Gert....Jammer, maar ja je bent mod op DGK natuurlijk....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hielp gisteren ook niet, begon hij over clitorissen
quote:
en een eigen naam topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onze nickname een kleurtje! En we moeten genoemd worden in het schouderklopjestopic!
Watvoor tag?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[afbeelding]
Alles wat onze penningmeestert wil.....
Oh, ik wil wel een tag......
Okidoki!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, ik post ons voorlopige eisenpakket even zodat de andere users het ook zien
Goud, dat is wel heel mooi! Nou weet ik waarvoor ik het doequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
-De Nicknames van de stakende userts moeten GOUD van kleur
-Sticky Naamtopics in DGK
-Een ferme schouderklop in het daarvoorbestemde topic in MED
-Nostalgist en 2live een (SC-Staker) tagje
Nou en of....quote:
Jong! Wat doe je!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Goud, dat is wel heel mooi! Nou weet ik waarvoor ik het doe![]()
SSSSSSSSSSSSSSTquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Goud, dat is wel heel mooi! Nou weet ik waarvoor ik het doe![]()
Wacht maar tot de andere SC'ers erachter komen dat wij er niet meer zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb wel graag een beetje publiek als ik staak
Goed om te weten: als je staakt gaan je plaatjes iets minder goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
http://fishki.net/podborka2/45/piccsau21.jpg
Penningmeestert, kan ik wat vangen ?
en het volgende topic is ;waar niemand post....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot de andere SC'ers erachter komen dat wij er niet meer zijn!![]()
Ik wil van het komende publiek eenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we nog meer eisen of laten we het hierbij?
[SC # 58] [STAKING]quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
en het volgende topic is ;waar niemand post....
dan weten ze het; leeg topic!
Iedereen moet in ons aankomende naamtopic voor ons buigen en ons bedanken voor onze vermakelijke posts.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik wil van het komende publiek eenzien, dan is er eindelijk wat respect getoond.....
Hersteld.......maar niet verder vertellen hoor......quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te weten: als je staakt gaan je plaatjes iets minder goed.![]()
van iedereen een PM met excuses is wel minimaalquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen moet in ons aankomende naamtopic voor ons buigen en ons bedanken voor onze vermakelijke posts.
Ik staak als het graf.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hersteld.......maar niet verder vertellen hoor......
Maar dan blijft ons naamtopic zo leeg...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
[..]
van iedereen een PM met excuses is wel minimaal
mss heeft hij ze liever wat groterquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hersteld.......maar niet verder vertellen hoor......
het moet alletwee, zo makkelijk komen ze er niet vanafquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan blijft ons naamtopic zo leeg...
Oei..... Kan zijn, ja, ik ga wel even zoeken.......quote:
Uiteraard!!!!!quote:
ik zie niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[afbeelding]
Denk je dat de penningmeestert nu gaat reageren ???
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |