Dankjequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Quacker het volgende:
chat & IM -> messenger -> conversation kiezen -> close conversation
Zat ik ook al naar te zoeken, eruit gehaald denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
[afbeelding]
Met photoshop, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
[afbeelding]
klopt... deden ze toen met een knopje op dat toetsenbordje voor aan de controllerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
Nee is zelfs in een officieel filmpje te zien geweest bij 1up.. niks photoshop
GVD, ik zeg toch als je met iemand aan het praten bent windowstoets + m op je USB keyboard die je voor 10 euro bij de dixons gekocht heb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef apengek het volgende:
[..]
klopt... deden ze toen met een knopje op dat toetsenbordje voor aan de controller
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
GVD, ik zeg toch als je met iemand aan het praten bent windowstoets + m op je USB keyboard die je voor 10 euro bij de dixons gekocht heb.
Je mag wel een keer naar me luisteren hoor
ik heb een toetsenbordquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Ik zeg toch, koop een USB toetsenbord.
Microsoft troep waar je 60 euro meer voor betaald![]()
Effe snel iemand?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Leonos het volgende:
Maar, hoe stel je die stroombespaarder in als je iets wilt downloaden en daarna naar school gaat.
(Zoals de Forza demo morgenochtend)
Daarom ben ik terug gegaan naar de carbon themequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Heintje het volgende:
Het is wel heel leuk dat er een tab bij gekomen is.
Alleen mijn team ondersteund geen 5 tabs.
Hadden ze niet beter het system tab achtergrond kunnen gebruiken voor de nieuwe tab. In dat system tab kom ik toch nooit. Dus dat die dan dubbel is valt niet eens op.
Ik heb gisteren niet meer gekeken of ik je toe kon voegen. Maar ik denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef mustisuc het volgende:
I’ll work on the other questions you have and get some answers (like the age issue.)
bron: http://www.majornelson.com/
en ik las dat veel mensen naar MS gebeld hadden en die kregen als antwoord dat ze zo gauw mogelijk proberen om het te verhelpen
[..]
Daarom ben ik terug gegaan naar de carbon theme
maar als ze nou gewoon die domme reclamebanner weg hadden gehaalt hadden ze niet eens een extra tab hoeven maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |