Maar Griekse yoghurt met honing daarentegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Oke, das wel te doen... maar gewoon brood...![]()
Zeker als het zonder zout is gemaakt...dat heb je vooral in Griekenland veel...
![]()
Dio.quote:
Ook, maar die kon ik niet spellen, dus sloeg ik doe overquote:
Aha. Heb ook even de OP gelezen van het topic uit je sig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat is zo'n programma dat je kliks van toesten bijhoudt, en we zitten bijde in team fok!
maar even terug on-topic, ik ga ff uit bed, en wakker worden![]()
![]()
hoi koekiequote:
Hij doet het weer!! Dat Italic, plaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat is zo'n programma dat je kliks van toesten bijhoudt, en we zitten bijde in team fok!
maar even terug on-topic, ik ga ff uit bed, en wakker worden![]()
![]()
Muckie!quote:
Ga nou maar wakker worden en aan je keys werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ook, maar die kon ik niet spellen, dus sloeg ik doe over,
het is nog vroeg he
In een wat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Diovarus het volgende:
hoi koekie
Dat ik nu zelfs kan reageren in een unicun![]()
OAquote:
ik was er gisteren wel een tijd hoorquote:Ik heb je gemist gister!
Is inderdaad handigerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Heb ook even de OP gelezen van het topic uit je sig.![]()
quote:
Maar 's avonds niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
![]()
[..]
ik was er gisteren wel een tijd hoor
positief blijven inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm.. 4. Nouja, de dag na de 4e dag. Maar halve week klinkt zo kort.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een belachelijke icoontjes
Sonja Bakkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik hoor nu Sonja Bakker op de radio.Wat een kutstem heeft dat mens toch
Ze klinkt zo ontzettend dom! Maar ja, ze boert wel goed.
Ik hoor het ook...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muckie!!!!! DAT IS LANG GELEDEN!!!
C0nd0r is nooit meer online op Fok!sinds de stage is afgelopne.
Sjoh, had je helemaal niet herkend, terwijl we toch tig MEN SC topics gedeeld hebben.
true, true, ik had repetitie met het orkestquote:
Heb ook een andere avatar nu...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad
ik spreek mijn echtgenoot nog regelmatig hoor
ik had jou ook helemaal niet herkend
Grappig! Is er al een belachelijke-icoontjes-topic in ONZ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
vandaarquote:
quote:Ik sprak hem laatst nog aan op MSN, maar no-reply...
jeeeeejquote:de sukkel![]()
. Reunited.
quote:
Geen idee, heb ze uit allerlei topics weggehaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Grappig! Is er al een belachelijke-icoontjes-topic in ONZ?![]()
Handigquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!!!
[..]
Geen idee, heb ze uit allerlei topics weggehaald.
Met de full quickreply extensie, voor FF, kan ik ze gewoon aanklikken, als gewone smileys...
Helaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!!!
[..]
Met de full quickreply extensie, voor FF, kan ik ze gewoon aanklikken, als gewone smileys...
stokbrood en andere deegwaren niet meegeregekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Brood in het buitenland...
Oh, hey Papier!![]()
wat eet jij eigenlijk 's ochtends?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
en toen viel het dood?
nee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
en toen viel het dood?
handig is dat he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
!!!
[..]
Wat een maffe vraag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
wat eet jij eigenlijk 's ochtends?
Valt mee, want je kunt custom smileys nu exporteren en improteren. ^^.quote:
Op een USB stick? Een thinstalled client, platform onafhankelijk en met al je instellingen, bookmarks, extensies en geschiedenisquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaasgeen FF op mn werk.
![]()
Ik ga me ook maar enorm dom gedragen vanaf nu.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gewoon, grappig. Out of the blue.quote:
Ontzettend. ook de highlight functie, zo handig...quote:
Net doen alsof je blond bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga me ook maar enorm dom gedragen vanaf nu.
Het is net of dat succes garandeert tegenwoordig
ja, hier hebben ze ook gewoon vers brood. Smaakt iets anders, maar het is wel erg lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon normale neerlandse bammetjes?
Kejje die kraigen daaro dan?
Text only is niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens proberen of ik de gewone variant van Fok weer kan gebruiken, i.p.v. de text-only
En hoezo kon dat niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens proberen of ik de gewone variant van Fok weer kan gebruiken, i.p.v. de text-only
Nee idd... ik gebruik de silver, maar met Greasemonkey heb ik de lettertypen aangepast en de achtergrond is lekker zwart. had ook een andere header maar die heb ik maar weggehaald, duurde te lang met ladenquote:
zal wel iets zijn met de verbinding aldaar, of de computer, of de browser...quote:
Nou idd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar enorm dom gedragen vanaf nu.
Het is net of dat succes garandeert tegenwoordig
Nah, het bevalt mij best zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee idd... ik gebruik de silver, maar met Greasemonkey heb ik de lettertypen aangepast en de achtergrond is lekker zwart. had ook een andere header maar die heb ik maar weggehaald, duurde te lang met laden.
Ikweetsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja duh, ik stel alleen maar goeie vragen
netwerk werkt niet altijd goed, waardoor ik eers niet kon fokken. Nu lijkt het er echter beter uit te zienquote:
SECRETARESSE OA!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Mijn collega van de receptie is 2 dagen vrij...
dat betekent dat ik moet werken...![]()
Telefoon aannemen, mails beantwoorden, post verdelen, etc....![]()
bruingeel is zo 2002quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga altijd gewoon naar forum.fok.nl en het ziet er bruingeelig uit of hoe die kleur ook heet. Niks geen rare poespas![]()
Hoezo net doen alsof?quote:
Niks tegen secretaresses heh.quote:
maar het wende toch wel snel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik had wel moeite met de overgang van de oude vorm naar deze vorm.
Heul nie! In 2002 was het nog blauwig. Ofzo.quote:
Klopt,quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar beter als niet kunnen fokken
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja duh, ik stel alleen maar goeie vragen
Die van mij is standaard bruin-groenig-grijsachtig. Verder heb ik ook geen poespas. kost alleen maar tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga altijd gewoon naar forum.fok.nl en het ziet er bruingeelig uit of hoe die kleur ook heet. Niks geen rare poespas![]()
Ik kan 't me niet heugen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik had wel moeite met de overgang van de oude vorm naar deze vorm.
Jahwel hoor.quote:
Sinds 16-10-2006 is het in ieder geval al foksilverquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie! In 2002 was het nog blauwig. Ofzo.
Das van voor jouw tied mien jong.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik kan 't me niet heugen.
Nee dat niet natuurlijk!quote:
Dat is nou net het allesbepalende punt in de carriere van de secretaresse. De koffie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef OA het volgende:
Nee dat niet natuurlijk!![]()
Maar wel het werk dat gedaan moet worden...straks gaan ze nog vragen of ik koffie rondbreng ook...
nou, daar pas ik dan...
![]()
Ja. Maar dan zonder dat grasveld bovenin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
heeft iedereen gewoon dit?
[afbeelding]
silver heet dat theme
Ja maar ik ben natuurlijk geen secretaresse...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nou net het allesbepalende punt in de carriere van de secretaresse. De koffie.
Ik kwam erachter dat ik nog een ander profiel heb.quote:
Hé, zo ziet het er bij mij ook uit!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
silver heet dat theme
ja, dat heb ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
silver heet dat theme
Idemquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zonder dat grasveld bovenin.
bovenkant is anders, en lettertyp ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
silver heet dat theme
Dus eer-ik is een kloon??quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik nog een ander profiel heb.
Maar daarvan weet ik 't password niet, en ook niet welk mailadres ik gebruikte daarvoor.
misschien dat ik daarmee wel nog een andere thema heb meegemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |