Je moet de clip echt zien, maar dit maakt al iets duidelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Sant het volgende:
foto?
Daarom zeg ik, je moet de clip zien... en misschien een beetje stoned zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Nou, wat een lekker wijf zeg.
daar zou ik me ook in vergissen... NOT
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef BrauN het volgende:
Dit zijn Duitsers, toch? Hitler moest er eens van horen! Die zou echt boos worden gek, omg, niet normaal.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Dus? Kan toch zijn dat je maat homo is en het middels deze weg wil vertellen?
Kein mädchen? Ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!![]()
Tering wat een gedrochtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Je moet de clip echt zien, maar dit maakt al iets duidelijk
[afbeelding]
![]()
UND WO IST MEIN FAHRRAD!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!![]()
idd zeg tis dak dit topic lees andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef dabadbass het volgende:
jeuzus die gast klinkt ook als een tjik
Best een leuk meisje als het een meisje was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef VrAnKiE het volgende:
[afbeelding] ik snap best dat je die knakker voor vrouw aanziet
Hijs best lekker ook nog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef VrAnKiE het volgende:
[afbeelding] ik snap best dat je die knakker voor vrouw aanziet
http://www.youtube.com/watch?v=IAaGBrpJxlQquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef baNEEL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vtr2c42C-_A de betreffende clip
het is inderdaad een triest zootje, muziek is ook niet alles, maar daar praten we maar niet over :p
Al had ik het niet gewetenquote:
Die combinatie ook. Casual gassie, white chocolate boy, emo en een motorrijder ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dat personage links heeft trouwens echt 'n extreme Duitserbakkes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Da's de tweelingbroer van dat manwijf. En ja, volgens mij heeft ie 'n redelijk klein hoofd. En een vagina! Wedden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Heeft die tweede nou een klein hoofd of....
Mijn post was ook niet naar jouw toe gericht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef Gertdh het volgende:
[..]
ik dacht, dat meld ik even op deze avond
Wablief?quote:
TMFquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef mic_forever het volgende:
Ik zag net die clip en 'het' lijkt inderdaad echt op een meisjealleen het heet 'Bill" haha zag ik bij TMF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |