Je was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ze wat intelligentie in haar hadZal wel een Febo opdracht zijn
![]()
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Lieke spuit scheerschuim in een kussen......
Wat wil ze daarmee bereiken ???
Hoe kom je daar nou bijquote:
Zoo zieligquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Zielige poging.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een natte plek als het er zo lang in zit, niet meer en niet minder
Moet ik thuis ook eens proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Heeft Huub verzonnen, gisteren.quote:
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Moeten ze vaker doen.
Drie mensen met elkaar opschepen. Best verfrissend.
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Als ze niets doet dan is ze natuurlijk saai en nu flikt ze tenminste wat bij Natasia en is het weer niet goed. Tja, als je eenmaal FOK tegen je hebt, dan kun je wel ophouden. Gelukkig is Lieke niet afhankelijk van de fokkers.
Je zag het goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze deed het toch bij Jaap ??? Of zag ik het verkeerd ?
Dan is dit idd verfrissend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet als het Brian, Natasia en Amanda zouden zijn... krijg je een paar uur dat onbegrijpelijke conspiracy gezwets van Brian en twee ja-knikkende dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |