abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:33:42 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49265635
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en als ik je vertel dat ik, toen ik na de eerste week dat ik 4 x 40 min per dag ging lopen, maar liefst 2 kg kwijt was? .
Je ging elke dag 4x per dag lopen 40 minuten lang???!!

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Ik zit er wel over te denken om mijn hometrainer maar weer uit de kelder te pakken. Ik had het ding net verbannen naar de kelder, ik haat dat ding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:34:21 #252
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49265667
Jaaa, geprakte banaan met slagroom .

Ohnee .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:47 #253
14746 k_i_m
pi_49265728
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Ik zit er wel over te denken om mijn hometrainer maar weer uit de kelder te pakken. Ik had het ding net verbannen naar de kelder, ik haat dat ding.
Advies van de dag; laat hem daar staan! Ik heb me ook een keer een hernia gesjouwd aan een hometrainer en er vervolgens nooit meer mee gedaan dan ernaar kijken en me eraan stoten . Als je het ding haat ga je hem toch niet gebruiken .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:36:26 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49265746
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Hihi ik ben dus helemaal gek op (groene) appels. Krijg er een vol gevoel door, ze zijn lekker sappig, het is fruit en ik kan het meenemen naar school. Veel van dat andere fruit krijg ik niet in een bakje mee naar school (en een banaan die overleeft het nooit een halve dag in mijn tas)

Weet je wat een lekkere fruitcombinatie is, voor thuis! (ga ik zo denk ik maar eens maken, als we genoeg fruit in huis hebben)
-prak een banaan
-rasp een appel
-pers een sinaasappel
Allemaal door elkaar scheppen in een bakje en dan heb je een soort 'fruithapje'. Heerlijk allemaal vers fruit
ik maak altijd een salade van 2 mandarijnen 2 peren en 2 kiwi's

ik zal zo ook maar eens fruit meenemen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49265764
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Hihi ik ben dus helemaal gek op (groene) appels. Krijg er een vol gevoel door, ze zijn lekker sappig, het is fruit en ik kan het meenemen naar school. Veel van dat andere fruit krijg ik niet in een bakje mee naar school (en een banaan die overleeft het nooit een halve dag in mijn tas)

Weet je wat een lekkere fruitcombinatie is, voor thuis! (ga ik zo denk ik maar eens maken, als we genoeg fruit in huis hebben)
-prak een banaan
-rasp een appel
-pers een sinaasappel
Allemaal door elkaar scheppen in een bakje en dan heb je een soort 'fruithapje'. Heerlijk allemaal vers fruit
wat mijn moeder in de zomer vaak doet is een fruithapje maken van appels, banaan, ananas, aardbeien, meloen en druiven, en die dus allemaal in partjes/stukjes gesneden, ook erg lekker
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:38:04 #256
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49265815
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Advies van de dag; laat hem daar staan! Ik heb me ook een keer een hernia gesjouwd aan een hometrainer en er vervolgens nooit meer mee gedaan dan ernaar kijken en me eraan stoten . Als je het ding haat ga je hem toch niet gebruiken .
Dat zijn subtiele hints van dat ding "He ik sta hier ook nog, ik wil gebruikt worden". Daarom staan die ondingen ook altijd in de weg ze proberen op je geweten in te spelen. Vind het zelf soms wel lekker om ff een halfuurtje flink te trappen, krijg er zo'n vrolijk uitgeput gevoel van , maar dan moet het wel vlak voor het slapen gaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:41:03 #257
14746 k_i_m
pi_49265946
Ik vind alleen de loopband leuk . Ik haat de fiets (gewoon fietsen vind ik wel leuk), ik haat de crosstrainer, en wat ik nog meer haat is het stepapparaat . Oh, wat haat ik steppen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:47:21 #258
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49266170
Steppen is ook stom. Dat moest ik 1x keer doen, en ik had spontaan overal spierpijn en last van mn knieblessure. Dat doe ik dus nooit meer.

Wat veel lekkere dingen met fruit ... denk dat ik nu maar eens even ga lunchen (hihi fruithapje ofzo). Zijn er eigenlijk ook mensen die wel eens een 'fruitdag' inlassen? Dus een dag alleen maar fruit, en 's avonds groente met vlees (zonder aardappel enzo dus)? Is iets van Sonja, volgens mn moeder werkt het wel. Is het eigenlijk gezond?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Redactie Games vrijdag 11 mei 2007 @ 13:52:24 #259
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49266356
Ik heb zo'n sidestepper, die dus schuin gaat, top ding vind ik zelf, doe meestal zo'n 4000 keer per dag, ong. 1,5 uur.
.....Kennedy
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:00:15 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49266717
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

nee, foutje . Ik ging elke dag naar stage lopen. 20 min heen en 20 min terug en meestal moest ik ook nog van alles in de stad doen, dus vaak kwam ik wel op 1,5 uur lopen per dag uit .
Dus 4 keer per week 40 minuten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:01:47 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49266776
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind alleen de loopband leuk . Ik haat de fiets (gewoon fietsen vind ik wel leuk), ik haat de crosstrainer, en wat ik nog meer haat is het stepapparaat . Oh, wat haat ik steppen .
.

ik vind helemaal niks leuk, alleen bootcampen .
En spinnen op de momenten dat ik niet zo zwaar hoef te trappen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:14:56 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49267352
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, foutje . Ik ging elke dag naar stage lopen. 20 min heen en 20 min terug en meestal moest ik ook nog van alles in de stad doen, dus vaak kwam ik wel op 1,5 uur lopen per dag uit .
Dus 4 keer per week 40 minuten .
half u gelopen.

En ik heb toch 2 appels meegenomen had opeens toch weer trek in appels
pi_49267366
ik vind alleen de crosstrainer leuk nog 2 weken en dan mag ik weer naar de sportschool
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:17:14 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49267453
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Sylvana het volgende:
ik vind alleen de crosstrainer leuk nog 2 weken en dan mag ik weer naar de sportschool
.
Over 2 weken zijn mijn sportcursussen alweer afgelopen . Ik ga proberen om me weer in te schrijven voor bootcamp, maar het wordt maar 1 keer p/w gegeven en er zijn meer belangstellenden dan dat er plaatsen zijn, dus ik denk dat iemand die nog nooit geweest is nu voorrang krijgt .
Maar goed, als ik stop met cursussen, beginnen we met hardlopen, heb ik met Mark afgesproken *slik*. Na de zomer ga ik sowieso een klim- en duikcursus doen .

Duiken is de enige sport waarbij het totaal niet uitmaakt dat je niet goed hoort. Iedereen 'spreekt' gebarentaal onder water .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:36:42 #265
14746 k_i_m
pi_49268353
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

ik vind helemaal niks leuk, alleen bootcampen .
En spinnen op de momenten dat ik niet zo zwaar hoef te trappen .
Ik vind hardlopen op de hei (met mooi weer) ook leuk. En echte sporten zoals tennis, voetbal, basketbal, vechtsporten. Alles om maar niet te hoeven fitnessen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:39:47 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49268499
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik vind hardlopen op de hei (met mooi weer) ook leuk. En echte sporten zoals tennis, voetbal, basketbal, vechtsporten. Alles om maar niet te hoeven fitnessen .
koop een wii, works here
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:41:59 #267
14746 k_i_m
pi_49268597
Heb ik al.

Maar dat is voor mij geen sporten .
In my life
Why do I smile
pi_49268775
Miss_S: dikke knuffel, wat er ook aan de hand is, dingen zien er na een tijdje meestal weer beter uit dan het moment dat je je zo verdomde kut voelde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49268807
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
kim, 3 jaar geleden had ik ook een maatje 27 (een echt maat 27) en ik had zelfs een broek maat 26....

De broek die ik nu aan heb (maat 28), die liegt gewoon tegen me...

-edit- ik heb nog een beetje een vies vraagje....
De stoelgang, dat is iets waar ik altijd al problemen mee heb (spastische darm). Ik ga dus echt niet elke dag, bij lange na niet. Zijn er (naast laxeermiddelen) misschien producten die ervoor zorgen dat ik vaker kan...

Sorry voor de vraag.
4 jaar geleden had ik maat 27
2 jaar geleden had ik maat 29
nu heb ik maat 31

!

Ik ga voor de maat 27 weer !
pi_49270145
Ben ik weer!
Welkom terug Sylvana!

Ik heb een nieuw badpak gekocht, een echte speedo nog wel! Natuurlijk weer te kort, dus dan maar een maat groter (44 ipv 42, die dus qua breedte ook paste!). Nu hoef ik tenminste niet meer te letten op bandjes die afzakken.
Nu nog een bikini en dan ben ik all set voor de zomer
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49272302
Hallo allemaal!

Net gewogen: 62.6 kg. Aangezien het al middag is denk ik dat ik ongeveer stil sta. Helaas, maar het was eigenlijk wel te verwachten . Gelukkig niets erbij.
Bikini, wil ik eigenlijk ook wel, maar dat moet wel een fatsoenlijke zijn zeg maar qua bovenstuk zeker, niet zo'n triangelding in elk geval en een mooi broekje ook wel. Bij de hunkemoller en de H&M tot nu toe nog niet echt iets gevonden wat ik echt leuk vond.

Gaat er iemand van jullie trouwens nog naar een festival? Want dit jaar weet ik niet goed wat ik moet kiezen en ik wil wel graag
Edit: ben nu 3x naar pukkelpop geweest en 1x naar sziget. Sziget wordt het dit jaar iig. niet qua tijd. Was wel erg leuk, net als Pukkelpop, maar variatie is natuurlijk ook altijd leuk.

[ Bericht 12% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 11-05-2007 16:19:12 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_49272398
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef Viking84 het volgende:

@ Miss_S: janken in de auto? Hoezo dat?
situatie op stage die echt kut was
collega en ik zijn daarom ook eerder naar huis gegaan
pi_49272466
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Miss_S: dikke knuffel, wat er ook aan de hand is, dingen zien er na een tijdje meestal weer beter uit dan het moment dat je je zo verdomde kut voelde
dankje wel
pi_49272489
En andere keren vindt je het juist zo leuk? Wat jammer als er dingen ineens fout kunnen gaan, dan kan je je soms echt verschrikkelijk voelen...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:16:47 #275
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49272506
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo allemaal!

Net gewogen: 62.6 kg. Aangezien het al middag is denk ik dat ik ongeveer stil sta. Helaas, maar het was eigenlijk wel te verwachten . Gelukkig niets erbij.
Bikini, wil ik eigenlijk ook wel, maar dat moet wel een fatsoenlijke zijn zeg maar qua bovenstuk zeker, niet zo'n triangelding in elk geval en een mooi broekje ook wel. Bij de hunkemoller en de H&M tot nu toe nog niet echt iets gevonden wat ik echt leuk vond.

Gaat er iemand van jullie trouwens nog naar een festival? Want dit jaar weet ik niet goed wat ik moet kiezen en ik wil wel graag
Je moet naar Lowlands toe erg gezellig en goeie muziek
Ik weet nog niet of ik dit jaar ernaartoe ga omdat ik dit jaar erg lang op vakantie ga en ik niet weet of ik dan nog wel geld heb om naar Lowlands te gaan, ik hoop eigenlijk van wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_49272719
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En andere keren vindt je het juist zo leuk? Wat jammer als er dingen ineens fout kunnen gaan, dan kan je je soms echt verschrikkelijk voelen...
ja en we konden er ook niets aan doen
maar wat het ook moeilijk maakt dat je het met bijna niemand erover kan hebben vanwege de privacy van de kinderen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:28:29 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_49273002
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja en we konden er ook niets aan doen
maar wat het ook moeilijk maakt dat je het met bijna niemand erover kan hebben vanwege de privacy van de kinderen
Nou, je moet het zeker niet gaan opkroppen, daar heb je alleen jezelf maar mee. Je kan rustig in je eigen gezin je verhaal kwijt zonder de namen van de kinderen te noemen of wat dan ook. Op internet moet je logischerwijs voorzichtiger zijn, maar in je thuissituatie kun je het er gewoon over hebben hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:29:03 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49273020
ik eet vanaaf soep met brood, maar nou vraag ik me af, maar ik daar pom du chettes/aardappelkroketten (beide uit de oven) bij? Of isch dat niet slim
pi_49273470
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, je moet het zeker niet gaan opkroppen, daar heb je alleen jezelf maar mee. Je kan rustig in je eigen gezin je verhaal kwijt zonder de namen van de kinderen te noemen of wat dan ook. Op internet moet je logischerwijs voorzichtiger zijn, maar in je thuissituatie kun je het er gewoon over hebben hoor.
dat doe ik dan ook wel
pi_49273566
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Edit: ben nu 3x naar pukkelpop geweest en 1x naar sziget. Sziget wordt het dit jaar iig. niet qua tijd. Was wel erg leuk, net als Pukkelpop, maar variatie is natuurlijk ook altijd leuk.
Ik ga volgende week donderdag naar Dauwpop en 17 juni naar Fields of Rock
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:51:10 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49273763
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:29 schreef Qwea het volgende:
ik eet vanaaf soep met brood, maar nou vraag ik me af, maar ik daar pom du chettes/aardappelkroketten (beide uit de oven) bij? Of isch dat niet slim
pi_49273767
Offtopic : Wat ik nu kan rondsurfen vind ik pukkelpop nog wel het leukst eigenlijk, lowlands staan nog erg weinig bandjes op . Toch geen variatie voor mij blijkbaar
Ontopic: Na naar de wc te zijn geweest was ik precies een kg lichter Het zal wel aan de weegschaal liggen.
Qwea: kijk op www.caloriechecker.nl of www.valtaf.nl Ik heb nog ergens een link voor de eetmeter, die is nog beter maar ik weet niet meer precies waar die stond. Het is iig. behoorlijk meer dan gewone aardappeltjes koken, maar qua ovengerecht lijkt me pomme duchesse sowieso lekkerder eigenlijk?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:59:03 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49274006
@ Saskia: je kunt prima met anderen over je werk praten, als je maar zorgt dat je namen weglaat of verandert en de situatie niet al te herkenbaar is.
Ik heb zelf met bejaarden gewerkt en dan moest ik ook wel eens mijn verhaal kwijt aan anderen. Dan liet ik ook de namen gewoon weg .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:01:44 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49274107
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Offtopic : Wat ik nu kan rondsurfen vind ik pukkelpop nog wel het leukst eigenlijk, lowlands staan nog erg weinig bandjes op . Toch geen variatie voor mij blijkbaar
Ontopic: Na naar de wc te zijn geweest was ik precies een kg lichter Het zal wel aan de weegschaal liggen.
Qwea: kijk op www.caloriechecker.nl of www.valtaf.nl Ik heb nog ergens een link voor de eetmeter, die is nog beter maar ik weet niet meer precies waar die stond. Het is iig. behoorlijk meer dan gewone aardappeltjes koken, maar qua ovengerecht lijkt me pomme duchesse sowieso lekkerder eigenlijk?
pomme duchesse staat niet in de kcal checker
pi_49274123
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:
@ Saskia: je kunt prima met anderen over je werk praten, als je maar zorgt dat je namen weglaat of verandert en de situatie niet al te herkenbaar is.
Ik heb zelf met bejaarden gewerkt en dan moest ik ook wel eens mijn verhaal kwijt aan anderen. Dan liet ik ook de namen gewoon weg .
ja maar daar wil ik ook mee opletten omdat het hier niet echt een grote stad is kan het nog steeds wel duidelijk zijn over wie het gaat

maar goed ik voel me nu wel beter hoor, heb er met familie over gepraat
pi_49274131
ik praat ook gewoon over mn werk met Peter, en dan idd gewoon geen namen noemen, maar bij ons hebben ze allemaal een clientnummer, dus dan zeg ik gewoon "17 had vandaag toch wat " ofzo, hij weet toch niet wie ik dan met 17 bedoel
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:03:33 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49274164
100 gram 100kcal.

Ik zit op 858 kcal moet kunnen.

*vriendlief belt
pi_49274374
Zonder namen te noemen en met vrij vaag zijn mag je je hart luchten hoor, volgens mij!
Had alleen een keer dat ik een patient kende, in de psychiatrie, dat is wel erg raar...
pi_49274804
Nou ook zonder mij gaat het hard hier Wat een toestanden allemaal!

Qua darmdingen en het een beetje door te laten lopen zou ik idd veel vezels aanraden, allbran! Niet te eten maar wel heel goed En als je geen pruimen lust kun je ook van die minipotjes pruimenmoes kopen, 2 hapjes en het is weg en het helpt echt!

Ik heb vanmiddag een dikke 2 uur gesport! Wel honger gekregen natuurlijk dus in totaal 4 boterhammen gegeten, bak yoghurt, plak ontbijtkoek en glaasje sisi.
Nu vroeg ik mij eigenlijk af, moet je (veel) meer eten als je ook veel sport? Het is misschien een stomme vraag maar het voelt heel erg tegenstrijdig om eerst lekker 200 kcal op de fiets te verbranden en dan weer een boterham extra te eten omdat je er zo'n honger van hebt gekregen.. kun je (puur voor de kcal dan) net zo goed niks doen of zit ik erg fout hier?
pi_49274896
Al 680 kcal gehad vandaag! Maar er minstens 400 verbrand op de sportschool
pi_49274945
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef heaven7 het volgende:

Nu vroeg ik mij eigenlijk af, moet je (veel) meer eten als je ook veel sport? Het is misschien een stomme vraag maar het voelt heel erg tegenstrijdig om eerst lekker 200 kcal op de fiets te verbranden en dan weer een boterham extra te eten omdat je er zo'n honger van hebt gekregen.. kun je (puur voor de kcal dan) net zo goed niks doen of zit ik erg fout hier?
Als je echt wilt afvallen, moet je zo'n 200 cal minder eten dan dat je verbruikt. Dus als je meer verbruikt, dan mag je idd meer eten, als het dus maar zo'n 200 cal minder blijft

Goed van je dat je 2 uur gesport hebt
pi_49275075
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef heaven7 het volgende:
Nou ook zonder mij gaat het hard hier Wat een toestanden allemaal!

Qua darmdingen en het een beetje door te laten lopen zou ik idd veel vezels aanraden, allbran! Niet te eten maar wel heel goed En als je geen pruimen lust kun je ook van die minipotjes pruimenmoes kopen, 2 hapjes en het is weg en het helpt echt!

Ik heb vanmiddag een dikke 2 uur gesport! Wel honger gekregen natuurlijk dus in totaal 4 boterhammen gegeten, bak yoghurt, plak ontbijtkoek en glaasje sisi.
ik ga niet echt veel meer eten als ik meer sport
maar gewoon een boterham extra moet kunnen
pi_49275150
Dankje Syl Ja één boterham is ook niet veel maar het voelt een beetje stom Zovan, eerst zoveel kcal verbranden en dan extra eten omdat je zo'n honger hebt gekregen Puur gevoelsmatig dus.

Hoe gaat het miss s?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:30:08 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49275156
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ga niet echt veel meer eten als ik meer sport
maar gewoon een boterham extra moet kunnen
ik ook niet, gek genoeg. Ik was eerst altijd heel bang dat ik enorme honger zou krijgen vh sporten, maar dat valt mee. Ik eet niet extra ofzo. Soms bewaar ik een banaan die ik normaal overdag zou eten voor na het sporten .

En als het goed is verbrand je nog steeds meer dan je binnen krijgt (mits je iets eet waar niet al te veel kcal in zitten).
Dus bijv 200 kcal verbranden en 100 kcal binnen krijgen = alsnog 100 kcal verbrand .
Niet meer actief op Fok!
pi_49275343
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef heaven7 het volgende:
Dankje Syl Ja één boterham is ook niet veel maar het voelt een beetje stom Zovan, eerst zoveel kcal verbranden en dan extra eten omdat je zo'n honger hebt gekregen Puur gevoelsmatig dus.

Hoe gaat het miss s?
gaat wel weer hoor alleen nu weer last van mijn verkoudheid
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:38:44 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49275471
Wat een vreedzaam sfeertje heerst hier ineens . Ga het gekat haast missen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49275585
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Als kiespijn!!

@Alcarin: ik heb een leuke bikini bij de mango gekocht, zwart gehaakt, met huidskleurige stof eronder, lijkt dus net of ie doorschijnt, maar dat is niet zo. Hmmmm, zo klinkt ut eik weinig aantrekkelijk, maar ik vind hem leuk.
pi_49275677
of je maakt een anoniem account en klaagt daar anoniem over je stage/die kinderen
pi_49275704
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
komt wel weer als ik me beter voel
pi_49276540
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Als kiespijn!!

@Alcarin: ik heb een leuke bikini bij de mango gekocht, zwart gehaakt, met huidskleurige stof eronder, lijkt dus net of ie doorschijnt, maar dat is niet zo. Hmmmm, zo klinkt ut eik weinig aantrekkelijk, maar ik vind hem leuk.
foto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')