Ik vond de keuze uit 5, voornamelijk gewijzigd door suggesties uit het publiek vooralsnog voldoendequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het verschil tussen de keuzes is wel érg miniem.
Kan het niet wat drastischer?
Of kan dat niet vanwege redenen die je niet gaat noemen, sorry?![]()
Je bent het balkje vergetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef Polonium-120 het volgende:
... na enig aandringen...
[afbeelding]
Wordt dat je nieuwe avatar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef Polonium-120 het volgende:
... na enig aandringen...
[afbeelding]
Niet nu iig, ik ben zo aan gort dat ik simpele woorden als 'balkje' al niet meer foutloos kan typenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt dat je nieuwe avatar?![]()
Daar gáát het kleurenpalet! Overnieuw, Leandra!![]()
gelukkig krijg je dan morgen toch echt je opknapbeurtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nu iig, ik ben zo aan gort dat ik simpele woorden als 'balkje' al niet meer foutloos kan typen![]()
En Gert gaat gelijk de edits bekijken, en ligt over 5 minuten nog dubbel![]()
En dat is misschien maar beter ook... ik denk dat ik nu maar gewoon doorga en vanavond gewoon erg op tijd m'n bed in... dan ben ik morgen iig een beetje fitquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:58 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig krijg je dan morgen toch echt je opknapbeurt![]()
[ een poging tot] opvoeden is gewoon vermoeiend, zelfs als het op afstand isquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is misschien maar beter ook... ik denk dat ik nu maar gewoon doorga en vanavond gewoon erg op tijd m'n bed in... dan ben ik morgen iig een beetje fit![]()
Geeft nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
Ik ben daar om een aantal redenen (die ik niet ga noemen) niet zo weg van... sorry![]()
... is dit iets?... toch nog iets roods...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt dat je nieuwe avatar?![]()
Daar gáát het kleurenpalet! Overnieuw, Leandra!![]()
leuk! zelf gekotst gemaakt??quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... is dit iets?... toch nog iets roods...
[afbeelding]
Meer zo iets:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Polonium-120 het volgende:
... is dit iets?... toch nog iets roods...
[afbeelding]
... neen, maar kleurrijk is het wel...quote:
... ieder ochtend een bakkie met wat vitamine pillen en de dag kan niet meer stuk...quote:
Was er laatst niet ergens een of andere rus dood gegaan aan polonium?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef Polonium-120 het volgende:
... ieder ochtend een bakkie met wat vitamine pillen en de dag kan niet meer stuk... [afbeelding]
Dat was een half jaar geleden in Londen en dat ging om voormalig KGB-Kolonel Aleksandr Litvinenkoquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was er laatst niet ergens een of andere rus dood gegaan aan polonium?
ik hoor ergens een klok zonder klepel
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Paris_Texas het volgende:
Dat was een half jaar geleden in Londen en dat ging om voormalig KGB-Kolonel Aleksandr Litvinenko
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litvinenko
Dat hadden ze er kennelijk voor over, en laten we eerlijk wezen, als je doodgeschopt wordt omdat je maar een tientje op zak had en je belagers hoopten dat je meer bij je had dan is dat nog triester.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad.
7,6 miljoen... Dat is een dure dood.
Daar heb je wel gelijk in. Maar 7,6 miljoen is zo'n heftig bedrag. Hoe erg moet je iemand dan wel niet haten of je aan iemand irriteren om dat er voor over te hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Paris_Texas het volgende:
Dat hadden ze er kennelijk voor over, en laten we eerlijk wezen, als je doodgeschopt wordt omdat je maar een tientje op zak had en je belagers hoopten dat je meer bij je had dan is dat nog triester.
Dan was je leven kennelijk maar een tientje waard.
Zijn leven was iig 7.6 miljoen waard.
Het mijne is overigens bij lange na niet voor dat bedrag verzekerd... maar ik ben er ook vrij zeker van dat niemand dat bedrag er voor over zal hebben
klopt, in london werd de (zaken)man een beetje ziekjes maar dat is alweer een tijdje geleden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was er laatst niet ergens een of andere rus dood gegaan aan polonium?
ik hoor ergens een klok zonder klepel
Het ligt er maar aan hoeveel je tot je beschikking hebt... als je 700 euro hebt dan is ¤ 7,60 peanuts, en zou je dat zelfs misschien wel uit willen geven om iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt te gallen, ook al kan dat ook voor een dubbeltje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar 7,6 miljoen is zo'n heftig bedrag. Hoe erg moet je iemand dan wel niet haten of je aan iemand irriteren om dat er voor over te hebben?
Je bent nog niet dood, wie weet vind je over een paar jaar wel zo iets belangrijks en groots uit dat je je wel voor dat bedrag verzekerd... (Of dat mensen rijen dik voor je graf staan te huilen)
... misschien ... heel misschien...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Als het dan toch rood moet zijn......
Deze hoort gewoon bij je username![]()
[afbeelding]
23 november 2006: Zo lang is dat nou ook weer niet geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef Polonium-120 het volgende:
klopt, in london werd de (zaken)man een beetje ziekjes maar dat is alweer een tijdje geleden...
... naar aanleiding van die gebeurtenis was mijn naam geboren...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
23 november 2006: Zo lang is dat nou ook weer niet geleden.
DGK was al begonnen
Dat lijkt me meer dan terecht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En je avatar was er net uitgehaald wegens aanhoudende afwezigheid![]()
Van de film "Paris, Texas"quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef Polonium-120 het volgende:
... lijkt me ook leuk om te weten waar de anderen hun naam vandaan hebben...
Ik heb de film "The Illusionist" misbruikt voor inspiratie. http://www.theillusionist.com/quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef Polonium-120 het volgende:
... lijkt me ook leuk om te weten waar de anderen hun naam vandaan hebben...
... in die tijd... vroeger was alles beter... had ik een andere avatar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... naar aanleiding van die gebeurtenis was mijn naam geboren...
...ff de site checkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Van de film "Paris, Texas"
http://www.wim-wenders.co(...)exas/paris_texas.htm
De radio-activiteit straalt er haast vanaf.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Als het dan toch rood moet zijn......
Deze hoort gewoon bij je username![]()
[afbeelding]
Dat vond ik een hele mooie film, waar je helemaal "in" gezogen wordt, hoewel er in mijn herinnering niet eens gek veel gebeurt. Mooie muziek ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Van de film "Paris, Texas"
http://www.wim-wenders.co(...)exas/paris_texas.htm
... ff site checken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik heb de film "The Illusionist" misbruikt voor inspiratie. http://www.theillusionist.com/
De 1 z'n dood is z'n ander z'n brood naam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:13 schreef Polonium-120 het volgende:
... naar aanleiding van die gebeurtenis was mijn naam geboren...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik een hele mooie film, waar je helemaal "in" gezogen wordt, hoewel er in mijn herinnering niet eens gek veel gebeurt. Mooie muziek ook.
Wil 'm graag nog eens zien.
kun je dat ff snel aan mij vertellen dan? Want ik vind het niet leuk hier....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sst, ik ben een statement aan het maken.
Ik ben in staking om te bewijzen dat ik vet leuk ben en de SC veul leuker is als ik er wél ben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
[..]
kun je dat ff snel aan mij vertellen dan? Want ik vind het niet leuk hier....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben in staking om te bewijzen dat ik vet leuk ben en de SC veul leuker is als ik er wél ben.![]()
Doe je mee staken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet wie daar aan twijfelde maar ik ben het met je eens.
![]()
okeej, maar wat moet ik dan nu gaan doen? ik heb geen streamsquote:
Net als ik: NIET meer posten in de SC!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
okeej, maar wat moet ik dan nu gaan doen? ik heb geen streams![]()
hmmm, lastig, ik wil 2 schermen open hebben, anders valt er niks te switchen. Ik zit ook in de COS, maar ik stream helemaal nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net als ik: NIET meer posten in de SC!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:55 schreef 2live het volgende:
[..]
hmmm, lastig, ik wil 2 schermen open hebben, anders valt er niks te switchen. Ik zit ook in de COS, maar ik stream helemaal nietIk ben helemaal van slag
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een COS?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |