Jawel, want we zijn tweede geworden. Schijtsysteem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef SiemeN het volgende:
Waardeloos wat Ajax heeft laten zien. De motor op het middenveld, Gabri, werd nodig gemist. Babel was dra-ma-tisch slecht. Huntelaar onzichtbaar. Sneijder zeer matig.
Eigenlijk verdienen we dat CL ticket niet eens zo.
Zeg lag jij zondag onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef SiemeN het volgende:
Waardeloos wat Ajax heeft laten zien. De motor op het middenveld, Gabri, werd nodig gemist. Babel was dra-ma-tisch slecht. Huntelaar onzichtbaar. Sneijder zeer matig.
Eigenlijk verdienen we dat CL ticket niet eens zo.
ja helaas niet kunnen scoren mja vind je het gek.. ze speelde echt super super slecht... sneijder lukte helemaal niks vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, kan onze jongens het niet kwalijk nemen na die wedstrijd van zondag. Maar oh oh oh, wat is 1 zo'n uitdoelpunt toch belangrijk in dit soort wedstrijden.
Ik vrees het welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Hoop niet dat Ten Cate nu gaat zeuren over gebrek aan rust...
Jij vind het niet overduidelijk dat Sneijder helemaal kapot was na 30 minuten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Van AZ ja. Andere interesse waren allemaal Voetbalzone geruchten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef Messenga het volgende:
Hetinga heeft genoeg interesse gehad hoor.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Nashje het volgende:
Min of meer verwacht dit.
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Dan heeft ie ook niks in een topcompetitie te zoeken... Wat moet dat ventje dan als ie elke week CL, competitie moet spelen en dan ook nog beker en interlands er tussendoor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind het niet overduidelijk dat Sneijder helemaal kapot was na 30 minuten?
Heitinga en Ogararu speelden ook prima. Tja ik kan ze niet zo veel verwijten, zijn gewoon doodop van zondag en Heerenveen knalde overal bovenop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
Ik wel, maar vandaag even niet. M'n bloed kookt van deze klotepartij. Verspeel je het godverdomme tegen RKC en Willem II en dan speel je vandaag zo slap. Geen duel gewonnen, geen pass kwam aan en het laffe klotevoetbal wat onder Blind werd gespeeld: lange ballen naar voren. Maar in deze vorm kwamen zelfs die passes nooit aan. Behalve Stam en Stekelenburg mag iedereen zich kapotschamen.
Goed afgewisseld worden met andere toppers zodat hij rustig kan groeien in het topniveau!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan heeft ie ook niks in een topcompetitie te zoeken... Wat moet dat ventje dan als ie elke week CL, competitie moet spelen en dan ook nog beker en interlands er tussendoor?
Inderdaad. En dan zijn er een handvol jankzakken van Heerenveen die gaan mekkeren over kramp. Mag lijen dat het er bij ze morgen op de training zo in schiet dat ze een half jaar niet kunnen voetballen, stelletje mietjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.
De spijker op de kop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
Ik wel, maar vandaag even niet. M'n bloed kookt van deze klotepartij. Verspeel je het godverdomme tegen RKC en Willem II en dan speel je vandaag zo slap. Geen duel gewonnen, geen pass kwam aan en het laffe klotevoetbal wat onder Blind werd gespeeld: lange ballen naar voren. Maar in deze vorm kwamen zelfs die passes nooit aan. Behalve Stam en Stekelenburg mag iedereen zich kapotschamen.
Az speelde toch ook? En Ajax heeft toch ingestemd met deze playoffs?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.
Schade beperkt gehouden, ook een kwaliteit!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heitinga en Ogararu speelden ook prima. Tja ik kan ze niet zo veel verwijten, zijn gewoon doodop van zondag en Heerenveen knalde overal bovenop.
Hij was nog de beste aanvaller vandaag. Toch wordt hij altijd als eerste afgezeken, ik begrijp het wel want veel van zijn acties mislukken altijd doordat hij veel risico neemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |