Het ging er ook niet om of de vrouw scheert, maar over de man...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:07 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik vind veel haar echt te ranzig, kijk duizenden jaren geleden had haar nog een functie, nu niet meer, dus eraf met die zooi. Ik knap volledig af op een meid, die er een oerbos heeft groeien. Dus gaarna goed bijgewerkt, maar liever nog kaal.
En als antwoord op de vraag: Ja, ik scheer alles weg.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
pas op hoor, als je er éénmaal aan begint wil je niet meer terug.
Weet ik, daar gaf ik ook nog antwoord opquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Het ging er ook niet om of de vrouw scheert, maar over de man...
Ach, als wij mannen graag willen dat een vrouw kaal van onderen is (of mooi bijgeschoren), dan mogen ze dat ook van ons verwachten. Als mijn vriendin zou zeggen dat ze me liever zonder schaamhaar ziet, dan scheer ik het af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef jd1982 het volgende:
Ik had het gister met mn vriendin over scheren van de schaamstreek, toen zat ze wat te geinen over dat ik het maar eens moest proberen dat het ging jeuken enzo etc...
Toen dachten we beide opeens, eigenlijk is het ook best goor al die schaamharen bij mannen, maar ik zei dat het misschien wel een beetje gay was om te doen
Maar ik heb nu zoiets, ach boeie ook wat anderen denken, maar hebben mensen hier ervaring mee?
En waar scheer je de boel mee en krijg je het mooi glad? Ook op je zak en rond je penis?
Ik heb die ook en ik scheer er ook m'n schaamstreek mee. Maar in godsnaam, waarom is voor jou de sex er beter op geworden?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
deze is echt top!
gewoon zonder angst of pijn je zak scheren, alles eraf
sex is beter, veel meer gevoel...
kortom alleen maar plus punten
quote:
kan je wel lezen???quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb die ook en ik scheer er ook m'n schaamstreek mee. Maar in godsnaam, waarom is voor jou de sex er beter op geworden?![]()
agreequote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
kan je wel lezen???
het evoel is gewoon geiler...
sex eerst es allebei met haar, dan zonder....
veel lekkerder als je tegen elkaar "aankomt"
rare ex danquote:Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef QCC het volgende:
M'n ex vond helemaal kaal niks, dus gewoon trimmen..
Ehhh... body lotion?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:18 schreef EchnaDarr het volgende:
En er stond nog wel "pH-huidneutraal" en "dermatologisch getest" op.
("Ja, maar wat is de uitslag, dat zetten ze er dan weer niet op" - Theo Maassen)
Hoezo? Wat is er mis met als vrouw matige lichaamsbeharing bij een man eigenlijk wel geil vinden. Ik vind het persoonlijk een raar gezicht als een man wel licht behaarde armen en benen heeft, wel een beetje borsthaar, maar helemaal geen schaamhaar; het geheel klopt dan niet voor mij.quote:
Haha ja, een vriend van me is vrij behaard op zn borts/buik/armen/benen en scheert alleen rond z'n kruis, ziet echt vaag uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef As_33 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met als vrouw matige lichaamsbeharing bij een man eigenlijk wel geil vinden. Ik vind het persoonlijk een raar gezicht als een man wel licht behaarde armen en benen heeft, wel een beetje borsthaar, maar helemaal geen schaamhaar; het geheel klopt dan niet voor mij.
Uh ja dat kan mij voorstellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:27 schreef QCC het volgende:
Haha ja, een vriend van me is vrij behaard op zn borts/buik/armen/benen en scheert alleen rond z'n kruis, ziet echt vaag uit.
Wat zondequote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Uh ja dat kan mij voorstellen.
Vandaar dat ik full body ben gegaan ook.
Maar vind je het niet smerig als je het in je mond krijgt? Of mijdt je de ballen in hun geheel?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef As_33 het volgende:
[..]
Wat zondeLichaamsbeharing bij mannen is zo
![]()
Nee sorry maar dat ruige haar vind ik niks.quote:
ieder zijn voorkeur dan maarquote:Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee sorry maar dat ruige haar vind ik niks.
Ga dan met je hond knuffelen als je zoveel van haar houdt.
Het voelt zoveel prettiger vergeleken met mijn benen vol haar bijvoorbeeld.
En smaken verschillen: mijn vriendin vind het heerlijk als ik helemaal glad ben overal.
Ze scheerde haarzelf daar beneden ook niet totdat ze mij leerde kennen.
Nu weet ze wel beter en wil niet anders meer!
Volgens mij zijn het eerder mijn handen die zich daar mee bezig houden, maar zeker weten doe ik het ook niet. Pijpen is voor mij iets dat ik een beetje in een roes doe, ben nooig zo bewust met techniekjes bezig. Maar ik weet wel dat ik nooit last van haar in mijn mond heb. Ik zeg ook niet dat ik een compleet oerwoud wil aantreffen, waar niets meer in terug te vinden valtquote:Op maandag 21 mei 2007 12:26 schreef Kresj het volgende:
[..]
Maar vind je het niet smerig als je het in je mond krijgt? Of mijdt je de ballen in hun geheel?
En dan vooral GEEN weggooischeermesje gebruiken! Gebruik gewoon een normale Gilette of zo, iets waar je je gezicht ook mee scheert.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] jij bent ook erg he... Maar TS, als je het wilt doen, gewoon schren met een wegwerp mesje o.i.d. en dan wat babypoeder erop flikkeren voor de droogte/jeuk is mij vertelt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef immortalsean het volgende:
ik scheer het altijd tot een halve centimeter lengte ofzo, en als het langer dan 3cm is ga ik weer scheren ... netjes bijhouden dus.
en kaal zuigt. net alsof je daar zo'n naakte mol hebt hangen.
Gewoon de Mach3 erover onder de douche, nergens last van.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] jij bent ook erg he... Maar TS, als je het wilt doen, gewoon schren met een wegwerp mesje o.i.d. en dan wat babypoeder erop flikkeren voor de droogte/jeuk is mij vertelt.
Met de richting mee scheren helpt het beste.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef Drumpie het volgende:
Wat kan je eigenlijk het beste doen tegen die bultjes?![]()
Heb het al geschoren, maar stel ik krijg bultjes(heb)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Openminded het volgende:
[..]
Met de richting mee scheren helpt het beste.
ik vind kaal bij een man ook zo'n visuele afknapperquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef As_33 het volgende:
Volgens mij zijn het eerder mijn handen die zich daar mee bezig houden, maar zeker weten doe ik het ook niet. Pijpen is voor mij iets dat ik een beetje in een roes doe, ben nooig zo bewust met techniekjes bezig. Maar ik weet wel dat ik nooit last van haar in mijn mond heb. Ik zeg ook niet dat ik een compleet oerwoud wil aantreffen, waar niets meer in terug te vinden valtMaar ik vind helemaal kaal een visuele afknapper, waarschijnlijk zoals voor sommige mannen een zwaar behaarde vrouw juist een afknapper zou zijn.
Bijhouden; na een klein tijdje zijn de bultjes weg en doordat je het scheren gewoon hebt bijgehouden komen ze ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef Drumpie het volgende:
Wat kan je eigenlijk het beste doen tegen die bultjes?![]()
zo ongeveer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:55 schreef Bright het volgende:
[..]
Bijhouden; na een klein tijdje zijn de bultjes weg en doordat je het scheren gewoon hebt bijgehouden komen ze ook niet meer terug.
En helemaal kaal is niet mooi, nee. Ik heb alles kaal, op een plukje boven m'n penis na. Dat plukje laat ik dus wel staan (op ongeveer 2cm lengte)
hoho niet alles gaat wegquote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef As_33 het volgende:
[..]
Wat zondeLichaamsbeharing bij mannen is zo
![]()
uhmm.. het plukje is wat kleiner en zit ook wat lagerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |