Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Posdnous het volgende:
Toen jij 18 was bestonden Breezers nog niet eens.
Wacht maar, vanaf 22 knipper je met je ogen en ben je opeens 30.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Dani1985 het volgende:
Face it, je bent gewoon een ouwe zak
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
heb je je mooie lease-bak
Met een hypotheek misschien, kinderen nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wacht maar, vanaf 22 knipper je met je ogen en ben je opeens 30.
Nee wel een vetplant.quote:
Ik heb dan ook geen lease-bak, gelukkig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.
Wacht maar....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bent gewoon een oude vent, heeft niets met je leeftijd te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben voor het laatst op DanceValley geweest in.... 2001
Dat is 6 jaar geleden
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
vette MacBook
Ja hallo, ík klaag niet hoor.quote:
Nou nee, het is 'DAT' kind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
Die hypotheek, die nekt je.
ik wel..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, dat kan ik niet rijmen met de 4 letters "S E A T" hoor.
Echt? Ik vind dat zó meevallen he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nee, het is 'DAT' kind.
Heeeeel soms *waar is die sarcastische smiley?*quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef RecomServ het volgende:
mja, sommige mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.... sommige dan he...
tjah... iets evrstandigs dan maar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef HarryP het volgende:
Achter beter een oude lul / burger vadertje dan zo'n naief pubertje.
Ben overigens nog geen 30 maar dat komt helaas nog...
Jij had de dertigste postquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef jpg97 het volgende:
Eensch...
Idd, ben 33 ga nog elke week naar de kroeg, met mijn jongere vriendinquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt, maar ik ga nog wel naar concerten, kroegen en festivals en heb goddank geen kinderen.
Zodra je kinderen krijgt, begint het aftakelen pas echt keihard.
Ben 29 nu.
Bij elke kraamvisite -en dat worden er rond je 30ste steeds meer- krijg ik meer dat gevoel, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen, het begin van het einde van je leven. Ik snap niet dat mensen erin trappen...
Tja, moet je niet zo stom zijn om een huis te kopen en aan kids te beginnen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar je 5 jaar geleden nog jong en zo was en je iedere week een andere 18-jarige BreeZah-chick met alleen het showen van je autosleutels al het bed in kreeg, je bulkte van het geld omdat je met je full-time salaris nog in je studentenhok van 2 knaken woonde is het 5 jaar later afgelopen met de gein. Want dan heb je een hypotheek (of 2), een kind dat alle tijd opslokt en ben je opeens een oude lul.
WTF is dit voor baggerzooi en hoe kan het dat de jaren van 23 tot 30 in een week zijn omgevlogen?
En wat valt er aan te doen?
stop maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt
Iedereen om me heen krijgt nu kinderen. En ik zie ze dus ook nooit meer. En als ik ze wel zie (heel toevallig kwamen er 2 vrienden van me voetbal kijken in de kroeg afgelopen Zondag) dan klagen ze dat ze nergens tijd meer voor hebben en ze lullen over kinderen.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij elke kraamvisite -en dat worden er rond je 30ste steeds meer- krijg ik meer dat gevoel, ja.
Een jongere partner nemen is zeker een goede manier om dit moment uit te stellen.
Helaas krijgen de meeste vrouwen rond de 30 baarmoederjeuk.
Why in godsnaam? Na je 30ste mag je geen tongpiercing of lang haar hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt.
Dat is juist zo triest. Al die 30 plus vrouwens die het om één of andere (hele domme) reden ineens nodig vinden om voor kort haar te gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
en heb m'n haar afgeknipt
oi!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is juist zo triest. Al die 30 plus vrouwens die het om één of andere (hele domme) reden ineens nodig vinden om voor kort haar te gaan
kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerktquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
het grootste voordeel van oud worden is dat je minder snel klaarkomt.
over welk aftakelen heb je het nu, het uitgaansaftakelen of het uiterlijke aftakelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb dan wel afstand moeten doen van mijn tongpiercing en heb m'n haar afgeknipt, maar ik ga nog wel naar concerten, kroegen en festivals en heb goddank geen kinderen.
Ben 29 nu.
Nou, je hebt zelf ook je fouten onder ogen gezien en Het licht op je laten schijnenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar ik ben me haar weer aan het groeien
Ja, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt and i have seen the error of my waysquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, je hebt zelf ook je fouten onder ogen gezien en Het licht op je laten schijnen
[..]
![]()
Of is dat dat ander haar![]()
?
Het heeft denk ik meer te maken met het feit dat ik een vrouw ben (sexuele piek is voor een vrouw pas rond haar 30-ste).quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Ryoga het volgende:
[..]
als je ouder wordt ga je het kennelijk ook minder doen dus
Potentiele uitzakker gesignaleerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef Stupiditeit het volgende:
Nog 12 jaar te gaan![]()
En tot die tijd ga ik als een hedonist leven.
Oh ja? Nou effe weggaan s' avonds zit er niet meer in. Of 1 vd 2 moet thuisblijven of weer een oppas regelen. Alle spontaniteit is split.quote:
ik pas wel opquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja? Nou effe weggaan s' avonds zit er niet meer in. Of 1 vd 2 moet thuisblijven of weer een oppas regelen. Alle spontaniteit is split.
Goh, er komt 1 woord bij me naar boven, (naja eigenlijk meerderequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja? Nou effe weggaan s' avonds zit er niet meer in. Of 1 vd 2 moet thuisblijven of weer een oppas regelen. Alle spontaniteit is split.
Waarom nou weer gelijk je haren afknippen? Ik snap dat echt nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben 29 nu.
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik over 8 jaar ook al 30 ben![]()
Hoho, niet meteen zo de aanval in! Mijn haar was dóód; laat 't wel weer groeien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
over welk aftakelen heb je het nu, het uitgaansaftakelen of het uiterlijke aftakelen
vrouwen met kids die uiterlijk rap aftakelen, hadden dat zonder kids ook wel gedaan, hoor, ms met een vertraging van 2 jaar of zo.
de potentiele uitgezakten pik je er met 25 zo uit
en kijjk eens naar jezelf, je hebt niet eens kinderen nodig om de stomste zet te doen die je als vrouw kan doen, je haar afknippen
maar Raymond, het wordt alleen maar erger, hè, dat weet je, gelukkig heb je mij nog, 2 keer vallen van je vandaan, om in je lot en leed te delen, oftewel je knapt er van op omdat het altijd nog erger kan, of je knapt af, omdat het niet erger kan
Ik pas wel op jou op.quote:
Zolang ik nog niet uitgespeeld ben wil ik geen kids nee, dan zijn ze een blok aan me beenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef _Flash_ het volgende:
Grinnik, al die dertigers die zichzelf gelukkig prijzen dat ze geen kinderen hebben
Ik zie het helemaal voor me... niet mee kunnen komen en dus vervreemden van de vrienden met kids.. Uiteindelijk drie keer per week in de lokale kroeg belanden en wanhopig jonge broekies/chickies proberen op te pikken.
Of rond het vijfendertigste tot veertigste levensjaar toch opeens beseffen dat ze kinderen willen en vervolgens op die leeftijd nog in de luiers gaan zittenOm over de emotionele rollercoaster van het verhoogde risico op down of andere aandoeningen maar niet te spreken.
Ik ben teovalig gister naar de kapper geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA.'
Be afraid, be very afraid
Yeah rightquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef _Flash_ het volgende:
Grinnik, al die dertigers die zichzelf gelukkig prijzen dat ze geen kinderen hebben
Ik zie het helemaal voor me... niet mee kunnen komen en dus vervreemden van de vrienden met kids.. Uiteindelijk drie keer per week in de lokale kroeg belanden en wanhopig jonge broekies/chickies proberen op te pikken.
Of rond het vijfendertigste tot veertigste levensjaar toch opeens beseffen dat ze kinderen willen en vervolgens op die leeftijd nog in de luiers gaan zittenOm over de emotionele rollercoaster van het verhoogde risico op down of andere aandoeningen maar niet te spreken.
Dat is dus ook weer fout hequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zowel vrouwlief als ik zijn nog jong om te zien en kleden ons volgens den hipste fashion en zo weet je.
Op die manier vind ik het ook niet erg als vrienden kids hebben, maar het is meestal zo dat ze nergens meer komen zonder het kind en als ze wel ergens komen het alleen over de strontluiers gaat en hoe goed ze kan schijten en belletjes blazenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoho, niet meteen zo de aanval in! Mijn haar was dóód; laat 't wel weer groeien.
En dat aftakelen geldt niet voor iedereen; ik ken jonge ouders die een kind hebben maar daar is het kind er gewoon bij gekomen. Ze hebben hun leven niet om het kind heen gebouwd, maar zijn totaal zichzelf en staan midden in het leven en hebben belangstelling voor hun vrienden en andere dingen en zien er goed uit.
Maar ik zie helaas veel vaker dat zodra het kind er is, alles alleen nog maar om die koter draait.
wat is daar mis mee dan? als het voor anderen niet meer zo belangrijk is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoho, niet meteen zo de aanval in! Mijn haar was dóód; laat 't wel weer groeien.
En dat aftakelen geldt niet voor iedereen; ik ken jonge ouders die een kind hebben maar daar is het kind er gewoon bij gekomen. Ze hebben hun leven niet om het kind heen gebouwd, maar zijn totaal zichzelf en staan midden in het leven en hebben belangstelling voor hun vrienden en andere dingen en zien er goed uit.
Maar ik zie helaas veel vaker dat zodra het kind er is, alles alleen nog maar om die koter draait. Die mensen zeggen ook: 'Al het andere is opeens niet meer zo belangrijk'.
ik pas wel opquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoho, dit gaat de verkeerde kant op.
Zowel vrouwlief als ik zijn nog jong om te zien en kleden ons volgens den hipste fashion en zo weet je.
Maar ja, dat uitgaan en zo is echt wel verdomd lastig geworden. Ik moet eens een goede oppas regelen die ik om de haverklap kan bellen en die gewoon tot 5 uur 's nachts blijft zitten.
en niet insuffen doe je enkel door te gaan stappen ieder weekend?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:29 schreef purplerose het volgende:
Tis niet erg dat het andere niet meer belangrijk is maar ga dan niet lopen huilen dat je niet meer uitkan en alleen nog maar lullen over dat kind. Ookal heb je een kind hoef je niet in te suffen
Ik denk die mannen waar je het over hebt juist de 30+ ers zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right.
Echt, ik heb al een schijthekel aan kinderen, maar het zien afzakken van leuke spontane kerels naar suffe saaie "mannen" met een kutbaan, lease auto en wallen van het slaapgebrek heeft me 100% overtuigd. Ze lullen over de leasebak, werk, hypotheek en de kids....
Want stel he? Ik zie die vrienden dus niet meer omdat zij kinderen hebben en ik niet, en ik neem opeens WEL kinderen, zie ik ze dan opeens wel? Lijkt me niet he, ze hebben nu geen tijd, dus ik dan ook niet.
Ik vermaak me wel zonder jankende schijtfabrieken. Tot aan mijn dood.
Zeker te weten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik mag natuurlijk niet lachen.
Om toch iets positiefs te zeggen: Er zijn mannen die mooi oud worden. Zelfs als ze burgerlijk zijn.
Vind ik ook. Er is meer dan je gebrek aan zelfvertrouwen compenseren op de dansvloer door tegen 1 of andere chick op te rijen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
en niet insuffen doe je enkel door te gaan stappen ieder weekend?
dat vroeg ik dus, waarom relateert men ieder weekend in de kroeg e.d. hangen als hip en happening en zo niet dan ben je saai en suf ?
snap dat niet
insuffen bedoel ik dus mee dat het alleen over het kind, de hypotheek en de baan gaat waar ze niet blij in zijn. Ja dan had je fokking geen kids moeten nemen! Het leven bestaat uit meer dan het kind, het wereldje wordt zo klein en dat vind ik suf ja. Ik zeg ook niet dat je elke dag of weekend in de kroeg moet staan maar het lijkt wel als er een kind is dat ze gewoon helemaal nix meer doen. Het kind is hun wereld geworden en dat vind ik suf idd .quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
en niet insuffen doe je enkel door te gaan stappen ieder weekend?
dat vroeg ik dus, waarom relateert men ieder weekend in de kroeg e.d. hangen als hip en happening en zo niet dan ben je saai en suf ?
snap dat niet
nou dat zijn gewoon hormonen, dus ach, maar "zuipen en roken als een ketter" want dan ben je tenminste niet ingekakt , wat een rare logica.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er is meer dan je gebrek aan zelfvertrouwen compenseren op de dansvloer door tegen 1 of andere chick op te rijen.
Zeker niet als je daar gelukkig mee bent, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is natuurlijk niet veel mis met burgerlijk,
Er is ook meer dan je kindquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er is meer dan je gebrek aan zelfvertrouwen compenseren op de dansvloer door tegen 1 of andere chick op te rijen.
Oja, als je elk weekend tegen een andere chick aan loopt te rijen doe je dat om je gebrek aan zelfvertrouwen te compenserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De 1 wil zo aan zn eind komen, de ander wil perse een kind op de wereld zetten voor ze doodgaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef milagro het volgende:
[..]
nou dat zijn gewoon hormonen, dus ach, maar "zuipen en roken als een ketter" want dan ben je tenminste niet ingekakt , wat een rare logica.
van zuipen krijg je een vette pens, van roken vroegtijdig rimpels, maar hey, je bent wel hip en happening bezig
Ja, altijd. Ik heb en had nooit gebrek aan ruimte op de dansvloer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oja, als je elk weekend tegen een andere chick aan loopt te rijen doe je dat om je gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren
Liepen ze bij jou soms altijd weg?
exact, bijna boos zelfs, verwijtendquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker niet als je daar gelukkig mee bent, toch?
Ikz ie hier wel weer heeeeel veel stereotiepe klachten over mensen met kinderen langskomen. Veel mensen die zo praten zijn net zo erg in het absoluut niet toestaan van dingen in hun leven die volgens henzelf burgerlijk zijn en daarop afgeven, als mensen die alleen maar over hun kinderen kunnen praten
Ik heb niet het idee dat balans iets is dat al diegene die afgeven op die stellen wel hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Balance is the keyword here en veel stellen kunnen dat blijkbaar niet
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef _Flash_ het volgende:
Ik merk aan mijn eigen vrienden ook dat ze er weinig feeling mee hebben (wij zijn de eerste). Daarom probeer ik het onderwerp niet te vaak aan te snijden. Een beetje sociaal begrip voor de interesse van de ander is nooit weg. Maar dat is met alle onderwerpen zo.
* Dat is alles wat we vragen
Het geforceerde 'jong blijven' en de anti-burgerlijkheid, daar erger ik me een beetje aan.
* Beetje zoals ik me dus erger aan het geforceerde burgerlijk zijn omdat het zo hoort
volgens mij huilen anderen over het feit dat ze ingesukkeld zouden zijn en alleen over kids kunnen pratenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef purplerose het volgende:
Mja, zoals ik al zei, iedereen moet doen wat ze zelf willen maar ga dan niet lopen huilen dat je zo ingesukkeld bent en alleen maar over de kids kan praten
dat geldt voor sommige inderdaad wel, maar ook hierbij is het weer niet zo dat iedereen zich zo opsteltquote:En de kinderloze worden door de stellen ook raar aangekeken dat we geen kids hebben of willen dus dat denigrerende goes both ways
Psies, mijn beste vriendin heeft ook kids en een vent maar dat weerhield haar er niet van om lekker mij dingen te gaan doen, ja opstap, of filmavondje met zn 2 en daar heb ik dan ook geen problemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij huilen anderen over het feit dat ze ingesukkeld zouden zijn en alleen over kids kunnen praten
[..]
dat geldt voor sommige inderdaad wel, maar ook hierbij is het weer niet zo dat iedereen zich zo opstelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |