Bij mij is het net een project van de overheid. Iedereen verwacht dat het binnen een jaar toch echt gaat komen maar elk jaar blijkt weer dat het toch niet gelukt isquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef IJsmuts het volgende:
voorlopig niet en blijf ik lekker bij mn game groepje![]()
Zou het dan toch gekomen zijn terwijl ik het niet door hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
en ik jou altijd maar veel te serieus vinden voor je leeftijd![]()
Dan moet je toch harder oefenen Fer..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij is het net een project van de overheid. Iedereen verwacht dat het binnen een jaar toch echt gaat komen maar elk jaar blijkt weer dat het toch niet gelukt is
Biert & tietenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ik zoek nog een leuke sig, iemand ff een topopmerking maken?
Whyquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef ursel het volgende:
Overigens.. je was er niet bij he met die laatste BBQ..
wel met uitroep teken der achter dan bij because i need itquote:
Jij ook al?quote:
als mijn computer bad sector vrij is (mijn hd bedoelk) zalk er wel ff over na denkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
he dekkered, als ik dit weekend online kan, ga je dan mee knallen?
owke, we wachten rustig afquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
als mijn computer bad sector vrij is (mijn hd bedoelk) zalk er wel ff over na denken
ik ga wel mee als men pc weer fatsoenlijk doet
misschien ik wel, dan wil ik je uber owner haxor skilzz wel zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
he dekkered, als ik dit weekend online kan, ga je dan mee knallen?
Toch wel de spreekwoordelijke haren toch..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef FJD het volgende:
Die rapen worden er weer met de haren bijgesleept
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien ik wel, dan wil ik je uber owner haxor skilzz wel zien
dat ligt er aan of de rapen waar die het ver heeft gaar zijn of niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch wel de spreekwoordelijke haren toch..![]()
hij is bij de 45 gb van de 60 en hij is nu flink aan het doortellen dus zit vanaaf mischien weer op men eigen pcquote:
vanavond ga ik alleen nog niet reddenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
hij is bij de 45 gb van de 60 en hij is nu flink aan het doortellen dus zit vanaaf mischien weer op men eigen pc
nee maar ik bedoel dan ben ik vant weekend hoop ik presentquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik neem wel een zakdoekje mee zodat je je traantjes kan drogen als ik de gouden plak voor je neus weg kaap![]()
en wat moet je met die puntmuts!quote:
ik speel ook met WSAD dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het ging net zo goed!
@ Puni, ik ga je pakken! ondanks dat ik nu met WSAD ga spelen![]()
ik speelde altijd met pijltjesquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het ging net zo goed!
@ Puni, ik ga je pakken! ondanks dat ik nu met WSAD ga spelen![]()
quote:hou maar op joh, je maakt me gek!!
las laatst weer eens een kansloos topic over deze fotoquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
staat gewoon op de weblog van fok, fok! Fok! FOK!
Met de Pijltjes..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speelde altijd met pijltjes![]()
maar heb nu in de dagen dat ik niet online kon FEAR en Farcry gespeeld met WSAD, dus dat gaan we ook even met BF proberen
Staat ook al in het SC topic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
Yvonn heeft je toch geleerd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |