miljoenenklapper is gevallen, maar ze had geen lot. Nu voelt ze zich benadeeld, omdat het zo gemeen is dat haar buren nu allemaal in een jaguar rijden en zij niet en dat doet pijn, pijn, zo'n vreselijke pijn. De psychische pijn is niet om te houden en hier moet een vergoeding voor komen. Doordat haar buren een grote prijs wonnen en zij niet, omdat ze geen lot had, lijdt ze psychisch enorm en dat is de schuld van de PCL.
Het had Linda gesierd zich erbuiten te houden i.p.v. mevrouw de Gier belachelijk te maken. Iedereen weet dat het om haar ging.
De Postcodeloterij is de mafia van de loterijen. Betalen anders zou het jou weleens kunnen overkomen.
De maandelijkse inleg is een soort beschermingsgeld.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:27:18 #72
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_49615727
ik denk er sindsdien ook aan maar lid te worden om geen evt spijtgevoel te hebben mocht hij hier in de straat vallen en dat is al ridicuul genoeg op zichzelf.
afschaffen dat systeem, je zal al een tijd in geldnood zitten en als enigste naast een prijs pakken in de straat omdat je het gewoonweg niet kan missen.

Dan heb je al het minste geld en meteen de grootste pech erbij, dan moet zoiemand ook niet op een 6de etage van een flat wonen
pi_49615795
Dit doet me heel erg denken aan een citaat dat ik eens ergens las;

'Menig mens zou het beter gaan als het hem niet zo goed ging'.

Echt, als je een drama gaat maken van het geld dat je niet gewonnen hebt, omdat je geen lot hebt gekocht en alleen maar kunt kijken naar de buren waar het gras groener is, dan ben je een zielig geval. Niet omdat je niks gewonnen hebt, maar omdat je je zo fixeert op verlies dat niet eens echt verlies is.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_49615827
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
ik denk er sindsdien ook aan maar lid te worden om geen evt spijtgevoel te hebben mocht hij hier in de straat vallen en dat is al ridicuul genoeg op zichzelf.
afschaffen dat systeem, je zal al een tijd in geldnood zitten en als enigste naast een prijs pakken in de straat omdat je het gewoonweg niet kan missen.

Dan heb je al het minste geld en meteen de grootste pech erbij, dan moet zoiemand ook niet op een 6de etage van een flat wonen
Waaruit blijkt dat je net zoals de meeste mensen niet echt vrijwillig meedoet maar uit angst, net als bij beschermingsgeld.
pi_49616012
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Serendips het volgende:

Echt, als je een drama gaat maken van het geld dat je niet gewonnen hebt, omdat je geen lot hebt gekocht en alleen maar kunt kijken naar de buren waar het gras groener is, dan ben je een zielig geval. Niet omdat je niks gewonnen hebt, maar omdat je je zo fixeert op verlies dat niet eens echt verlies is.
Het gaat om het feit dat je postcode ongevraagd mee doet in een loterij, of het nou een drama is om te verliezen of niet.

Alleen al het feit dat je postcode ongevraagd het winnende lot kan zijn is naar mijn idee al voldoende om een hekel te hebben aan de PCL.

Maar goed daar zijn al 3 topics over vol geschreven.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 21 mei 2007 @ 18:37:21 #76
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_49616021
alleen de mensen die eind van de maand wat over houden kunnen er aan meedoen.
degene die ik dan liever een prijs gun heeft die 7,5 euro op moeten maken om zijn/haar kind een paar boterhammen mee naar te school te geven.
Dan is het makkelijk om niet naar de rest van de straat te kijken die hun geld aan het tellen is

daarom moet het eigenlijk (van mij) gewoon verdwijnen.
pi_49616089
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Serendips het volgende:

Geen rechtszaken om niet gekochte loten bij de Lotto, Staatsloterij, Bankgiroloterij, Sponsorloterij maar wel bij de Postcodeloterij. Hoe zou dat toch komen? Omdat niet winnen bij de Postcodeloterij anders is.
En iets niet krijgen kan wrang zijn.
Mevrouw de Gier is niet zielig maar moedig. Zij durft te doen want andere verliezers hebben nagelaten.
Iets niet krijgen kan ook als een verlies voelen. Stel je opa geeft je zus ¤ 10.000 en jij krijgt niks. Je hebt niks verloren maar kijkt toch anders tegen je opa en zus aan en voelt je benadeeld.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:34:51 #78
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_49618109
Waneer is de uitspraak?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_49619258
Mooie juridische onderbouwingen heren
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_49619439
Ojee, psychische schade en continu volschieten als de loterij-tune even te horen is. Voor dit gevalletje zal vast wel een plaatsje vrijgemaakt kunnen worden in een of andere inrichting.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')