Daar kom ik heul niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:58 schreef 2live het volgende:
[..]
commentaren op streams [die ik dus niet heb....sssttt!]
Dan ga ik eerst maar eens bijlezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup ^^ Maar ik kan dus eigenlijk niet posten want ik ben in staking...
ik kan ook echt niet op jou reagerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup ^^ Maar ik kan dus eigenlijk niet posten want ik ben in staking...
maar dat zeggen we dan nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een petitie opstarten? 2Live en Ian_Nick terug in de SC! ?
ze zullen het voelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, duh... We zijn immers in staking.
tegen wie heb je het , wij zijn in stakingquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
Ik stem voor 2.....
Just following my gutfeelings.....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
tegen wie heb je het , wij zijn in staking
Je moet heul niet kiezen! Je krijgt ons allebei!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
Wie houdt de stemming trouwens bij ?
Huh, waar heb jij het nu weer over ? Ik heb het over de OP, wees eens duidelijk, man.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet heul niet kiezen! Je krijgt ons allebei!
Kut... Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh, waar heb jij het nu weer over ? Ik heb het over de OP, wees eens duidelijk, man.....![]()
Ik zal héél zachtjes staken, ok ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
nou zoals je nu doet
en niet te hard praten
Waar kan ik stakingsgeld vangen ?quote:
Ik denk dat we straks een eigen stakingstopic nodig gaan hebben. Dat mensen daar vragen kunnen stellen die wij dan lekker niet beantwoorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
word jij stakingsleider, voor de onderhandelingen
Ja, de crême de la crême van de SC laat het afweten.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel lullig voor de SC'ers... Ze moeten het nu dus zónder: 2live, Nostalgist en Ian_Nick doen...
we moeten wel een eisenpakket hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks een eigen stakingstopic nodig gaan hebben. Dat mensen daar vragen kunnen stellen die wij dan lekker niet beantwoorden.
Dat wordt een stormlooptopic dan.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks een eigen stakingstopic nodig gaan hebben. Dat mensen daar vragen kunnen stellen die wij dan lekker niet beantwoorden.
Uiteraard, en de modjes zullen wel met slotjes gaan gooien omdat ze dit in de doofpot willen hebben. Ik denk zelfs dat ze kloontjes gaan aanmaken met namen die op de onze lijken, om de massa te bedaren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat wordt een stormlooptopic dan.....![]()
Akkoord......quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel bij deze Gert in als penningmeestert.
Weet ik, die stuur ik altijd meequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Gert reageert alleen maar op PM's met blote tieten
VOL gaat een massale kaartenactie opstartenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, en de modjes zullen wel met slotjes gaan gooien omdat ze dit in de doofpot willen hebben. Ik denk zelfs dat ze kloontjes gaan aanmaken met namen die op de onze lijken, om de massa te bedaren.
Tsss, die modjes altijd met hun mededogen voor het plebs...... Het wordt tijd dat ze de elite gaan erkennen als belangrijkste katalysator binnen dit subforum.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, en de modjes zullen wel met slotjes gaan gooien omdat ze dit in de doofpot willen hebben. Ik denk zelfs dat ze kloontjes gaan aanmaken met namen die op de onze lijken, om de massa te bedaren.
Die wij hard negeren uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
VOL gaat een massale kaartenactie opstarten
Zullen we die dan hier gaan plaatsen ?????quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Gert reageert alleen maar op PM's met blote tieten
We staken omdat er de laatste tijd bar weinig respect is voor de users die dit subforum tot een leukere plaats maken! Ze zullen merken hoe fijn het hier nog is zonder ons! Heb je niet gezien hoe leeg en saai de SC was toen ik op lurkmodus stond?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tsss, die modjes altijd met hun mededogen voor het plebs...... Het wordt tijd dat ze de elite gaan erkennen als belangrijkste katalysator binnen dit subforum.....
Waarom staken we trouwens ?
om te bewijzen dat we gezellig zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tsss, die modjes altijd met hun mededogen voor het plebs...... Het wordt tijd dat ze de elite gaan erkennen als belangrijkste katalysator binnen dit subforum.....
Waarom staken we trouwens ?
hielp gisteren ook niet, begon hij over clitorissenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zullen we die dan hier gaan plaatsen ?????
Met balkjes ervoor natuurlijk......
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We staken omdat er de laatste tijd bar weinig respect is voor de users die dit subforum tot een leukere plaats maken! Ze zullen merken hoe fijn het hier nog is zonder ons! Heb je niet gezien hoe leeg en saai de SC was toen ik op lurkmodus stond?
Onze nickname een kleurtje! En we moeten genoemd worden in het schouderklopjestopic!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, precies......
Wat is het eisenpakket ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |