Ze was overspannen:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Paul het volgende:
Iemand een idee waarom ze ooit van tv is gegaan eigenlijk?
quote:In oktober 2004 wordt bekend, dat Hunkar de nieuwe presentator van het NOS Journaal wordt als opvolgster van Annette van Trigt en Hans Smit. Het Journaal vierde op 5 januari 2006 zijn 50-jarig jubileum. Tussen 09.00 uur en 18.00 uur werd er om elk heel uur een journaal gepresenteerd door een oud-nieuwslezer. Tussen deze nieuwsuitzendingen door presenteerde Hunkar samen met Rik van de Westelaken om en om een uur een speciaal programma met hoogte- en dieptepunten en gesprekken met de oud-nieuwslezers. Tijdens koninginnedag 2007 is ze één van de verslaggevers die verslag doen van het bezoek van de koningin aan Woudrichem. In 2007 neemt ze tijdelijk vrijaf van het NOS-journaal. In het programma RTL Boulevard geeft Aldith op 17 juni 2008 aan dat ze overspannen is geweest. Het rommelt tussen haar en haar werkgever. Ze zal hierdoor niet meer terugkeren als presentatrice. Op 10 juli 2008 wordt bekend dat Hunkar en haar werkgever een vertrekregeling overeengekomen zijn.
Misschien moeten we een actiesite oprichtenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef NoBody122 het volgende:
Maar als het aan de werkgever ligt, kan ze toch bij een andere omroep wederkeren als presentatrice?
En kinderen voor kinderen vroegerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:38 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En ik zeg altijd wat terug. Dat gaat vanzelf.![]()
Edit: Aldith Hunkar is inderdaad nostalgie. Eerst Klokhuis en dan het Jeugdjournaal. Of andersom...
Jeugdsentimentquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aldith, jeugdsentiment
Kom terug op TV!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
Pastelblauw is een mooie kleur [ afbeelding ]
...gewoon 2e hit van Google afbeeldingen... geen naked-news oid (voor jullie vreemde dingen gaan denken)
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef padlarf het volgende:
Zij doet me altijd denken aan die chick van alfred kwak
Winniequote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef padlarf het volgende:
Zij doet me altijd denken aan die chick van alfred kwak
Paulquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |