Uiteraard. Ik heb zeven Frollo-avatars.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef Z het volgende:
Ik kan me je vorige nu al niet meer herinneren. Dat was er toch één in dezelfde stijl?
Helemaal mee eens, X!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben ooit één keer van avatar gewisseld. Wisselen schept alleen maar verwarring.
10 met een griffel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Z het volgende:
In spanning wacht ik af of ik mijn samenstelling goed geschreven heb.
Dit icoontje heb ik inmiddels al meer dan 5 jaar. Tussendoor wel eens iets anders gehad, maar dat voelde toch minder goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef Z het volgende:
Ik ben ooit één keer van avatar gewisseld. Wisselen schept alleen maar verwarring.
Als ik het verschil al nauwelijks zie ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:50 schreef Frollo het volgende:
Maar ik blijf toch herkenbaar omdat het hetzelfde poppetje is, toch?
Dan moesten we er maar eens een aanmaken!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Gellius het volgende:
Groepsterreur, Z!
Vroeger had heel #filosofie de beschikking over KP. Als er dan weer eens iemand geband was kon je onder KP posten, en er ook weer onder reageren. Anderen konden dat ook en hierdoor ontstonden dialogen met jezelf die wij hilarisch vonden. De rest van het forum meestal niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Z het volgende:
Wat is het idee achter een gedeelde kloon?
Ik heb het ook gezien, DO. Drie keer raden van wie die kerel het idee voor zijn boek heeft gepiktquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam laatst trouwens een dik boek tegen met alleen maar afbeeldingen van schilderijen met lezende vrouwen erop, Gellius.
De klootzak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, DO. Drie keer raden van wie die kerel het idee voor zijn boek heeft gepikt![]()
![]()
![]()
.
Onvergeeflijk, inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:20 schreef wyccie het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik voor Oasis heb gestemd in een toernooi tussen Blur en Oasis.![]()
Wie doet er even een banaanvraag voor mij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Onvergeeflijk, inderdaad.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik DevilsAndDust kwam laatst trouwens een dik boek tegen met alleen maar afbeeldingen van schilderijen met lezende vrouwen erop, Gellius.
Waarom zijn ze krom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie doet er even een banaanvraag voor mij?
Eigenlijk heb ik een hekel aan dat soort boekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef Gellius het volgende:
Ach! Jammer! Ik zie nog steeds wel een mooi koffietafelboek voor me, met stemmige foto's van de diverse krullen, ontwerptekeningen en sterke verhalen en historische anekdotes per krul. Nawoord van een vriendelijke buitenlandse schrijver die geestige terzijdes plaatst. En een interactieve dvd erbij, natuurlijk.
Ik heb het ook gezien, DevilsAndDust . Drie keer raden van wie die kerel het idee voor zijn boek heeft gepikt.quote:
Dat doet me denken aan wat een klasgenoot zei. Die vertelde dat een vriendin van haar dacht dat je een koe moest koken om gepasteuriseerde melk te krijgen.quote:
Ik ook, Zquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Z het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik een hekel aan dat soort boeken![]()
Dat meisje denkt vast ook dat bruine koeien chocomel geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat een klasgenoot zei. Die vertelde dat een vriendin van haar dacht dat je een koe moest koken om gepasteuriseerde melk te krijgen.
De klootzak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, DevilsAndDust . Drie keer raden van wie die kerel het idee voor zijn boek heeft gepikt.![]()
![]()
![]()
.
Ze was vast 5 jaar oud.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet me denken aan wat een klasgenoot zei. Die vertelde dat een vriendin van haar dacht dat je een koe moest koken om gepasteuriseerde melk te krijgen.
Volgens mij niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |