Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Posdnous het volgende:
Toen jij 18 was bestonden Breezers nog niet eens.
Wacht maar, vanaf 22 knipper je met je ogen en ben je opeens 30.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Dani1985 het volgende:
Face it, je bent gewoon een ouwe zak
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
heb je je mooie lease-bak
Met een hypotheek misschien, kinderen nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wacht maar, vanaf 22 knipper je met je ogen en ben je opeens 30.
Nee wel een vetplant.quote:
Ik heb dan ook geen lease-bak, gelukkig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.
Wacht maar....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wacht maar, vanaf 22 knipper je met je ogen en ben je opeens 30.
Je bent gewoon een oude vent, heeft niets met je leeftijd te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben voor het laatst op DanceValley geweest in.... 2001
Dat is 6 jaar geleden
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
vette MacBook
Ja hallo, ík klaag niet hoor.quote:
Nou nee, het is 'DAT' kind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
Die hypotheek, die nekt je.
ik wel..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.
Echt? Ik vind dat zó meevallen he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nee, het is 'DAT' kind.
Heeeeel soms *waar is die sarcastische smiley?*quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef RecomServ het volgende:
mja, sommige mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.... sommige dan he...
tjah... iets evrstandigs dan maar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef HarryP het volgende:
Achter beter een oude lul / burger vadertje dan zo'n naief pubertje.
Ben overigens nog geen 30 maar dat komt helaas nog...
Jij had de dertigste postquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef jpg97 het volgende:
Eensch...
Idd, ben 33 ga nog elke week naar de kroeg, met mijn jongere vriendinquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt, maar ik ga nog wel naar concerten, kroegen en festivals en heb goddank geen kinderen.
Zodra je kinderen krijgt, begint het aftakelen pas echt keihard.
Ben 29 nu.
Bij elke kraamvisite -en dat worden er rond je 30ste steeds meer- krijg ik meer dat gevoel, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen, het begin van het einde van je leven. Ik snap niet dat mensen erin trappen...
Tja, moet je niet zo stom zijn om een huis te kopen en aan kids te beginnen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar je 5 jaar geleden nog jong en zo was en je iedere week een andere 18-jarige BreeZah-chick met alleen het showen van je autosleutels al het bed in kreeg, je bulkte van het geld omdat je met je full-time salaris nog in je studentenhok van 2 knaken woonde is het 5 jaar later afgelopen met de gein. Want dan heb je een hypotheek (of 2), een kind dat alle tijd opslokt en ben je opeens een oude lul.
WTF is dit voor baggerzooi en hoe kan het dat de jaren van 23 tot 30 in een week zijn omgevlogen?
En wat valt er aan te doen?
stop maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |