4,50 per ronde staat er, dus denk dan incl. de return en de andere wedstrijden??quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef denthemen het volgende:
die site doet het nooit goed bij mij, maar als ik betaal, kan ik dan alleen vandaag kijken?
yupquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
4,50 per ronde staat er, dus denk dan incl. de return en de andere wedstrijden??
Planetquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Luco het volgende:
Heerenveen - Ajax, enige mogelijkheid?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb wat op google gezocht en kwam een site tegen
waar dit stond!
20:00 Pays Bas :
SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
FSTV 1 SopCast
(Channel - 9873)
(van een ander forum)
Loopt het eigenlijk achter?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef Longmen het volgende:
Toch maar planet betaald. Werkt goed. Goeie kwaliteit.![]()
volgens mij niet?quote:
geef eens linkquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef Cheiron het volgende:
Sopcast loopt aardig, maar wel echt baggerkwaliteit vandaag
Beter dan niks natuurlijk
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef Noshiba het volgende:
Het sopcast adres in ongeldig
Je moet toch gewoon bij Adres 6670 invullen en dan op dat pijltje klikken??quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef Noshiba het volgende:
Het sopcast adres in ongeldig
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htmquote:Op zondag 13 mei 2007 12:24 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. kunnen er maar vroeg genoeg bij zijn. Las dat planet niets uitzend vandaag.. Weet iemand al een linkje voor sopcast oid?
Planet zend gewoon uit hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 12:24 schreef TIM-846 het volgende:
Zo.. kunnen er maar vroeg genoeg bij zijn. Las dat planet niets uitzend vandaag..
Goal TV met ppmate doet het goed (ajax-Her in t Chinees)quote:Op zondag 13 mei 2007 14:34 schreef assie het volgende:
Iemand al een werkende stream gevonden???
hij buffert niet bij mijquote:Op zondag 13 mei 2007 14:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Goal TV met ppmate doet het goed (ajax-Her in t Chinees)
Hier helaas ook problemen met bufferen (iets van 10 seconde van de wedstrijd gezien), zal wel super druk zijn. PPSTREAM snap ik niks van, dus dan maar radio 1.quote:
Als dat het probleem was, zat ik niet hier te postenquote:
http://rojadirecta.com/quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
Niks voor de Cup Final?
Ja, Google vond niks en ik kende die site niet. Ga nu kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://rojadirecta.com/
Staan genoeg links zei ik net.
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op zondag 20 mei 2007 12:05 schreef firecow het volgende:
az - AJAX te zien ???
Geen is altijd beter dan Chineesquote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef firecow het volgende:
sopcast werkt hier prima nu, heb alleen geen commmentaar
welke minuut zitten we ?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
Het commentaar van Radio1 loopt flink voor op de beelden.
quote:Wedstrijd gratis op DeWedstrijden.tv
Supporters die geen kaartje hebben weten te bemachtigen kunnen de wedstrijd bij het stadhuis volgen. Het is ook mogelijk om de wedstrijd te kijken op je computer via de link onder aan dit bericht...
Want nu de strijd om een plaats in de Eredivisie in alle hevigheid is losgebarsten, biedt DeWedstrijden.tv jou een uitgelezen kans om de verrichtingen van jouw favoriete club op de voet te volgen. Live. En gratis
De resterende duels uit de beslissende derde ronde van de Jupiler League play-offs zijn gratis en voor niets via de Videoplayer van DeWedstrijden live te volgen.
Klik hier! voor meer informatie
Bron: VVV Venlo
Geen Sopcastquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef toma het volgende:
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htm
zijn er nog sopcasts voor Ajax-AZ of alleen PPMate en PPstream?
Heb geluid uitstaan, heb de Radio erbij aanquote:Op zondag 27 mei 2007 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
Die Aziaat met zijn ge"Arrr" als ie de namen uitspreekt.
Die loopt voor op de beelden.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb geluid uitstaan, heb de Radio erbij aan![]()
Hier zit er eentjequote:Op zondag 27 mei 2007 14:55 schreef OnlineGokker het volgende:
Helemaal niemand die nu naar Ajax-AZ zit te kijken met een gratis stream?
sorry, ik heb hier niet meer gekeken, alleen de 2de helft gevolgd...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:44 schreef jeehaa het volgende:
welk kanaal op uusee ?
Held! (hoeveel minuten loopt hij achter?)quote:
Rond deze tijd heb ik toch niks beters te doen, ook al moet ik nog wel boodschappen halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
En sinds wanneer kijk je naar je helden Slory en Melchiot onder leiding van Bassie, Montana?.
Welke zender dan, kon zo snel niets vinden in de krant vanmorgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawel, maar dan zijn ze allang klaar.
SBS6.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Welke zender dan, kon zo snel niets vinden in de krant vanmorgen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Komend weekend zondag Genoa - Napoli.
Zou die ergens te zien zijn?
OP = openingspostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:17 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Ben d'r niet zo in thuis, maar móet deze wedstrijd gewoon zien, wat is de OP?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm Hier is een link, maar is nog niet zeker.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil Napoli zien.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htmquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag maar weer eens gaan uitpluizen waar de linkjes staan voor de premiership.
Ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:59 schreef Piles het volgende:
Is er al iets voor Feyenoord morgen?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
17:00 uur Liverpool - Chelsea op TVAnts, Sopcast en PPMate![]()
heb hier hetzelfde probleem, nog nooit gehad met tvants?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Ik moet bij TVants een beveiligingsupdate downloaden in WMP, maar dan komt er een popup met een chinees inlogscherm.
Is dit bekend of heb ik op iets verkeerds geklikt? Ik probeerde alvast de stream voor Superboeren - Superjoden klaar te zetten.
Yup,lijkt nou wat beter te gaan.Vloeiend beeld nu.Ben benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:31 schreef MaxPower het volgende:
veel bufferen idd, maar hij doet het
ga lekker ff na een ander topic...quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef El_Bassie het volgende:
Zoveel was dat nou ook weer niet Jan
Hoezo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ga lekker ff na een ander topic...
heb je daar een link van ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:54 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij niet, sopcast heeft wel beelden
werkt niet echt !quote:
page errors en linkjes doen het nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hier wel, je moet ff de reclame afwachten he
Je bent me net voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand een stream voor Utrecht - Feijenoord?
Daar zoek ik ook naar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand een stream voor Utrecht - Feijenoord?
Heb je ook een link, want ik kan hem zo niet vinden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooie stream van Share2 via SopCast. Liverpool - Chelsea van Sport 1, Nederlands commentaar, goed beeld.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef koster het volgende:
[..]
Heb je ook een link, want ik kan hem zo niet vinden..
22508quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef toma het volgende:
wat is het sopcast nummer van Share2 want het linkje doet het niet bij mij en ik kan ook geen Share2 in de channels vinden.
Probeer anders even een andere browser, misschien kun je dan wel de link aanklikken.quote:
ik heb vannochtend de nieuwste versie gedownload. Hoe stel ik een andere browser in?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer anders even een andere browser, misschien kun je dan wel de link aanklikken.
Nieuwe versie van Sopcast downloaden kan ook helpen...
je avatarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:58 schreef MaxPower het volgende:
ja, kijk maar in het betaalstreamstopic
Voor die ene keer dat ik kijk neem ik wel een weekendabbonement.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er al mensen die een seizoenskaart van Planet Voetbal hebben genomen?
Zie: http://scripts.planetvoetbal.nl/voetbal/#
Ik wil het wel, maar natuurlijk werkt dat systeem niet in Belgiëquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er al mensen die een seizoenskaart van Planet Voetbal hebben genomen?
Zie: http://scripts.planetvoetbal.nl/voetbal/#
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn programma voor vandaag.![]()
13:45 Sunderland - Liverpool
16:00 Arsenal - Manchester City
19:00 Real Madrid - Atletico Madrid
Dat klinkt voor mij ook wel logisch vandaagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn programma voor vandaag.![]()
13:45 Sunderland - Liverpool
16:00 Arsenal - Manchester City
19:00 Real Madrid - Atletico Madrid
Ik kijk via Share 2 [EN]. Heb ze beide geprobeerd maar vind de kwaliteit van Share 2 [EN] beter. Linkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef MaxPower het volgende:
meer mensen problemen met de truesports3 stream voor arsenal? bufferen als een gek en soms kapt ie er gewoon helemaal mee
Geen idee wat hij bedoeld, misschien dat hij er bezwaar tegen heeft dat andere websites zijn streams promoten alsof het van hun isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:02 schreef MaxPower het volgende:
wat loopt die streamer nu te janken? no more EPL on this channel?
Cannot retrieve data op dat kanaal?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:34 schreef Longmen het volgende:
De Madrileense derby doet het prima op sopcast channel 29995
T is inmiddels afgelopen....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef kesj het volgende:
[..]
Cannot retrieve data op dat kanaal?
Het Wesley Sneijder topic #3 Bij Realquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef kesj het volgende:
[..]
Meen je niet? Zag ergens staan dat het pas om 22 uur begon. Vandaar
Hoe was het?
nog niet gekeken maar alvast bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:
zie myp2p.eu
JavaScript toevallig uitstaan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef w00h00 het volgende:
planet.nl
Macromedia Flash plugin versie 8 dowloaden. gedaan, maar hij vraagt er nog steeds om, iemand enig idee?
klopt, die werkt niet..andere programma's krijg ik ook niet aan de praatquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:35 schreef toma het volgende:
ik kan geen sopcast adres vinden voor Ajax.
zijn niet gestopt...doen alleen willekeurig ofzo...gisteren az was wel online met NL commentaar van versatelquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:40 schreef Longmen het volgende:
De sopcast links werken idd niet. alleen tv ants maar die moet ik opnieuw downlaoden.
Zijn de Nederlandse "zenders" (voetjebal etc.) er mee gestopt ofzo?
die code isquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
tv ants doet het ook niet :S want daar moet je een vage code invoeren ofzo !
1 |
Doet t bij mij ook nog nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn niet gestopt...doen alleen willekeurig ofzo...gisteren az was wel online met NL commentaar van versatel
Heb jjij een snelle link voor voor tv ants..bij mij mega traag
ja hetzelfdequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dank u! En de username (of wat ik denk dat de username is) is dan ook hetzelfde??
Heb ik ook. Net de laatste versie gedownload en geinstalleerd: meteen bij opstarten al dat mn versie out of date is..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:47 schreef toma het volgende:
tvants wil bij mij steeds een update downloaden als GoalTV volledig is gebuffert. Als ik deze upgrade dan wil downloaden geeft ie een melding dat t niet werkt
Die deed het bij mij ook niet totdat ik WMP instelde als standaardspeler voor .wmv bestandenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef drGoeroe het volgende:
Planetvoetbal werkt ook niet echt lekker, heb 2x moeten betalen voor ik het eindelijk kon bekijken.
Ook werkt de URL voor het aanschaffen van een seizoenskaart niet, is dat bij iedereen zo?
Verhelpt het jammer genoeg niet. Thanks anyway!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die deed het bij mij ook niet totdat ik WMP instelde als standaardspeler voor .wmv bestanden
heb ik ook gedownload. Helpt niks.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ben nieuwe versie aan het downloaden van tv ants. schiet niet echt op, maar wie weet doet ie het dan wel
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef toma het volgende:
ik zit nu naar een carriere van Ronaldo te kijken
zal geen probleem zijn denk ik..staan echt 100 kanalen (beetje overdrijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:56 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop dat FC Barcelona vanavond ook op een streampje is
De eerste link van Sports Mania werkt bij mij, duurt wel lang voor je beeld hebt...quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:07 schreef andre347 het volgende:
Wie heeft een goeie link voor Manchester - Spurs, bij mij is hij alleen maar aan het bufferen![]()
Ja, die heb ik er nu al een tijdje voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
De eerste link van Sports Mania werkt bij mij, duurt wel lang voor je beeld hebt...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef Che1984 het volgende:
Iemand een leuk goed streampje voor Barca?
Ik heb tvAnts en Sopcast...
Alle links zijn inmiddels weggehaald en die Canal Digital is Fox sports waar een EPL review show bezig isquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm [afbeelding]
Problemen met buitenlandse rechten dacht ik te lezen in mijn slechtste Spaans.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef Flashwin het volgende:
KUT zeg, hoe kan niemand deze wedstrijd nou uitzenden![]()
Gewoon op sopcast te zien Channel - 7117quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:32 schreef Flashwin het volgende:
Zonde, juist naar deze wedstrijd had ik het meest uitgekeken
Dan maar morgen downloaden
waar kun je dat downloaden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:32 schreef Flashwin het volgende:
Zonde, juist naar deze wedstrijd had ik het meest uitgekeken
Dan maar morgen downloaden
www.fbtz.comquote:
Echt he, ongelooflijk...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef MaxPower het volgende:
hoe vaak moet die link nog gegeven worden...![]()
www.myp2p.eu
Merci bien !!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef MaxPower het volgende:
Ik geef de link elke keer weer met veel plezier !!![]()
www.myp2p.eu
Hij lag eruit toen ik er op klikte, wist niet of die nog actief was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef MaxPower het volgende:
hoe vaak moet die link nog gegeven worden...![]()
www.myp2p.eu
Jaquote:Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef TIM-846 het volgende:
zegt u het maar.. iemand ergens al een streampje van Ajax gevonden?
Klote?why zit er aan te denken om tele2 compleet te nemen namelijkquote:Op zondag 2 september 2007 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
1-1!
Prachtige goal
Tele 2 internet is zwaar klote maar alle wedstrijden Live is wel relaxt
Ik had verkeerd gekliktquote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef dndiek het volgende:
Dit topic is verder niet bedoeld voor tussenstanden
http://www.sopcast.org/ gewoon hier ff sopcast downloadenquote:Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
heey ik lees dit topic voor het eerst.. Hoor ook voor het eerst van deze streams ( Dont blame me ).. Maar ik ben nu op die site van myp2p.eu en kan geen stream zien.. Ik heb vernomen dat Sopcast & TvAnt het meest ideaal zijn, maar ook die streams geven geen kick. Moet ik een speciaal programma downloaden om de wedstrijden te kunnen bekijken? Misschien TV Ant 1.0.0.59 build 0791 ?
Plz laat ff weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |