Precies. Rond de kop van zuid is het nu echt briljant. Als 't niet zo'n kutweer was geweest hadden we nu nog lekker op een terrasje gezetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoPercentage allochtonen, criminaliteit enzo
Hangt er uiteraard vanaf waar je in de stad zit, maar het grootste deel is kut
Ach, je spullen moeten gewoon in orde zijn, het gaat ook over je veiligheid. Ik heb m'n crossmotor (toen ik 'm gekocht heb) compleet overhaald (frame kaal en zandstralen, blok helemaal uit elkaar, nieuwe veren/pakkingen. Zelfs nog een nieuws asje moeten draaien. Als je het dan een beetje bij houdt heb je voor weinig geld een vrijwel nieuwe fiets. 't kost alleen wat tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Cageon het volgende:
sleutelen is niet erg... zolang het geen moeten is en het het rijden belemmerd.
alsin: Blok loopt stuk, complete revisie, blok splitsen etc... been there done that...
En dat terwijl je eigenlijk geen geld hebt enzo.. dan gaan dat soort dingen lang duren![]()
Ja en een hoop geld...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Precies. Rond de kop van zuid is het nu echt briljant. Als 't niet zo'n kutweer was geweest hadden we nu nog lekker op een terrasje gezeten![]()
[..]
Ach, je spullen moeten gewoon in orde zijn, het gaat ook over je veiligheid. Ik heb m'n crossmotor (toen ik 'm gekocht heb) compleet overhaald (frame kaal en zandstralen, blok helemaal uit elkaar, nieuwe veren/pakkingen. Zelfs nog een nieuws asje moeten draaien. Als je het dan een beetje bij houdt heb je voor weinig geld een vrijwel nieuwe fiets. 't kost alleen wat tijd![]()
We hadden altijd Kennismakingsweek op de Notelaer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dan is Painacker THE PLACE TO BE!![]()
Jah, maar als je dat doet moet je alles meepakken en 't goed doen. Nieuwe en oude onderdelen samen doet niet werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja en een hoop geld...
nieuwe drijfstang, zuiger, krukas lagers, blok lagers, nokkenas ketting, nokkenas tandwielen.
Ik dacht ook goed bezig te zijn en het een top fiets te maken.
Wou je de carters ook vervangen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah, maar als je dat doet moet je alles meepakken en 't goed doen. Nieuwe en oude onderdelen samen doet niet werken.
Bijvoorbeeld.quote:
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 meiquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer is er weer een meet?
Donderdag 24 mei hebben wij een feest in de Koornbeurs, lijkt mij mooi als jullie dan ook komenm-kay is er uiteraard ook bij
quote:
ah ok...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 mei![]()
seaoflove_._@hotmail.com
Wie is m-kayquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Donderdag 24 mei hebben wij een feest in de Koornbeurs, lijkt mij mooi als jullie dan ook komenm-kay is er uiteraard ook bij
26ste kan ik iig nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef ff je email, ik ga morgen ofzo ff uitnodigingen sturen voor 25 of 26 mei![]()
seaoflove_._@hotmail.com
25 of 26 mei, weet niet wat bter is, vrijdag of een zaterdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Ienepien het volgende:
[..]
My thoughts exactly
SOL had jij nou al een datum? Dan ik die vrijhouden![]()
Zaterdag is ook voor mij amper een optiequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
25 of 26 mei, weet niet wat bter is, vrijdag of een zaterdag
Laat je dit keer dan wel ff weten wie en waar je bent?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oei, ik ben er denk ik wel even bij ja. Volgende dag echter wel weer stage.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Naja zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Kee dan ga ik definitief voor vrijdagVoor houniet en cageon is er een slaapplek.... ik ga wel op de bank
![]()
![]()
Je mag wel bij mij in bedquote:
zo groot is jouw bed nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed![]()
Maar serieus; als nog meer mensen een slaapplaats nodig hebben; just let me know![]()
jamaar ze is een vrouw!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, twee man past makkelijk denk ik![]()
Of in jouw bed en dat jij dan op de bank gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed![]()
Maar serieus; als nog meer mensen een slaapplaats nodig hebben; just let me know![]()
Hahaquote:
Nah, ik denk dat ook dat wel pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |