quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
Vanavond wel op tijd zijn.Anders mis je de taxi naar Consulate Docks.
Een dagje boeken?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:13 schreef DarkY.NL het volgende:
cheaters....
denk dat ik toch even de elone elites cap voor een title, ben nu toch bezig en lang weekend komt er aan. Dus wil ook nog ff HM doen natuurlijk :p![]()
Is geen cheaten inderdaad. Ik praatte gewoon met die Ferry Captain om terug naar kamadan te gaan, maarja hij bracht me naar LA. En toen boodt Sergio me die quest aan om naar Kaineng te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Niks geen cheaten, gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die er voor iedereen zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.
ik en Darky hebben online 1 gekocht, 20 en 30k ofzo. Ik had toch 300k , dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh, dat werkt nu natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies heeft 4 of 5 verschillende soorten gebieden, een desert, bos, bergen waar het koud isetc.
Ennuh Joolz, je kon volgens mij via de observer mode ofzo in je guildhall komen zodat je weer items kon overzetten.
In Factions heb je meer groen. Daarom was ik toen het uitkwam zo enthousiast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:18 schreef Birra het volgende:
Is Guild Wars Factions in het zelfde gebied als de 1e Guild Wars, of is dat wat groener oid?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh. Achja, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
ze verkopen die asura nu voor +-15k
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormelquote:
Duits of Engels blad, I bet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Waarom nou weer zwart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Paragon is nu in Consulate, Kaineng, LA en Kamadan En dat voor een lvl 10 char. Met max armor, dyed black.
Vond het mooist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom nou weer zwart?
Ik vind bij een Para goud, wit of lichtblauw veel mooier eik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |