quote:
quote:
quote:
fuck verkeerde fiets quotequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn dag is weer goed
Nog beter, zelfs
Heb geduldquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb geduldHet verzenden gaat zo sloooooooooooooom
trainen was tof dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
mijn dag is weer goed
Nog beter, zelfs
Het was een feestquote:
Halverwege Amanda-Rick als het goed isquote:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:
Huh?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Halverwege Amanda-Rick als het goed is![]()
Ik heb pas 1 keer gespijbeld tot nu toequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
pas op met spijbelen, ik was bijna geschorst
Lis heeft ze naar Amanda gestuurd en Amanda nu naar Rick en Rick gaat ze verkleinen en uploadenquote:
Rick is een baasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lis heeft ze naar Amanda gestuurd en Amanda nu naar Rick en Rick gaat ze verkleinen en uploaden![]()
Wel lekkere logistiek hier weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lis heeft ze naar Amanda gestuurd en Amanda nu naar Rick en Rick gaat ze verkleinen en uploaden![]()
quote:
de hoer jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer gespijbeld tot nu toeIk heb zo weinig les dat ik het nog bijna niet overwogen heb te spijbelen
![]()
![]()
Maar, hoe, wie, wat, waar? Hoedemakers?
Boefjequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
de hoer ja
omdat ik dr maandag en dinsdag niet was
Jezusquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
de hoer ja
omdat ik dr maandag en dinsdag niet was
Ah man, dat wijf, haar mentor, is 23 of zo en dan denkt ze ons de les te mogen lezenquote:
idd, wrom ik niet naar rick ?quote:
Laat Jordy haar versierenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ah man, dat wijf, haar mentor, is 23 of zo en dan denkt ze ons de les te mogen lezenIk ben verdomme bijna net zo oud als dat broekkie
![]()
Wist je niet wat je moest zeggenquote:
Jahwelquote:
ik heb ook maar gezegt dat ik dr lessen kut vind, zegt ze jaaa, maar dit jaar is ook kutquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
JezusIk en klasgenoot zitten haar ook echt n beetje te bashen in de klas, maar ze heeft het nooit door. Pas zei ik ook een keer net iets te hard "Dit vind ik zooo'n kutles
" . Toen zag ik d'r even kijken
![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ah man, dat wijf, haar mentor, is 23 of zo en dan denkt ze ons de les te mogen lezenIk ben verdomme bijna net zo oud als dat broekkie
![]()
Je kunt haar ook zo uitlullen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook maar gezegt dat ik dr lessen kut vind, zegt ze jaaa, maar dit jaar is ook kut
doe bram de groetenquote:
geen idee, k ben dr nooitquote:
GAMZ0Rquote:
Ik zit er serieus over te denken om engels te gaan skippenquote:
hahahahah ik snap je puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om engels te gaan skippen![]()
Jwtz.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor alle PUB'ers
http://media.putfile.com/Liedje-voor-PUB
Net gemaakt
Doet me denken aan de geluidjes van de oude spelletjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor alle PUB'ers
http://media.putfile.com/Liedje-voor-PUB
Net gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |