Laatst kwam er ook eentje aan de deur en die heb ik eerst drie dagen in de kelder gestopt waar ik haar paar maanden lang anaal heb verwaardeloosd en toen heb ik haar vast gebonden en aan het infuus gelegt. Volgens mij leeft ze nog, maar kan mis hebben heb laatste paar weken geen tijd gehad om te kijken. Kan ook al zijn dat ze al paar maanden dood is ze zit er namelijk al zolang dat ik haar soms helemaal vergeetquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
'Wij komen u God brengen.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef Lariekoek het volgende:
Oh nu krijgen we weer allemaal manse verhaaltjes hoe stoer men de Jehova getuigen de deur hebben gewezen.![]()
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Mr.Chippie het volgende:
Wij krijgen steeds die "wachttoren" boekjes door de brievenbus, gaat gelijk tussen het oudpapier
![]()
Heel goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Sant het volgende:
[..]
Kzou er de kachel nog niet mee aa willen steken...
"We komen de leer van Christus verkondigen"
das prima schat, maar niet bij mij...
-edit- @ Frolle: telt dat ook?![]()
Of hoe ze de deur open trokken met hun noem een willekeurig boze-mannen-met-gitaren-band-t-shirt aan en zo keihard 666!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
'Ieder die de Zoon niet erkent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon erkent, heeft ook de Vader.'quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef Lizz-n het volgende:
Zeggen dat ze 1 Johannes 2 vers 23 maar eens door moeten lezen en ze dan een goede dag wensen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef babba het volgende:
Jehova's getuige: "Wij komen u het licht brengen"
Ik: "Mooi zet maar in de gang neer en flikker dan maar weer op"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Wij komen u God brengen.'
- 'Da's goed, zet maar in de tuin.'
En dan zo vertellen alsof je dat echt hebt gezegd.
Mijn eerste reactie ook, maar er kwam 5 min. daarvoor een jongen een mobiel ophalen, dus ik dacht dat hij weer terug kwam...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
Ja maar God ziet dat je stiekem toch thuis bent, jij boefje!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef grassiekuik het volgende:
deur niet open doen. Je herken ze toch wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |