Ik ben hier degene die in normale (vol)zinnen schrijft mevrouw, ik hou er deugdelijke redeneringen op na en ik weet het verschil tussen privaat- en strafrecht. Dat valt van u niet te zeggen, 'advocaat'quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als iemand maar je mening volgt hé, anders ben je maar een agressief kleutertje, veel grote harde woorden, maar zeer weinig inhoud. Doe eens wat ervaring op in de grote wereld, zou ik zo zeggen.
We zullen zien.quote:Ik ben het zeker niet eens met alles wat hierboven geschreven is, maar zoals ik net heb gepost, ik ben moegeschreven, en vrouwe justitia zal haar werk wel doen.
natuurlijk streefden mijn collega's wel winstbejag na door mij er bij te slepen, dan konden ze meer loten kopen en werden de kansen op winst groterquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Pool het volgende:
De schade verschilt niet. Zoals ik in bovenstaande post al schrijf, draait het vooral om de vraag of de PCL de maatschappelijke zorgvuldigheid heeft geschonden. Daarbij worden alle omstandigheden meegenomen en doet ook de hoedanigheid van de handelende persoon er toe.
Een groot, professioneel loterijbedrijf heeft een grotere maatschappelijke zorgvuldigheid in acht te nemen dan een groepje collega's. Ook het feit dat jouw collega's geen winstbejag hebben als ze jou erbij willen slepen, terwijl de PCL dat wel heeft, maakt een verschil.
Linda is grappig en leuk maar deze grap was wel ten koste van mevrouw de Gier. Gelukkig had het publiek het ook door.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef Gia het volgende:
Ik vond die opmerking van Linda wel grappig. Jammer dat daar niet meteen een groot applaus op volgde. Slechts een enkeling klapte hiervoor. Denk dat het door de spanning van het spel ook veel mensen ontgaan is, of dat die niet door hadden dat het op mevrouw de Aasgier sloeg.
Goh, kan ze weer een aanklacht in gaan dienen!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Linda is grappig en leuk maar deze grap was wel ten koste van mevrouw de Gier. Gelukkig had het publiek het ook door.
Het had Linda gesierd zich erbuiten te houden i.p.v. mevrouw de Gier belachelijk te maken. Iedereen weet dat het om haar ging.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, kan ze weer een aanklacht in gaan dienen!
Haar naam is niet genoemd, dus ze moet niet zeuren.
@ Re.
Zij woont in Heusden waar een miljoenenklapper is gevallen, maar ze had geen lot. Nu voelt ze zich benadeeld, omdat het zo gemeen is dat haar buren nu allemaal in een jaguar rijden en zij niet en dat doet pijn, pijn, zo'n vreselijke pijn. De psychische pijn is niet om te houden en hier moet een vergoeding voor komen. Doordat haar buren een grote prijs wonnen en zij niet, omdat ze geen lot had, lijdt ze psychisch enorm en dat is de schuld van de PCL.![]()
Waaruit blijkt dat je net zoals de meeste mensen niet echt vrijwillig meedoet maar uit angst, net als bij beschermingsgeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
ik denk er sindsdien ook aan maar lid te worden om geen evt spijtgevoel te hebben mocht hij hier in de straat vallen en dat is al ridicuul genoeg op zichzelf.
afschaffen dat systeem, je zal al een tijd in geldnood zitten en als enigste naast een prijs pakken in de straat omdat je het gewoonweg niet kan missen.
Dan heb je al het minste geld en meteen de grootste pech erbij, dan moet zoiemand ook niet op een 6de etage van een flat wonen
Het gaat om het feit dat je postcode ongevraagd mee doet in een loterij, of het nou een drama is om te verliezen of niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Serendips het volgende:
Dit doet me heel erg denken aan een citaat dat ik eens ergens las;
'Menig mens zou het beter gaan als het hem niet zo goed ging'.
Echt, als je een drama gaat maken van het geld dat je niet gewonnen hebt, omdat je geen lot hebt gekocht en alleen maar kunt kijken naar de buren waar het gras groener is, dan ben je een zielig geval. Niet omdat je niks gewonnen hebt, maar omdat je je zo fixeert op verlies dat niet eens echt verlies is.
Geen rechtszaken om niet gekochte loten bij de Lotto, Staatsloterij, Bankgiroloterij, Sponsorloterij maar wel bij de Postcodeloterij. Hoe zou dat toch komen? Omdat niet winnen bij de Postcodeloterij anders is.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Serendips het volgende:
Dit doet me heel erg denken aan een citaat dat ik eens ergens las;
'Menig mens zou het beter gaan als het hem niet zo goed ging'.
Echt, als je een drama gaat maken van het geld dat je niet gewonnen hebt, omdat je geen lot hebt gekocht en alleen maar kunt kijken naar de buren waar het gras groener is, dan ben je een zielig geval. Niet omdat je niks gewonnen hebt, maar omdat je je zo fixeert op verlies dat niet eens echt verlies is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |