nee, ik wijs je op je schandalige ondankbare verwende gedrag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Als je toch niet serieus kan reageren, blijf dan weg uit het topic. Je hebt nog niks in positieve zin bijgedragen, je loopt alleen maar tegen schenen te trappen.
Zelf zijn mond open doen (en dan niet om te etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat om de overtuiging van TS. Als het probleem niet oplost met zijn vrouw als medestander, dan gaat hij hopelijk nadenken over andere oplossingsrichtingen.
Denk om je bloeddruk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik wijs je op je schandalige ondankbare verwende gedrag.
accepteer dan geen hulp van die man, douw hem geen to do list in zijn handen, joh.
als je vrouw haar bek niet open wil trekken, zou het zomaar kunnen zijn omdat jij gewoon géén gelijk hebt in deze, is dat wel eens bij je opgekomen?
nee, hè, en dat zit je hoog ws, je bent dat niet gewend blijkbaar of zo, dat ze eens een keer niet je mening deelt en niet inbindt.
dat zei ik ook al, maar dat had ik uiteraard helemaal misquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij vindt TS dat zijn vrouw hem niet serieus neemt vervelender dan het gesmak.
Dat heeft 'ie al gedaan en dat wil hij nogmaals doen. Dus ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf zijn mond open doen (en dan niet om te eten) lijkt mij dan weer voor de hand liggend.
Ik heb wel een idee waarom die boodschap niet overkwam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, maar dat had ik uiteraard helemaal mis
Ik heb eerder het idee dat TS niet uit is op een oplossing, maar slechts wat frustraties kwijt behoeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie al gedaan en dat wil hij nogmaals doen. Dus ik snap niet wat je bedoelt.
ja, geitenwollen sokken daar is het te warm voor, sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee waarom die boodschap niet overkwam.
Ja, dat had ik op pagina 1 al benoemd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat TS niet uit is op een oplossing, maar slechts wat frustraties kwijt behoeft.
En 't is je hobby niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, geitenwollen sokken daar is het te warm voor, sorry
Hmm, zo kan je het ook nog bekijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand van 60 die zijn hele leven al op die manier eet zal niet snel veranderen, dat is waar ik op doelde.
Oh god, de enige die wil dat er iets op de spits gedreven wordt ben jij. Ik wil een oplossing die voor alle partijen een mate van tevredenheid biedt zonder ruzie en zonder iets op de spits te drijven, zonder mensen onnodig te beledigen en zonder ruzie, als je dat niet snapt, godskankerstraalt dan alsjeblieft een eind op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ja sorry, maar TS is een volwassen vent, hoor, bevalt het hem niet, dan smijt hij schoonpapa maar zijn huis uit, vanwege dat vreselijke gesmak.
TS heeft een waslijst met klusjes die gedaan moeten worden, er moet met de auto op en neer gereden worden, er moet schoongemaakt worden, en dat weegt allemaal niet op tegen dat gesmak blijkbaar.
Als je niet schroomt om schoonpa een lijst met klussen te geven die gedaan móeten worden, naast de boodschappen halen en schoonmaken, dan schroom je vast ook niet om schoonpa te laten kiezen of delen, hou op met dat gesmak of donder op, want ik heb helemaal niet om jouw hulp gevraagd, dat was die dochter van je, oeps ik bedoel natuurlijk mijn liefhebbende echtgenote, die haar mond weigert open te trekken tegen je, dus doe ik het .
ik vind dit echt een beetje onvolwassen laf gejammer.
het feit dat hij dan maar geen hulp moet aanvaarden en hem moet buitengooien, daar geef ik je gelijk in !!! het is het één of het ander.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef milagro het volgende:
nee, ik wijs je op je schandalige ondankbare verwende gedrag.
accepteer dan geen hulp van die man, douw hem geen to do list in zijn handen, joh.
als je vrouw haar bek niet open wil trekken, zou het zomaar kunnen zijn omdat jij gewoon géén gelijk hebt in deze, is dat wel eens bij je opgekomen?
nee, hè, en dat zit je hoog ws, je bent dat niet gewend blijkbaar of zo, dat ze eens een keer niet je mening deelt en niet inbindt.
Dat de waarheid hard kan zijn weten wequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Oh god, de enige die wil dat er iets op de spits gedreven wordt ben jij. Ik wil een oplossing die voor alle partijen een mate van tevredenheid biedt zonder ruzie en zonder iets op de spits te drijven, zonder mensen onnodig te beledigen en zonder ruzie, als je dat niet snapt, godskankerstraalt dan alsjeblieft een eind op.
Milagro mag graag opjuinen. Da's 't enige wat je hoeft te onthouden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Oh god, de enige die wil dat er iets op de spits gedreven wordt ben jij. Ik wil een oplossing die voor alle partijen een mate van tevredenheid biedt zonder ruzie en zonder iets op de spits te drijven, zonder mensen onnodig te beledigen en zonder ruzie, als je dat niet snapt, godskankerstraalt dan alsjeblieft een eind op.
Soort van Kastanova met een kut dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Milagro mag graag opjuinen. Da's 't enige wat je hoeft te onthouden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Het enige wat TS probeert is informatie en meningen inwinnen. Wat jij doet voorkomen is alsof jouw mening een feit is ofzo.quote:
nou, meneer, kom jij dan eens met een oplossing ipv op mij te reageren, want daar schiet TS niets mee op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het enige wat TS probeert is informatie en meningen inwinnen. Wat jij doet voorkomen is alsof jouw mening een feit is ofzo.Slaat nergens op. De helft van wat je zegt is bevooroordeeld en vooral doe je erg overkomen alsof je alles van de situatie weet.
TS en jij hebben een meningsverschil over de ernst van deze zaak. Aangezien jij nu al 5 keer eigenlijk hetzelfde hebt gepost en het volgens hem niet klopt is het slimste om hier niet meer te reageren, want je verziekt het topic een beetje met je geschop tegen schenen.![]()
dit gaat ook nergens over, milagro mag toch gewoon zeggen wat ze wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Het enige wat TS probeert is informatie en meningen inwinnen. Wat jij doet voorkomen is alsof jouw mening een feit is ofzo.Slaat nergens op. De helft van wat je zegt is bevooroordeeld en vooral doe je erg overkomen alsof je alles van de situatie weet.
TS en jij hebben een meningsverschil over de ernst van deze zaak. Aangezien jij nu al 5 keer eigenlijk hetzelfde hebt gepost en het volgens hem niet klopt is het slimste om hier niet meer te reageren, want je verziekt het topic een beetje met je geschop tegen schenen.![]()
Klopt, maar dan hoeft ze dat niet op zo'n "hee ik ben een 40 jarige zeikhoer" manier te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dit gaat ook nergens over, milagro mag toch gewoon zeggen wat ze wil![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |