abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49177613
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Als je toch niet serieus kan reageren, blijf dan weg uit het topic. Je hebt nog niks in positieve zin bijgedragen, je loopt alleen maar tegen schenen te trappen.
nee, ik wijs je op je schandalige ondankbare verwende gedrag.

accepteer dan geen hulp van die man, douw hem geen to do list in zijn handen, joh.

als je vrouw haar bek niet open wil trekken, zou het zomaar kunnen zijn omdat jij gewoon géén gelijk hebt in deze, is dat wel eens bij je opgekomen?

nee, hè, en dat zit je hoog ws, je bent dat niet gewend blijkbaar of zo, dat ze eens een keer niet je mening deelt en niet inbindt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:45:56 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177618
Volgens mij vindt TS dat zijn vrouw hem niet serieus neemt vervelender dan het gesmak.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:46:41 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49177654
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee. Maar het gaat om de overtuiging van TS. Als het probleem niet oplost met zijn vrouw als medestander, dan gaat hij hopelijk nadenken over andere oplossingsrichtingen.
Zelf zijn mond open doen (en dan niet om te eten ) lijkt mij dan weer voor de hand liggend.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:46:53 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177666
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef milagro het volgende:

[..]

accepteer dan geen hulp van die man, douw hem geen to do list in zijn handen, joh.

als je vrouw haar bek niet open wil trekken, zou het zomaar kunnen zijn omdat jij gewoon géén gelijk hebt in deze, is dat wel eens bij je opgekomen?

nee, hè, en dat zit je hoog ws, je bent dat niet gewend blijkbaar of zo, dat ze eens een keer niet je mening deelt en niet inbindt.
Denk om je bloeddruk.
pi_49177683
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij vindt TS dat zijn vrouw hem niet serieus neemt vervelender dan het gesmak.
dat zei ik ook al, maar dat had ik uiteraard helemaal mis
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:47:39 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177698
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zelf zijn mond open doen (en dan niet om te eten ) lijkt mij dan weer voor de hand liggend.
Dat heeft 'ie al gedaan en dat wil hij nogmaals doen. Dus ik snap niet wat je bedoelt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:48:16 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177723
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zei ik ook al, maar dat had ik uiteraard helemaal mis
Ik heb wel een idee waarom die boodschap niet overkwam.
pi_49177752
Mijn god, wat een topic
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:49:24 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49177779
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat heeft 'ie al gedaan en dat wil hij nogmaals doen. Dus ik snap niet wat je bedoelt.
Ik heb eerder het idee dat TS niet uit is op een oplossing, maar slechts wat frustraties kwijt behoeft.
pi_49177806
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee waarom die boodschap niet overkwam.
ja, geitenwollen sokken daar is het te warm voor, sorry
pi_49177816
Nou dan word dan geen foto , maar een filmpje
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:51:27 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177867
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat TS niet uit is op een oplossing, maar slechts wat frustraties kwijt behoeft.
Ja, dat had ik op pagina 1 al benoemd.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:51:51 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49177891
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, geitenwollen sokken daar is het te warm voor, sorry
En 't is je hobby niet.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:53:12 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49177947
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Iemand van 60 die zijn hele leven al op die manier eet zal niet snel veranderen, dat is waar ik op doelde.
Hmm, zo kan je het ook nog bekijken
Je hebt gelijk.
(Un)masking for the greater good.
pi_49178002
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef milagro het volgende:

[..]

ja sorry, maar TS is een volwassen vent, hoor, bevalt het hem niet, dan smijt hij schoonpapa maar zijn huis uit, vanwege dat vreselijke gesmak.

TS heeft een waslijst met klusjes die gedaan moeten worden, er moet met de auto op en neer gereden worden, er moet schoongemaakt worden, en dat weegt allemaal niet op tegen dat gesmak blijkbaar.

Als je niet schroomt om schoonpa een lijst met klussen te geven die gedaan móeten worden, naast de boodschappen halen en schoonmaken, dan schroom je vast ook niet om schoonpa te laten kiezen of delen, hou op met dat gesmak of donder op, want ik heb helemaal niet om jouw hulp gevraagd, dat was die dochter van je, oeps ik bedoel natuurlijk mijn liefhebbende echtgenote, die haar mond weigert open te trekken tegen je, dus doe ik het .

ik vind dit echt een beetje onvolwassen laf gejammer.
Oh god, de enige die wil dat er iets op de spits gedreven wordt ben jij. Ik wil een oplossing die voor alle partijen een mate van tevredenheid biedt zonder ruzie en zonder iets op de spits te drijven, zonder mensen onnodig te beledigen en zonder ruzie, als je dat niet snapt, godskankerstraalt dan alsjeblieft een eind op.
pi_49178039
quote:

het feit dat hij dan maar geen hulp moet aanvaarden en hem moet buitengooien, daar geef ik je gelijk in !!! het is het één of het ander.

Maar zijn vrouw heeft in mijn ogen echt wel ongelijk in deze. Mensen toch, ze heeft geen rijbewijs, heeft blijkbaar geen tijd om te koken, booschappen te doen, of schoon te maken, en dan haalt ze er maar even schoonpa bij, die dan blijkbaar héél de dag daar nog eens in huis zit (vooral dat laatste begrijp ik nog steeds niet).

deed jij dan vroeger alles in het huishouden, TS, is je vrouw altijd zo'n luie zwam geweest ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:55:13 #117
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49178040
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Oh god, de enige die wil dat er iets op de spits gedreven wordt ben jij. Ik wil een oplossing die voor alle partijen een mate van tevredenheid biedt zonder ruzie en zonder iets op de spits te drijven, zonder mensen onnodig te beledigen en zonder ruzie, als je dat niet snapt, godskankerstraalt dan alsjeblieft een eind op.
Dat de waarheid hard kan zijn weten we
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:55:14 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49178041
quote:

[..]

Milagro mag graag opjuinen. Da's 't enige wat je hoeft te onthouden.
pi_49178161
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Milagro mag graag opjuinen. Da's 't enige wat je hoeft te onthouden.
Soort van Kastanova met een kut dus.
pi_49178185
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef denka het volgende:

[..]

Dat de waarheid hard kan zijn weten we
ja, ach
pi_49178194
quote:

[..]

Wat een probleem zeg, iemand die smakt.
pi_49178201
quote:

[..]

hoop gelul
Het enige wat TS probeert is informatie en meningen inwinnen. Wat jij doet voorkomen is alsof jouw mening een feit is ofzo. Slaat nergens op. De helft van wat je zegt is bevooroordeeld en vooral doe je erg overkomen alsof je alles van de situatie weet.

TS en jij hebben een meningsverschil over de ernst van deze zaak. Aangezien jij nu al 5 keer eigenlijk hetzelfde hebt gepost en het volgens hem niet klopt is het slimste om hier niet meer te reageren, want je verziekt het topic een beetje met je geschop tegen schenen.
pi_49178308
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Het enige wat TS probeert is informatie en meningen inwinnen. Wat jij doet voorkomen is alsof jouw mening een feit is ofzo. Slaat nergens op. De helft van wat je zegt is bevooroordeeld en vooral doe je erg overkomen alsof je alles van de situatie weet.

TS en jij hebben een meningsverschil over de ernst van deze zaak. Aangezien jij nu al 5 keer eigenlijk hetzelfde hebt gepost en het volgens hem niet klopt is het slimste om hier niet meer te reageren, want je verziekt het topic een beetje met je geschop tegen schenen.
nou, meneer, kom jij dan eens met een oplossing ipv op mij te reageren, want daar schiet TS niets mee op.
hij kan mij prima zelf te woord staan in deze, hoef jij niet te doen.
pi_49178332
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:

dit gaat ook nergens over, milagro mag toch gewoon zeggen wat ze wil
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49178432
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:02 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dit gaat ook nergens over, milagro mag toch gewoon zeggen wat ze wil
Klopt, maar dan hoeft ze dat niet op zo'n "hee ik ben een 40 jarige zeikhoer" manier te doen. Laat staan 5 keer hetzelfde posten met andere woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')