weet jij wel wat buitenspel is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
ooh nu ligt het weer aan de KNVB![]()
mietjes, moet je eens in engeland kijken, daar spelen ze zo 3 wat 4 potjes in een week![]()
het ligt altijd aan de scheids, het stadion, het gras, de grensrechter, maar nooit aan Ajax?
en vorig jaar waren jullie nog zo blij met het playoff systeem(o ja
)
Lul niet zo dom, volgens mij is niemand ooit blij geweest met het playoff systeem, ook vorig jaar werd het al door een grote groep Ajacieden geboycot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
en vorig jaar waren jullie nog zo blij met het playoff systeem(o ja
)
Maar De Mul levert niet elke bal inquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Babel was tenminste nog een keer levensgevaarlijk, dat heeft De Mul helaas niet laten zien.
Jullie geven hem precies wat hij wilt, aandachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, volgens mij is niemand ooit blij geweest met het playoff systeem, ook vorig jaar werd het al door een grote groep Ajacieden geboycot.
Maakt een keer 3 goals tegen 10 man en doet het gelijk goed? Nee hoor, Rosenberg is niet te vroeg weg gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Rosenberg niet te vroeg weg gedaan? Doet het op dit moment goed bij Bremen.
na 4 jaar hopen we willie te contracteren!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Neuh, was geen spits voor ons.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie geven hem precies wat hij wilt, aandacht
feyenoord de verkeerde afgedankte spits genomen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
feyenoord de verkeerde afgedankte spits genomen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:
Qua spel zei ik dat al voor rosenberg weg was. Dat is helemaal zo'n slechte speler niet. Qua persoon wil ik die stinkmongool met z'n arrogante kutkop alleen nog minder snel in het Feyenoord-shirt zien dan harry souflakiquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
1-0 uit verliezen is niet erg, word thuis gewoon 2-0quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Madine het volgende:
Blergh UEFA CUP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |