Heerlijk, al die Ajacieden die zich indekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond gelijkspelletje of kleine overwinning voor Heerenveen.
Zondag maken we het thuis af.
Ik noem het slachtofferisme en angstquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef RayMania het volgende:
Dat heet realisme.
Waarom vind jij dat zo erg?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
't kan wel eens gaan spoken daar in het hoge noorden
jullie denken opeens dat jullie de beste van NL zijn ofsow? jullie hebben een leuk team maar overdrijf nou maar niet...quote:
Nee juist niet, het zou mij verbazen als we winnen en dat is normaal gesproken toch ook niet aan de orde - het verbaast me juist dat het gros van de ajacieden hier nu ineens zegt dat Ajax vanavond onderuit gaat en het heel moeilijk krijgt etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jullie denken opeens dat jullie de beste van NL zijn ofsow?
oohw oke.. dat vind ik ook raar idd... ik heb best een goed gevoel voor vanavond.. mja kan ook gelijk worden... we zien welquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee juist niet, het zou mij verbazen als we winnen en dat is normaal gesproken toch ook niet aan de orde - het verbaast me juist dat het gros van de ajacieden hier nu ineens zegt dat Ajax vanavond onderuit gaat en het heel moeilijk krijgt etc.
Maakt niet uit. Dan hebben we 170 minuten om het goed te maken tegen Heerenveen ipv tegen Alvesquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Da's 10 minuten te laat want dan liggen er al 2 in.
Ach, als je zegt dat je wint ben je arrogant en als je zegt dat het moeilijk wordt dan ben je ineens laf en je aan het indekken. Wat dat betreft is het ook nooit goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee juist niet, het zou mij verbazen als we winnen en dat is normaal gesproken toch ook niet aan de orde - het verbaast me juist dat het gros van de ajacieden hier nu ineens zegt dat Ajax vanavond onderuit gaat en het heel moeilijk krijgt etc.
SCH is altijd lastig voor Ajax, dat weet jij net zo goed. Bovendien ben ik echt wel een beetje bang voor die spits van jullie. In de wedstrijden tegen Ajax eerder dit jaar deed hij toch niet mee? Bovendien zijn jullie niet voor niks gewoon 5e geeindigd en is Ajax ontzettend grillig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
planet voetbal.. kostm aar 4.5 euro voor vandaag tot zondag, kun je alle wedstrijden kijken, geen gezeik over streams te zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Wordt het nog op sopcast of iets dergelijks uitgezonden?
Als ik sopcast installeer kan ik zelf dat kanaal invoeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb wat op google gezocht en kwam een site tegen
waar dit stond!
20:00 Pays Bas :
SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
FSTV 1 SopCast
(Channel - 9873)
(van een ander forum)
Ach bij jou is het ook nooit goed he?quote:
kan me herinneren dat het idd gewoon op TV was...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Werden de play-offs vorig jaar niet gewoon uitgezonden op TV? Ik kan mij herinneren dat ik mij enorm moest haasten om het eind van Ajax-Feyenoord te zien.
Mooi kutje. Iemand enig idee waarom het dit jaar niet gewoon op Talpa / 10 wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat het idd gewoon op TV was...
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
Frysk Folkslied +O
Dat was vorig jaar ook niet zo. Live rechten ere divisie weet je nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooi kutje. Iemand enig idee waarom het dit jaar niet gewoon op Talpa / 10 wordt uitgezonden?
Waar te volgen dan?quote:
Geweldig hequote:
Sopcast downloaden en stream selecteren en klaas is kees formsmaquote:
Preci9es. Zo kijk ik nu ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:
planet voetbal.. kostm aar 4.5 euro voor vandaag tot zondag, kun je alle wedstrijden kijken, geen gezeik over streams te zoeken.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef andre347 het volgende:
Stam is een klasse verdediger.. die pakt Alves even stevig aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |