quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik kwam erachter dat ik nog een ander profiel heb.
Maar daarvan weet ik 't password niet, en ook niet welk mailadres ik gebruikte daarvoor.
misschien dat ik daarmee wel nog een andere thema heb meegemaakt...
grasveldquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zonder dat grasveld bovenin.
Stiekem ben je een oldbie!quote:
Laatste bezoek: 651 dagen, 14 uur geleden.quote:
Mja, dat heb ik nog wel eens meegemaakt...quote:
sodemieters, jaquote:
Ik zien het. Je kunt je wachtwoord nog opvragen hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
Mja, dat heb ik nog wel eens meegemaakt...
M'n andere account komt uit 2002 zie ik
Die heb ik echt al lang niet gebruikt...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dus eer-ik is een kloon??![]()
Hoe heet de oorspronkelijke user?![]()
Hoe krijg je de kleur van de TS zo anders?quote:
worden acounts na een bepaalde tijd niet verwijderd?quote:
Blijkbaar niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
worden acounts na een bepaalde tijd niet verwijderd?
De users kregen om en om een andere kleur. Als je tenminste dat balkje van Indah bedoelt ten opzichte van eerik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Hoe krijg je de kleur van de TS zo anders?
Ik weet wel waar dat moet, maar dat lukt hier niet...![]()
ja, dat bedoel ik...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De users kregen om en om een andere kleur. Als je tenminste dat balkje van Indah bedoelt ten opzichte van eerik.
De topicstarter een andere achtergrondkleur (voor snellere herkenning) ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef OA het volgende:
ja, dat bedoel ik...![]()
Maar je kan de kleur van de posts van TS ook echt afwijkend maken... net als je eigen post...
Dat laatste is dan wel gelukt, maar dat eerste dus niet...![]()
hoe dan? want dat mailadres heb ik al niet meer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zien het. Je kunt je wachtwoord nog opvragen hoor.
Oh, volgens mij moet je nog wel een mailadres hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
hoe dan? want dat mailadres heb ik al niet meer...
En ik kan het ook niet veranderen, omdat ik geen pass meer heb.
Ik heb wel even m'n oldskool passwords geprobeerd, maar dat werkte niet...
Probeer "bier"quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dan? want dat mailadres heb ik al niet meer...
En ik kan het ook niet veranderen, omdat ik geen pass meer heb.
Ik heb wel even m'n oldskool passwords geprobeerd, maar dat werkte niet...
Ik stem voor een ban!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Whahaha eer-ik een kloon![]()
![]()
Ik ken hem goed, maar dit wist ik niet
Heheh.quote:
Nee, ik bedacht me dat opeens...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Whahaha eer-ik een kloon![]()
![]()
Ik ken hem goed, maar dit wist ik niet
een werkend mailadres?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, volgens mij moet je nog wel een mailadres hebben.
done, werkt nietquote:
OA. Wat gemeen.quote:
Geregistreerd in 2002 en in je eerste post meteen een topic openen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik bedacht me dat opeens...
Ik was het ook vergeten
maar ik dacht: heh, ik zat hier toch al langer dan 2005...
[..]
een werkend mailadres?
hotmail gebruik ik echt al jaaaren neit meer
[..]
done, werkt niet
Beetje pesten mag toch wel!!quote:
Volgens mij nooit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
worden acounts na een bepaalde tijd niet verwijderd?
Huh. Hoe kun je dat nou zien dan? Bij de grote schoonmaak is zo'n beetje mijn hele history gedelete.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Geregistreerd in 2002 en in je eerste post meteen een topic openen!
echt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee.quote:
Mijn eerste post was volgens mij ook in een zelf geopend topic!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hee die heb ik gelezen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef OA het volgende:
Mijn eerste post was volgens mij ook in een zelf geopend topic!
In KLB... België
![]()
Bij mij is er ook een hoop gedelete volgens mij, sowieso is het topic wat onderaan die lijst staat niet mijn oudste post, want die stamt uit 2005.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh. Hoe kun je dat nou zien dan? Bij de grote schoonmaak is zo'n beetje mijn hele history gedelete.
Dan komt 'ie posten met z'n kloonquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar forum@fok.nl of er wat te regelen valt...
Misschien moet er straks een nieuwe UI in de OP
Als je op jezelf zoekt in de baggersearch dan kom je wel je oudere topics tegen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
Bij mij is er ook een hoop gedelete volgens mij, sowieso is het topic wat onderaan die lijst staat niet mijn oudste post, want die stamt uit 2005.
en een post in het topic erboven uit 04
neuh, ik ga geen klonen gebruiken, ben ik echt te lui voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Nou who knows.
Bestaat nog steeds. Heet nu fokforum light!quote:
Gemengd. Aan de ene kant lekker rustig. Maar aan de andere kant ook moe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
neuh, ik ga geen klonen gebruiken, ben ik echt te lui voor.
Hoe is het me JDuukske trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |