eentje ja.. en daar moeten uiteindelijk vruchten in komen die je kunt eten. Ze heten hier Drakenvrucht.. maar het zegt me verder niets. Ze smaken wel lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog cactussen ?
Hier ben ik!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
waar is de rest nu zo ineens heen?
Ik geef je groot gelijk hoor, studie gaat voor hé collega.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ben ik!
Ben ondertussen ff bezig voor de studie. Als ik 's nachts wakker ben, kan ik beter mijn tijd nuttig gebruiken!
je kunt niet zomaar gaan studeren hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ben ik!
Ben ondertussen ff bezig voor de studie. Als ik 's nachts wakker ben, kan ik beter mijn tijd nuttig gebruiken!
tssskquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor, studie gaat voor hé collega.![]()
Niet tijdens koffietijd hé.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar gaan studeren hoor
Lusten ze ook koffie toevallig haha.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
de plant staat, nu nog ergens zand vandaan plukken
die planten of dat zand?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lusten ze ook koffie toevallig haha.![]()
Moet ook gebeuren!quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar gaan studeren hoor
Slaap lekker beste collega.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar waarde vrinden, ik ga de mand in duiken! Het welletjes voor vandaag!
Tot morgen! Koffie-ze!
slaap ze Fritsiequote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar waarde vrinden, ik ga de mand in duiken! Het welletjes voor vandaag!
Tot morgen! Koffie-ze!
nee, maar de gedacht alleen alquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je het dan al eens geprobeerd ?
Dus je hebt nu koffie bij de plant gedaan of alleen op het zand ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, het is niet gelukt.. het zakt gewoon weg
bij een plant in het zandquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu koffie bij de plant gedaan of alleen op het zand ?
nee, volgens mij niet hoor.. de plant werd niet bruin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat de plant het opdrinkt ?
![]()
Dat bruine merk je later wel hahaha.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet hoor.. de plant werd niet bruin.
owh minderquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat bruine merk je later wel hahaha.![]()
dat is goed te weten. Ik ga namelijk douchen en aan mijn echte dag beginnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:21 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga trouwens wel over 10 minuten naar bed, zeg dan wel effe gedag nog.![]()
Hoezo ingefokt, dan kan ik nog wel fan van lieve indah zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar dat hoefde je niet te melden, jij bent al ingefokt hier![]()
![]()
oke dat dan weer welquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo ingefokt, dan kan ik nog wel fan van lieve indah zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |