yvonne heeft me niets geleerd, die weigerde te reagerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Yvonn heeft je toch geleerd..
Of moet ik der er ff bij roepen voor je..![]()
DOEN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Yvonn heeft je toch geleerd..
Of moet ik der er ff bij roepen voor je..![]()
Iedereen is zeker snel gevlucht, bang dat Yvon langs komt..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef dekkered het volgende:
tis maar rustig
maar ligt nog op het postkantoor. vandaag was poging 2 om langs te brengen. als de buurman hem heeft aangenomen ben ik vanavond online, anders morgen weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen..
Je internet is toch al binnen..![]()
Waar maak je je zorgen om dan..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef Heintje het volgende:
Nog 10 minuutjes wakker blijven en dan mag ik gaan. Hopelijk blijf ik in de auto ook wakker.
Maar ik bennog nooit in de auto (rijdend als bestuurder) in slaap gevallen, ook niet op momenten dat ik echt veel moeier was.
Ik haat die volkert nog steeds om het feit dat we geen huldiging konden/mochten doen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef Silver_Shark het volgende:
Speciaal voor de feyenoord fans:
Gisteren 5 jaar geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=RBPbHiI4h7Y
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef staticdata het volgende:
wat zullen heintje en viro dan slimme rakkers zijn
'Te veel tv zorgt voor slechte prestaties'
nigger !!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Dit is van zondag avond, tijstip zie je onder in de beeld staan.
Deze gast mag bij de eerst volgende bezoek op BoF server een ban krijgen![]()
Jammer dat ik te laat ben ingelogd
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
nigger !!
ok kan niet door de beugel
maar het gekke is bij bof zijn helemaal geen negers
Dus Viro en IJsmuts zijn gewoon te lang onder de zonnebank geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
nigger !!
ok kan niet door de beugel
maar het gekke is bij bof zijn helemaal geen negers
die heb ik al een keer gekickt daarom. misschien gewoon naast kanker, dit woord erbij zetten op de banlist.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Dit is van zondag avond, tijstip zie je onder in de beeld staan.
Deze gast mag bij de eerst volgende bezoek op BoF server een ban krijgen![]()
Jammer dat ik te laat ben ingelogd
Maar hij zet er express een punt tussen, ga dat maar eens filteren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
die heb ik al een keer gekickt daarom. misschien gewoon naast kanker, dit woord erbij zetten op de banlist.
Wow, die voorste!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
staat gewoon op de weblog van fok, fok! Fok! FOK!
fikkie stoken!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
%&$*#(*$# Wil ik gaan koken, komt er geen gas uit me gasstel???
En ik heb ook geen warm water meer???
Wat een tering zooi zeg.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef BugWorks het volgende:
Baus, iets voor jouw?
Nepbeveiliger laat klant uitkleden
Ik wil eigenlijk vooral morgen kunnen douchen met warm water. Ik moet naar een klant in Den Haagquote:
Hup, pak je tennisballen probeer ze in die trombone te gooien..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Cool er komt een fanfare door de straat!!Gezellie!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Hup, pak je tennisballen probeer ze in die trombone te gooien..![]()
Uiteraard, anders gelooft niemand je..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
GENIAAL!!! Had je dat niet 15 jaar geleden kenne vertellen ofzo
![]()
Damn dat is wel een strakke actie, dat ga ik wel eens een keer doen![]()
En dan filmen en op YouTube zetten natuurlijk![]()
Daarom! En het is natuurlijk hip om een popi YouTube hit te hebben dus misschien wordt dit hem wel.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Daarom! En het is natuurlijk hip om een popi YouTube hit te hebben dus misschien wordt dit hem wel.
Voor de zekerheid ook maar even een stukje met ze mee appelen en jumpen, hebben we dat er ook maar mooi opstaan![]()
En uiteraard win ik dit jaar weer met piemeltrekkenIk heb hard getrained de afgelopen 7 maanden
![]()
Mensen in de sportschool stonden wel een beetje raar te kijken maar op een gegeven moment waren ze het wel gewend. Er werd zelfs door bijna iedereen gejuicht en geklapt toen ik 185 kilo wist te trekken, een nieuw persoonlijk record!![]()
die kunnen we straks allemaal optillen als hij de Marathon van Rotterdam gaat lopen volgend jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef ursel het volgende:
[..]185 kilo..
![]()
Je zou Fer dan bijna op kunnen tillen man..
Doen hem wel in een lichtgewicht lijken kist dan hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
die kunnen we straks allemaal optillen als hij de Marathon van Rotterdam gaat lopen volgend jaar
met 6 man tegelijk.... fer in een kist
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Doen hem wel in een lichtgewicht lijken kist dan hoor..![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
is best wel weinig 185kilo
Lieverd... hoe heet onze server? ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan ?
Viro jr wordt iedere keer steen hard als ik de server join![]()
![]()
Der is niet eens een tiet te zien.. ze houd angstvallig der armpjes ervoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Lieverd... hoe heet onze server? ....
Wat de fuck moet ik met een strandje, blauwe lucht, zee, boompjes?? heh? TIETEN!! gewoon TIETEN!!
weet je wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |