Ik heb ook zo'n broek. Afgelopen winter gekocht, één keer aangehadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:05 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hoe dat precies zit met jeansmaten? 31 om 34 staat er op die broek die ik net aan kan. Van de Levi's weet ik het niet. Hetzelfde ongeveer, denk ik, kan straks nog wel ff kijken.
Als ik bij Wehkamp kijk, staat die 31 voor confectiemaat 38-40 en 34 voor 42 (in het geval van Levi's jeans). Zijn dat resp beenomvang en buikomvang? (dus zeg maar dat m'n benen in 38-40 passen en m'n buik in 42?). Ik vind mezelf nu nog steeds te dik, terwijl ik dat, toen ik nog in deze broek paste, nog wel mee vond vallen. Apart.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
kim, 3 jaar geleden had ik ook een maatje 27 (een echt maat 27) en ik had zelfs een broek maat 26....
De broek die ik nu aan heb (maat 28), die liegt gewoon tegen me...
-edit- ik heb nog een beetje een vies vraagje....
De stoelgang, dat is iets waar ik altijd al problemen mee heb (spastische darm). Ik ga dus echt niet elke dag, bij lange na niet. Zijn er (naast laxeermiddelen) misschien producten die ervoor zorgen dat ik vaker kan...
Sorry voor de vraag.
eet je dat met melk of met yoghurt. En is het ook nog een beetje lekker???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]veel vezels. Ik heb ook een spastische darm, en sinds ik ontbijt met kellogs all bran flakes moet ik 2x per dag. Vroeger 1x per 4 dagen
quote:
Nee dat is niet hetzelfde je moet echt allbran hebben ,wel de gewone nemen. Die andere is niet best voor je lijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
eet je dat met melk of met yoghurt. En is het ook nog een beetje lekker???
Ik wilde eigenlijk Special K van kellogs kopen. Is dat ongeveer hetzelfde? Verder van de vezels kan goed kloppen. Ik lust geen bruin brood. (en ook geen blue band) Dus ik eet op een dag 2 sneetjes wit brood. 's Ochtens wissel ik wel iets af, yogurt (geen vezels), cracker (ook al niet) of drinkontbijt (ckeck). Misschien dat ik iets vaker een drinkontbijtje moet nemen...
130 geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef Ticootje het volgende:
Heb je voor de gein wel eens gekeken hoeveel calorieen er in een flesje bier zitten...
Dan moet ik al mijn tussendoortjes laten staan...
Das niet langquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:26 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mijn telefoon (met stappenteller) hoef je maar 2.7 km te lopen om 133.1 calorieën te verbranden. Dat is een half uurtje, en dan is het er alweer af.
dat is idd wel erg weinig dan jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Qwea het volgende:
Jouw totaal aantal kilocalorieën: 875
en daar zit mn lunch en aaf eten al bij in
best weinigsnie zo mooi, want ik heb hier ook geen fruit en/of tussendoortjes
ja want ik heb vanaaf enkel soep met 2 sneetjes bruin brood (lekker dippenquote:
ik heb ook geen trekquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef Miss_S het volgende:
heb vandaag
cruesli light met peer op
en net een paar stukjes sushi als lunch
het is echt dat ik me dwing om te eten want honger heb ik niet
Omdat ik bij m'n ouders was en die zijn dus op vakantie. Ik wil niet allemaal dingen vies maken daar en besloot even te wachten tot ik thuis was. Nu ben ik thuis en ik duik zo dadelijk meteen onder de douche.quote:
geen idee,maar ik hap nu in mn broodje ei en ik ben best misselijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Hoe krijgt iedereen het voor elkaar om geen honger te hebben?. Ik heb vandaag nu al de hele dag honger, maar moet me inhouden om niet vanalles te gaan eten. (en ik ga ook maar niet veel eten, want ik weet dat ik gewoon genoeg gegeten heb om normaal te functioneren).
Ik wil dat het vanavond is, dan mag ik weer trainen![]()
rond 18u altijd wel,maar rond de middag niet echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Nou kunnen degene die geen hongergevoel hebben een beetje van dat gevoel opsturen...
Ik merk wel dat veel drinken helpt tegen honger hebben, maar tegen de eettijden heb ik echt honger hoor.
Rond 12 uur en rond 17 uur begin ik echt enorme trek te krijgen....
Edit: Viking ik heb het waarschijnlijk verkeerd om gezegd. Het is zoals jij zegt. Ze bedonderen je met de broesmaten om je te laten geloven dat je nog steeds die maat hebt...
Leuk he, met appels. Ik heb er soms 3 mee naar school (als ik weer eens geen tijd heb in de ochtend omdat ik me weer eens verslaap) en verder niets. Dat zijn net de dagen dat de appels allemaal bruin, beurs en zacht zijn (of juist hard, zuur en onrijp). Tja, dan heb ik liever hongerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik wilde vandaag als tussendoortje een appel en een banaan eten. De appel was vies, die heb ik na 2 happen weggegooit
jij hebt teminste nog fruit. Ik wil wel naar de winkel,maar mn vent heb de schuursleutel mee waar mn fiets in staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb alleen nog maar een broodje en een appel gehad. En ik ga nu eerst douchen. Daarna twee boterhammen eten. Hoop dat er nog een banaan is zodat ik die zometeen nog even naar binnen kan schrokken
.
@ Miss_S: janken in de auto? Hoezo dat?
dan neem je de benenwagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij hebt teminste nog fruit. Ik wil wel naar de winkel,maar mn vent heb de schuursleutel mee waar mn fiets in staat
ja,dat zou kunnen, ware het niet dat ik daar mega tegen op zie en liever lui dan moe benquote:
Okquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Nou kunnen degene die geen hongergevoel hebben een beetje van dat gevoel opsturen...
Ik merk wel dat veel drinken helpt tegen honger hebben, maar tegen de eettijden heb ik echt honger hoor.
Rond 12 uur en rond 17 uur begin ik echt enorme trek te krijgen....
Edit: Viking ik heb het waarschijnlijk verkeerd om gezegd. Het is zoals jij zegt. Ze bedonderen je met de broesmaten om je te laten geloven dat je nog steeds die maat hebt...
ik at altijd 3 a 4 granny smiths op een dag, ben er nu wel tegen af een beetje. Geef mij maar peer,mandarijn,banaan,aardbei, druiven en sinaasappelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van appels. Appelmoes weer wel en appelsap ook.
Het is dat het een gezond tussendoortje is en dat het tevens lekker vult....daar is dan ook alles mee gezegd.
en als ik je vertel dat ik, toen ik na de eerste week dat ik 4 x 40 min per dag ging lopen, maar liefst 2 kg kwijt was?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,dat zou kunnen, ware het niet dat ik daar mega tegen op zie en liever lui dan moe ben
Het gaat om de spijkerbroeken maat...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht al: het is niet logisch dat mensen 40 gaan pakken, terwijl ze 38 aan kunnen, andersom wel
. Maar ik zal daar idd rekening mee houden. Dan zou ik nu al maat 38 aan moeten kunnen, aangezien m'n 'officiele' maat nu 40 á 42 is (hangt dus weer van broek af). Ik haat mijn bovenlijf, bleh
. Dat blijft maar groot.
Maar dan kan je wel wat extra eten door alles wat je verbrand hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,dat zou kunnen, ware het niet dat ik daar mega tegen op zie en liever lui dan moe ben
ik ga maar eens naar de winkelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en als ik je vertel dat ik, toen ik na de eerste week dat ik 4 x 40 min per dag ging lopen, maar liefst 2 kg kwijt was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |