Ben ik nou de enige die doordenkt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* citeert zus: "Alles waar het woord 'worst' in zit is funest".
Maar wel lekker.
Hé dat is dat spul dat tegenwoordig op alle bushokjes hangt! Heeft iemand het al eens gehad? Het lijkt mij wel lekker, ijs met muesli en fruit. Maar hoe heet het, van welk merk, en is het lekker?quote:
Waar vind ik zo'n calorie-checker? klinkt wel handigquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Wie van jullie gebruiken caloriechecker?? Daar kan je precies bijhouden hoeveel je op welke dagen hebt gegeten. Ik vind het wel handig. Nu ben ik pas 3 dagen echt bezig... Maar mijn hoogste zit nu op 1178 calorieen per dag. En ik denk toch dat ik echt voldoende eet nu. 3 maaltijden, 2 tussendoortjes.
Ik hoop dat ik het ze lang genoeg ga volhouden.
Ik ben van plan om ongeveer 1 kilo per week kwijt te raken, tot de zomervakantie heb ik 14 weken. Ik hoop dan ongeveer 10 kilo kwijt te zijn.
Het is heerlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hé dat is dat spul dat tegenwoordig op alle bushokjes hangt! Heeft iemand het al eens gehad? Het lijkt mij wel lekker, ijs met muesli en fruit. Maar hoe heet het, van welk merk, en is het lekker?
Edit: volgens google: het heet frusí, is van Ola. Heb ik alleen nog de vraag of het lekker is.
Het leek mij dus helemaal niet lekker, maar een vriendin had het in huis en gaf me een bakje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Plukie86 het volgende:
Hé dat is dat spul dat tegenwoordig op alle bushokjes hangt! Heeft iemand het al eens gehad? Het lijkt mij wel lekker, ijs met muesli en fruit. Maar hoe heet het, van welk merk, en is het lekker?
Edit: volgens google: het heet frusí, is van Ola. Heb ik alleen nog de vraag of het lekker is.
Yep, hier ook een enthousiast gebruiker, ik zit wel hoger qua calorieen, zo tussen de 1300 en 1600. En ik probeer zoveel mogelijk "groene" dingen te eten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Wie van jullie gebruiken caloriechecker?? Daar kan je precies bijhouden hoeveel je op welke dagen hebt gegeten. Ik vind het wel handig. Nu ben ik pas 3 dagen echt bezig... Maar mijn hoogste zit nu op 1178 calorieen per dag. En ik denk toch dat ik echt voldoende eet nu. 3 maaltijden, 2 tussendoortjes.
Ik hoop dat ik het ze lang genoeg ga volhouden.
Ik ben van plan om ongeveer 1 kilo per week kwijt te raken, tot de zomervakantie heb ik 14 weken. Ik hoop dan ongeveer 10 kilo kwijt te zijn.
Ik ben heel erg, maar ik weeg alles op zo'n electronische keukenweegschaal en voer het per gram in bij de caloriechecker. (vind ik echt leuk, weet het dan precies en niet maar zo'n beetje)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Het is wel lastig bijvoorbeeld pizza in te vullen kom ik nu achter. Ik heb nu 3 stukjes pizza pollo met dunne bodem en spinazie maar dan kun je kiezen uit een hoop verschillende soorten, en kan de beste niet vinden en dan hebben ze het over 'pizza groot', geen idee of deze groot is
Nu begin ik me toch af te vragen wat voor vreemd lichaam ik dan hebquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef colette het volgende:
Om het meetpunt van de taille vast te stellen: ga op een stoel zitten (of ga staan met je voeten op heupbreedte) en beweeg je bovenlichaam zoveel mogelijk naar een kant, je rekt de ene zijkant zeg maar. De andere zijkant zal nu ergens "knikken" dat is je middel en daar moet je meten. Bij de meeste mensen zal dit ook het smalste punt zijn en je navel zit vrijwel nooit ter hoogte van dat punt, meestal iets eronder.
Hoe zwaar ben je? Je staat niet in het lijstje, dus geen idee wat je BMI is! Als je niet zo veel te zwaar bent kan het langzaam gaan. Of stilstaan. Het komt vaker voor, ik heb geen idee hoe het kan. Misschien toch meer (of ongezonder) gegeten? Minder bewogen? Ik weet het niet hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef runaway het volgende:
1,5 week gezond gegeten (1400 per dag) en gesport (50 min per dag gelopen en 20 gezwommen (on average). Niets eraf.
Is dat normaal?
kilo'tje of 70, en 1.67 lang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je? Je staat niet in het lijstje, dus geen idee wat je BMI is! Als je niet zo veel te zwaar bent kan het langzaam gaan. Of stilstaan. Het komt vaker voor, ik heb geen idee hoe het kan. Misschien toch meer (of ongezonder) gegeten? Minder bewogen? Ik weet het niet hoor!
soms duurt het gewoon ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef runaway het volgende:
[..]
kilo'tje of 70, en 1.67 lang.
ik heb juist supergezond gegeten, dit in tegenstelling tot de tijd ervoor (woon in spanje dus at veel chocoladebroodjes enzo, nu yoghurt en veeeeeeel fruit). En veel bewogen![]()
grrrrr![]()
Er zaten natuurlijk wel redelijk veel groenten in, en gehakt is volgens mij ook niet zo heel erg ongezond, en het is rode saus dat er bij zit, dus volgens mij is het best nog wel gezondquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:40 schreef heaven7 het volgende:
Aaaw ik wil ook weer slapenKofta is wel lekker he, vind ik ook
Is het nou eigenlijk een beetje een mager en gezond gerecht?
Fijne dag allemaal, ik ben weg
ik heb geen idee hoe dat zitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand nog even reageren op mijn vraag over jeansmaten? Of weten jullie dat ook niet?
ah ok. Nee er is nooit wat van deze broek afgehaald en hele lange benen heb ik ook weer nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:49 schreef teigan het volgende:
31/34 staat voor de maat die je aankan(31 dan), en de lengtemaat van je benen(34). Dus jij hebt schijnbaar redelijk lange benen gok ik, of er is al een stuk van afgehaald ooit..
Lengte 34 is de normale maat, lengte 32 is kort en 36 is voor lange mensen. Ik heb breedte 30 en lengte 32, maar koop meestal lengte 34 omdat 32 er niet altijd is. Dan kort ik (of mijn moeder) de broel gewoon een stukje in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ah ok. Nee er is nooit wat van deze broek afgehaald en hele lange benen heb ik ook weer niet.
Waarom douche je je nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik zet de computer ook uit. Nog even lezen beneden, straks dus autorijden en dan weer naar Groningen. Bleh, voel me vies, want ik heb sinds woensdagavond niet meer gedoucht en normaal doe ik dat elke dag. En dan ben ik ook nog ongesteld. Maar ik pas in m'n oude jeans, dus m'n dag kan toch niet meer stuk.
Kan iemand nog even reageren op mijn vraag over jeansmaten? Of weten jullie dat ook niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:50 schreef Qwea het volgende:
pff gisteren is het wat fout gegaan. Het was zo druk op stage dat ik amper tijd had om te eten, en mn brood was ook kei droog. Toen ik van stage kwam ben ik 2 min thuis geweest en kon ik 3.45 uur naar Den Helder treinen. En honger dat ik had
Dus ik heb ene patatje en een kitkat gekocht![]()
ach boeie. Ik zal er vast niet dood aan gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |