Je ging elke dag 4x per dag lopen 40 minuten lang???!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en als ik je vertel dat ik, toen ik na de eerste week dat ik 4 x 40 min per dag ging lopen, maar liefst 2 kg kwijt was?.
Advies van de dag; laat hem daar staan! Ik heb me ook een keer een hernia gesjouwd aan een hometrainer en er vervolgens nooit meer mee gedaan dan ernaar kijken en me eraan stotenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ging elke dag 4x per dag lopen 40 minuten lang???!!
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Ik zit er wel over te denken om mijn hometrainer maar weer uit de kelder te pakken. Ik had het ding net verbannen naar de kelder, ik haat dat ding.
ik maak altijd een salade van 2 mandarijnen 2 peren en 2 kiwi'squote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Hihi ik ben dus helemaal gek op (groene) appels.Krijg er een vol gevoel door, ze zijn lekker sappig, het is fruit en ik kan het meenemen naar school. Veel van dat andere fruit krijg ik niet in een bakje mee naar school (en een banaan die overleeft het nooit een halve dag in mijn tas)
Weet je wat een lekkere fruitcombinatie is, voor thuis! (ga ik zo denk ik maar eens maken, als we genoeg fruit in huis hebben)
-prak een banaan
-rasp een appel
-pers een sinaasappel
Allemaal door elkaar scheppen in een bakje en dan heb je een soort 'fruithapje'. Heerlijkallemaal vers fruit
![]()
wat mijn moeder in de zomer vaak doet is een fruithapje maken van appels, banaan, ananas, aardbeien, meloen en druiven, en die dus allemaal in partjes/stukjes gesneden, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Hihi ik ben dus helemaal gek op (groene) appels.Krijg er een vol gevoel door, ze zijn lekker sappig, het is fruit en ik kan het meenemen naar school. Veel van dat andere fruit krijg ik niet in een bakje mee naar school (en een banaan die overleeft het nooit een halve dag in mijn tas)
Weet je wat een lekkere fruitcombinatie is, voor thuis! (ga ik zo denk ik maar eens maken, als we genoeg fruit in huis hebben)
-prak een banaan
-rasp een appel
-pers een sinaasappel
Allemaal door elkaar scheppen in een bakje en dan heb je een soort 'fruithapje'. Heerlijkallemaal vers fruit
![]()
Dat zijn subtiele hints van dat ding "He ik sta hier ook nog, ik wil gebruikt worden".quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Advies van de dag; laat hem daar staan! Ik heb me ook een keer een hernia gesjouwd aan een hometrainer en er vervolgens nooit meer mee gedaan dan ernaar kijken en me eraan stoten. Als je het ding haat ga je hem toch niet gebruiken
.
nee, foutjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ging elke dag 4x per dag lopen 40 minuten lang???!!
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Ik zit er wel over te denken om mijn hometrainer maar weer uit de kelder te pakken. Ik had het ding net verbannen naar de kelder, ik haat dat ding.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind alleen de loopband leuk. Ik haat de fiets (gewoon fietsen vind ik wel leuk), ik haat de crosstrainer, en wat ik nog meer haat is het stepapparaat
. Oh, wat haat ik steppen
.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, foutje. Ik ging elke dag naar stage lopen. 20 min heen en 20 min terug en meestal moest ik ook nog van alles in de stad doen, dus vaak kwam ik wel op 1,5 uur lopen per dag uit
.
Dus 4 keer per week 40 minuten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Sylvana het volgende:
ik vind alleen de crosstrainer leuknog 2 weken en dan mag ik weer naar de sportschool
![]()
![]()
Ik vind hardlopen op de hei (met mooi weer) ook leuk. En echte sporten zoals tennis, voetbal, basketbal, vechtsporten. Alles om maar niet te hoeven fitnessenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
ik vind helemaal niks leuk, alleen bootcampen.
En spinnen op de momenten dat ik niet zo zwaar hoef te trappen.
koop een wii, works herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen op de hei (met mooi weer) ook leuk. En echte sporten zoals tennis, voetbal, basketbal, vechtsporten. Alles om maar niet te hoeven fitnessen.
4 jaar geleden had ik maat 27quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
kim, 3 jaar geleden had ik ook een maatje 27 (een echt maat 27) en ik had zelfs een broek maat 26....
De broek die ik nu aan heb (maat 28), die liegt gewoon tegen me...
-edit- ik heb nog een beetje een vies vraagje....
De stoelgang, dat is iets waar ik altijd al problemen mee heb (spastische darm). Ik ga dus echt niet elke dag, bij lange na niet. Zijn er (naast laxeermiddelen) misschien producten die ervoor zorgen dat ik vaker kan...
Sorry voor de vraag.
dankje welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Miss_S: dikke knuffel, wat er ook aan de hand is, dingen zien er na een tijdje meestal weer beter uit dan het moment dat je je zo verdomde kut voelde![]()
Je moet naar Lowlands toequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo allemaal!
Net gewogen: 62.6 kg. Aangezien het al middag is denk ik dat ik ongeveer stil sta. Helaas, maar het was eigenlijk wel te verwachten. Gelukkig niets erbij.
Bikini, wil ik eigenlijk ook wel, maar dat moet wel een fatsoenlijke zijn zeg maar qua bovenstuk zeker, niet zo'n triangelding in elk geval en een mooi broekje ook wel. Bij de hunkemoller en de H&M tot nu toe nog niet echt iets gevonden wat ik echt leuk vond.
Gaat er iemand van jullie trouwens nog naar een festival? Want dit jaar weet ik niet goed wat ik moet kiezen en ik wil wel graag![]()
ja en we konden er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En andere keren vindt je het juist zo leuk? Wat jammer als er dingen ineens fout kunnen gaan, dan kan je je soms echt verschrikkelijk voelen...
Nou, je moet het zeker niet gaan opkroppen, daar heb je alleen jezelf maar mee. Je kan rustig in je eigen gezin je verhaal kwijt zonder de namen van de kinderen te noemen of wat dan ook. Op internet moet je logischerwijs voorzichtiger zijn, maar in je thuissituatie kun je het er gewoon over hebben hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja en we konden er ook niets aan doen
maar wat het ook moeilijk maakt dat je het met bijna niemand erover kan hebben vanwege de privacy van de kinderen
dat doe ik dan ook welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, je moet het zeker niet gaan opkroppen, daar heb je alleen jezelf maar mee. Je kan rustig in je eigen gezin je verhaal kwijt zonder de namen van de kinderen te noemen of wat dan ook. Op internet moet je logischerwijs voorzichtiger zijn, maar in je thuissituatie kun je het er gewoon over hebben hoor.
Ik ga volgende week donderdag naar Dauwpop en 17 juni naar Fields of Rockquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gaat er iemand van jullie trouwens nog naar een festival? Want dit jaar weet ik niet goed wat ik moet kiezen en ik wil wel graag![]()
Edit: ben nu 3x naar pukkelpop geweest en 1x naar sziget. Sziget wordt het dit jaar iig. niet qua tijd. Was wel erg leuk, net als Pukkelpop, maar variatie is natuurlijk ook altijd leuk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:29 schreef Qwea het volgende:
ik eet vanaaf soep met brood, maar nou vraag ik me af, maar ik daar pom du chettes/aardappelkroketten (beide uit de oven) bij? Of isch dat niet slim
pomme duchesse staat niet in de kcal checkerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Offtopic: Wat ik nu kan rondsurfen vind ik pukkelpop nog wel het leukst eigenlijk, lowlands staan nog erg weinig bandjes op
. Toch geen variatie voor mij blijkbaar
![]()
Ontopic: Na naar de wc te zijn geweest was ik precies een kg lichterHet zal wel aan de weegschaal liggen.
Qwea: kijk op www.caloriechecker.nl of www.valtaf.nl Ik heb nog ergens een link voor de eetmeter, die is nog beter maar ik weet niet meer precies waar die stond. Het is iig. behoorlijk meer dan gewone aardappeltjes koken, maar qua ovengerecht lijkt me pomme duchesse sowieso lekkerder eigenlijk?
ja maar daar wil ik ook mee opletten omdat het hier niet echt een grote stad is kan het nog steeds wel duidelijk zijn over wie het gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:
@ Saskia: je kunt prima met anderen over je werk praten, als je maar zorgt dat je namen weglaat of verandert en de situatie niet al te herkenbaar is.
Ik heb zelf met bejaarden gewerkt en dan moest ik ook wel eens mijn verhaal kwijt aan anderen. Dan liet ik ook de namen gewoon weg.
Als je echt wilt afvallen, moet je zo'n 200 cal minder eten dan dat je verbruikt. Dus als je meer verbruikt, dan mag je idd meer eten, als het dus maar zo'n 200 cal minder blijftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef heaven7 het volgende:
Nu vroeg ik mij eigenlijk af, moet je (veel) meer eten als je ook veel sport? Het is misschien een stomme vraag maar het voelt heel erg tegenstrijdig om eerst lekker 200 kcal op de fiets te verbranden en dan weer een boterham extra te eten omdat je er zo'n honger van hebt gekregen.. kun je (puur voor de kcal dan) net zo goed niks doen of zit ik erg fout hier?
ik ga niet echt veel meer eten als ik meer sportquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef heaven7 het volgende:
Nou ook zonder mij gaat het hard hierWat een toestanden allemaal!
Qua darmdingen en het een beetje door te laten lopen zou ik idd veel vezels aanraden, allbran! Niet te eten maar wel heel goedEn als je geen pruimen lust kun je ook van die minipotjes pruimenmoes kopen, 2 hapjes en het is weg en het helpt echt!
Ik heb vanmiddag een dikke 2 uur gesport! Wel honger gekregen natuurlijk dus in totaal 4 boterhammen gegeten, bak yoghurt, plak ontbijtkoek en glaasje sisi.
Nu vroeg ik mij eigenlijk af, moet je (veel) meer eten als je ook veel sport? Het is misschien een stomme vraag maar het voelt heel erg tegenstrijdig om eerst lekker 200 kcal op de fiets te verbranden en dan weer een boterham extra te eten omdat je er zo'n honger van hebt gekregen.. kun je (puur voor de kcal dan) net zo goed niks doen of zit ik erg fout hier?
ik ook niet, gek genoeg. Ik was eerst altijd heel bang dat ik enorme honger zou krijgen vh sporten, maar dat valt mee. Ik eet niet extra ofzo. Soms bewaar ik een banaan die ik normaal overdag zou eten voor na het sportenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ga niet echt veel meer eten als ik meer sport
maar gewoon een boterham extra moet kunnen
gaat wel weer hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef heaven7 het volgende:
Dankje SylJa één boterham is ook niet veel maar het voelt een beetje stom
Zovan, eerst zoveel kcal verbranden en dan extra eten omdat je zo'n honger hebt gekregen
Puur gevoelsmatig dus.
Hoe gaat het miss s?
Als kiespijn!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een vreedzaam sfeertje heerst hier ineens. Ga het gekat haast missen
![]()
.
komt wel weer als ik me beter voelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een vreedzaam sfeertje heerst hier ineens. Ga het gekat haast missen
![]()
.
foto?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Als kiespijn!!
@Alcarin: ik heb een leuke bikini bij de mango gekocht, zwart gehaakt, met huidskleurige stof eronder, lijkt dus net of ie doorschijnt, maar dat is niet zo. Hmmmm, zo klinkt ut eik weinig aantrekkelijk, maar ik vind hem leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |