Of Erskine Caldwell. Tobacco Road bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef JAM het volgende:
Laat ze veel Bukowski lezen, hummus, die koters. Dat knijsen ze wel.
Ik?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
Of ermee stopt.
Maar je schamen, JAM, is toch niet praktisch? Zwelgen enzo, zo stoffig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef JAM het volgende:
Jongens, jongens, soms zie ik dingen, dingen van mijzelf, dingen uit mijn verleden, uit mijn heden, uit maakt niet uit welk tijdsvak -- dingen van mijzelf, dat ik denk: 'Laat iemand me doodschieten, mijn God, mijn lieve God, laat een engeltje met een Desert Eagle .05 uit de Heilige Hemelen neerdalen en mijn hersenen op de muur uit een doen spatten'. Dan is mijn schande, mijn schaamte zo groot, dat ik maar een oplossing zie en dat is de voorgaande; te bidden met grote aandrang dat die engel mij komt verlossen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef JAM het volgende:
Jongens, jongens, soms zie ik dingen, dingen van mijzelf, dingen uit mijn verleden, uit mijn heden, uit maakt niet uit welk tijdsvak -- dingen van mijzelf, dat ik denk: 'Laat iemand me doodschieten, mijn God, mijn lieve God, laat een engeltje met een Desert Eagle .05 uit de Heilige Hemelen neerdalen en mijn hersenen op de muur uit een doen spatten'. Dan is mijn schande, mijn schaamte zo groot, dat ik maar een oplossing zie en dat is de voorgaande; te bidden met grote aandrang dat die engel mij komt verlossen.
Hélemaal alleen? Je zus is er ook niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn zojuist op vakantie vertrokken. Vier dagen alleen thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |