Je moet de clip echt zien, maar dit maakt al iets duidelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Sant het volgende:
foto?
Daarom zeg ik, je moet de clip zien... en misschien een beetje stoned zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Nou, wat een lekker wijf zeg.
daar zou ik me ook in vergissen... NOT
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef BrauN het volgende:
Dit zijn Duitsers, toch? Hitler moest er eens van horen! Die zou echt boos worden gek, omg, niet normaal.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Dus? Kan toch zijn dat je maat homo is en het middels deze weg wil vertellen?
Kein mädchen? Ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!![]()
Tering wat een gedrochtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Je moet de clip echt zien, maar dit maakt al iets duidelijk
[afbeelding]
![]()
UND WO IST MEIN FAHRRAD!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kein mädchen? Ich bin betrogen! Es ist ein schande!![]()
idd zeg tis dak dit topic lees andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef dabadbass het volgende:
jeuzus die gast klinkt ook als een tjik
Best een leuk meisje als het een meisje was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef VrAnKiE het volgende:
[afbeelding] ik snap best dat je die knakker voor vrouw aanziet
Hijs best lekker ook nog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef VrAnKiE het volgende:
[afbeelding] ik snap best dat je die knakker voor vrouw aanziet
http://www.youtube.com/watch?v=IAaGBrpJxlQquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef baNEEL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vtr2c42C-_A de betreffende clip
het is inderdaad een triest zootje, muziek is ook niet alles, maar daar praten we maar niet over :p
Al had ik het niet gewetenquote:
Die combinatie ook. Casual gassie, white chocolate boy, emo en een motorrijder ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dat personage links heeft trouwens echt 'n extreme Duitserbakkes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef JacsReality het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Da's de tweelingbroer van dat manwijf. En ja, volgens mij heeft ie 'n redelijk klein hoofd. En een vagina! Wedden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Heeft die tweede nou een klein hoofd of....
Mijn post was ook niet naar jouw toe gericht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef Gertdh het volgende:
[..]
ik dacht, dat meld ik even op deze avond
Wablief?quote:
TMFquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef mic_forever het volgende:
Ik zag net die clip en 'het' lijkt inderdaad echt op een meisjealleen het heet 'Bill" haha zag ik bij TMF
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef Poekel het volgende:
Iemand die ik ken is echt fan van ze. Ze heeft ze 2x live gezien, en ze moest er via dit topic achterkomen dat 'het' een 'hij' is.![]()
Oh wacht, nu vindt ze 'm nog lekker ook.![]()
Dan is dat meisje ook niet slimquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef Poekel het volgende:
Iemand die ik ken is echt fan van ze. Ze heeft ze 2x live gezien, en ze moest er via dit topic achterkomen dat 'het' een 'hij' is.![]()
Oh wacht, nu vindt ze 'm nog lekker ook.![]()
dat dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Hijacking het volgende:
Cause our dudes look like chicks, and our chicks look like dykes,
Cause Emo is one step below transvestite.
De verkeerde kant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef fiekster het volgende:
[..]
dat dus.
En dan nog meisjes die m lekker vinden![]()
waar gaat het heen met de wereld?!
MBO.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan is dat meisje ook niet slim
Wie weet nou niet eens dat de hoofdzanger van haar favo band een man isdamn
Bovendien is 't ook moeilijk om te herkennen als er een lok haar voor je gezicht hangt.quote:
Hč. Doe niet alsof het mijn schuld is dat mijn kennissen niet van deze wereld zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bovendien is 't ook moeilijk om te herkennen als er een lok haar voor je gezicht hangt.![]()
moet je deze post zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef baNEEL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vtr2c42C-_A de betreffende clip
het is inderdaad een triest zootje, muziek is ook niet alles, maar daar praten we maar niet over :p
quote:UrbanKidBehaviour (20 hours ago) marked as spam
Ahh... Damn I shoulda listened!!!!! My mom died earlier today, thanks a lot for posting this!!! >.<
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:40 schreef Liquidootje het volgende:
Hijs de droom van menig pedofilien met geaardheidscrisis
Je kan 't ze niet kwalijk nemen. Op een paar van die foto's ziet het er beter uit dan een groot deel van die walvissen die tegenwoordig de straten onveilig maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja echt walgelijk, ik ging de foto's laten zien aan vrienden en me neefjes.Hun zeiden knap meisje, en eentje zei nog neuken
I'll rather go gay than having to do this red haired cow.. Bahquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kan 't ze niet kwalijk nemen. Op een paar van die foto's ziet het er beter uit dan een groot deel van die walvissen die tegenwoordig de straten onveilig maken.![]()
Zeg nou zelf:
[afbeelding]
versus
[afbeelding]
Tegenwoordig moet je met al die emo's veel te goed op je hoede zijn. Gelukkig zijn het allemaal potentiële Darwin Award-winnaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |