uiteraard!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Maar uiteraard wel met het bakje in het midden
Dan kun je nog altijd een dieselstel uit het noorden tijdelijk inzetten. Moet je alleen nog wel even een oplossing voor het tanken vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
achja! als je dan zo`n ding aan de gort rijd![]()
Tanken kan gewoon in Dordt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dan kun je nog altijd een dieselstel uit het noorden tijdelijk inzetten. Moet je alleen nog wel even een oplossing voor het tanken vinden
dan tik je de bakken van de 2 aangedreven assen hang je t andere motorwagentje er inquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd een dieselstel uit het noorden tijdelijk inzetten. Moet je alleen nog wel even een oplossing voor het tanken vinden
Die zijn nou niet bepaald spectaculair: een op de millimeter nauwkeurig over het NS-logo passende Arriva-sticker maakt het verschil...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
En dichter bij jou huis rijden er nog Arriva V'tjes op Dordrecht - Geldermalsen
wat wou je dan? ze rood / wit schilderen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zijn nou niet bepaald spectaculair: een op de millimeter nauwkeurig over het NS-logo passende Arriva-sticker maakt het verschil...
Het is en het blijft Arriva hequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zijn nou niet bepaald spectaculair: een op de millimeter nauwkeurig over het NS-logo passende Arriva-sticker maakt het verschil...
Goed plan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat wou je dan? ze rood / wit schilderen?
Arriva-groen is lelijker dan oud-NS-groen hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef FredvZ het volgende:
Rood/witte plan V's??? Ze moeten gewoon weer groen worden!
Dat rood witte komt er natuurlijk niet van. V'tje 419 is alweer groenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef FredvZ het volgende:
Rood/witte plan V's??? Ze moeten gewoon weer groen worden!
Op treinen wel ja. op bussen vind ik het wel kunnen, behalve op de IVECO Berkhof bussen uit de serie 1281-1288quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Arriva-groen is lelijker dan oud-NS-groen hoor!
Dat zal allemaal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan tik je de bakken van de 2 aangedreven assen hang je t andere motorwagentje er in
of je maakt hybrides
Geen Arriva-groen natuurlijk, gewoon old-school NS-groen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Duvel het volgende:
Arriva-groen is lelijker dan oud-NS-groen hoor!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker weten, want dat is het Arriva groen![]()
Dat is een prototype van de Protos. Het nieuwe stel voor xx op de kippenlijn/valleilijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Er reed vandaag een zilveren treintje wat veel weghad van een tram/metro op het spoor bij Helmond. Het trammetje/treintje kwam uit Dessau en had een mooi 'Geen dienst'-displaytje. Iemand bekend wat dat voor treintje kan zijn? Had geen camera bij me.
En toch zou het officieel hetzelfde moeten zijn. Veel meer kan ik er ook niet van makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
ik vind het toch een wereld van verschil
Dat was op innotransquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm en dat staat naast een Arriva trein??
* Dichterbijer duwt Socios samen met een wadloper in een recycle machine en ziet hem als doperwten blikje eruit komenquote:
Inderdaad, die spoorbomen staan er sowieso al niet voor nietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Had ie maar eerder op het station moeten zijn en niet telkens op het laatste moment. Iedereen weet dat het gevaarlijk is.
Die Phileas? Ik mag hopen dat die trein beter rijdt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaa, dat was hem! Vond hem wel wat op die 'elektrische' bus in Eindhoven lijken.
als het rijd kan je het uittesten :pquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Phileas? Ik mag hopen dat die trein beter rijdt!
Die rijdt gelukkig over rails.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
Die magneten geleiding heeft nog nooit echt goed gewerkt geloof ik daar in Eindhoven. Zouden ze daar nu wel die Protos goed aan de praat kunnen krijgen?
Dubbel fout.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou die dan ontsporen als de sensors het fout registreren?
ik hoop voor de trein alleen op het uiterlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaa, dat was hem! Vond hem wel wat op die 'elektrische' bus in Eindhoven lijken.
heeft de NS wel een Geweldige reden om eh te klagen over materieel tekort!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef Wadloper het volgende:
Somda meldt dat er wéér brand in een trein is:
Tussen Almelo en Hengelo geen treinen...
Ze houden van barbecues aan het spoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de laatste tijd wel raak zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |