Dag Scar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga ook maar eens nog ff kloten op pc en dan pitten
Ja sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij ook al vriend, nou trusten en slaap lekker hé.![]()
Ik ben er ook, collega!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:25 schreef Sander170 het volgende:
Dan is het zo rustig, dan ga ik zometeen effe koffie halen.![]()
En daarbij genieten van de rust totdat indah en Sebasser er weer zijn.![]()
Ik verheerlijk mezelf met aan een whiskey-colaquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Fijn om jou aan mijn zijde te hebben.![]()
Neem je dan ook zo nog koffie ?
Drinken onder werktijd haha, ik zou je moeten ontslaan, het is dat je zo lief bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik verheerlijk mezelf met een whiskey-cola
Gelukkig! Vriend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Drinken onder werktijd haha, ik zou je moeten ontslaan, het is dat je zo lief bent.![]()
ja, eventjes geleden alweer iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey vriend alles goed?? Tijd niet gesproken!!
Ja best hier. Alleen het weer werkt niet echt meequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, eventjes geleden alweer idd
hier alles prima, en daar?
Zo jij weg en ik terug met koffie haha.quote:
Lijkt me verstandig jah.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga toch maar aan de ijskoffie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
jou heb ik hier nog niet eerder gezien
moah, valt toch wel mee nu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef Sander170 het volgende:
Jammer dat we altijd langs elkaar heen praten indah.
Lekker!! Van het weekend deelde ze het gratis uit in Alphenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga toch maar aan de ijskoffie
ja, dat mag hoor.. kijk het rustig aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar effe aanzien ok.![]()
Zal ik doen, maar ik heb het al gezien hoor, het is wel goed zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat mag hoor.. kijk het rustig aan
owh, dus jij de hele voorraad weggehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker!! Van het weekend deelde ze het gratis uit in Alphen
ja, ik was net na zessen wakker, ik wilde nog een grote plant in een pot zetten. (groot = > 2 meter hoog)quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:55 schreef Sander170 het volgende:
indah wat ben je vandaag trouwens vroeg, voor jou trouwens wel erg vroeg zeg !
Hoe komt dat zo, kon je niet meer slapen ofzo, of toch maar de wekker gezet wat eerder ????
dat is fijn te horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar ik heb het al gezien hoor, het is wel goed zo.![]()
Wat voor soort plant is dat dan eigenlijk, tis wel een knoepert als ik het zo lees ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik was net na zessen wakker, ik wilde nog een grote plant in een pot zetten. (groot = > 2 meter hoog)
Een palmb-soort. Maar ik wilde als laatste opvulling een grotere plant kopen.. En dat heb ik gisteren gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat voor soort plant is dat dan eigenlijk, tis wel een knoepert als ik het zo lees ????
Dus nu heb je twee palmen in huis ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een palmb-soort. Maar ik wilde als laatste opvulling een grotere plant kopen.. En dat heb ik gisteren gedaan
wel meer dan dat, maar ze staan alleemaal buiten hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus nu heb je twee palmen in huis ?
Heb je toevallig ook nog cactussen ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel meer dan dat, maar ze staan alleemaal buiten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |