ik kan te minste zingenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
jij mag niet meedoen met je monstercock, ga jij maar een liedje zingen
![]()
nee bedanktquote:
En wie heeft die servernaam bedachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef Viro het volgende:
Hey jullie zeiken wel dat je dr tieten niet ziet, maar server is wel vol hoorHoe zou dat komen
![]()
als ik dat niet wil...quote:
Laten we het zo doen.. ik krijg van jou een online prive concert, dan zal ik het niet postenquote:
kan je het als nog opnemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Laten we het zo doen.. ik krijg van jou een online prive concert, dan zal ik het niet posten![]()
ja maar dat is voor prive gebruik.. ik heb tot nu toe toch ook nog niet "heb je even voor mij" van Fransje smurf gepost?quote:
dank u, maar jij bleift 1 van de slimsdte persoonen op fokquote:
Hij mag lekker wegblijven.. Sanni is S5quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef ursel het volgende:
Uitslagen Play-offs voor CL-voorronde
Joehoe.. Sanni... melden..![]()
BartVanKessel ... Lekker inspiratieloos, maargoedquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat is je nick? zet ik je ff in het LB.
nog meer nieuwe trouwens die er in moeten?
wheheheh, chieltjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus Viro en IJsmuts zijn gewoon te lang onder de zonnebank geweest?
speelde vroeger alleen western FPSquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
@IJs.... FPS games spelen met de pijltjestoetsen, wat ben jij voor noob
als wij dan wel met unlocks mogen spelen is er niets aan de handquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:40 schreef FJD het volgende:
Nu alles eens terug lezen maar eerst even deze: Ik heb een war-aanvraag in de mailbox hangen maar ze willen spelen zonder Claymores, Grenade Launcher en er mag geen C4 op de vlag geplakt wordenStelletje kutkinderen.
Gaat goed komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Sickert het volgende:
die kunnen we straks allemaal optillen als hij de Marathon van Rotterdam gaat lopen volgend jaar
met 6 man tegelijk.... fer in een kist
ursel is nu heel blij, je staat erin!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
BartVanKessel ... Lekker inspiratieloos, maargoed
Gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
FJD, heeft dat FOK! Pulse nog een hoger gelegen doel? of is het puur wie de beste ter wereld wordt ofzo
Whehe... over die nemean gesproken.. die is geloof ik een beetje verliefd op mij..quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ursel is nu heel blij, je staat erin!
net zoals:
puritania
the_realistic_bot
nemean<NL NSB-erNL ofzo
quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaat goed komenLopen gaat nu al steeds beter
Die 42km wordt een eitje, echt waar
quote:
das 12 kmph en das best een hoge constante. helemaal als je de 3 uur voorbij bent......quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]Met of zonder brancard
Doel is om 5 minuten over een km te lopen. Dan kom je op 211 minuten uit waardoor er nog een half uur speling is
Dat is inderdaad pittig..quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]Met of zonder brancard
Doel is om 5 minuten over een km te lopen. Dan kom je op 211 minuten uit waardoor er nog een half uur speling is
of hij gaat voor deze marathonquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:13 schreef staticdata het volgende:
FJD kiest gewoon een marathon uit waarbij hij zeker wordt dat het warmer is dan 23 graden zodat het voortijdig wordt afgelast. Hierdoor krijg hij zijn lintje en kan die tegen iedereen pimpen dat ie de marathon heeft gelopen
en dan na afloop gewoon het terras op duikenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:13 schreef staticdata het volgende:
FJD kiest gewoon een marathon uit waarbij hij zeker wordt dat het warmer is dan 23 graden zodat het voortijdig wordt afgelast. Hierdoor krijg hij zijn lintje en kan die tegen iedereen pimpen dat ie de marathon heeft gelopen
Volgens mij sta jij vooraan als er ergens een rel is. Als ik zo je reacties eens leesquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:30 schreef Keltie het volgende:
[insert Picornie foto hier[/insert]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij vooraan als er ergens een rel is. Als ik zo je reacties eens lees
komt toch niet echt aggresief overquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:32 schreef Keltie het volgende:
Fliefd..
Vooraan om de ME te kroelenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[..]
komt toch niet echt aggresief over![]()
zeker, toen ik in poland was zijn ze gekomenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef staticdata het volgende:
Ijs, zijn je kunstwerken nu al een keer vanuit maleisie taiwan binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |