abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49232364
yay sylvana terug dank je voor het compliment! Volgens mij hebben we trouwens dezelfde weegschaal Ennuh, gefeliciteerd met je afvallen, gaat weer de goeie kant op!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49232414
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* citeert zus: "Alles waar het woord 'worst' in zit is funest" .
Maar wel lekker .
Ben ik nou de enige die doordenkt?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49232484
heb even medelijden met me Chinezen en garagedeuren

vanavond weer RPM, heb niet zoveel zin
pi_49234050
Toetjes zijn dus niet goed!!

pi_49234200
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Tangarine het volgende:
Toetjes zijn dus niet goed!!
Plaatje
Hé dat is dat spul dat tegenwoordig op alle bushokjes hangt! Heeft iemand het al eens gehad? Het lijkt mij wel lekker, ijs met muesli en fruit. Maar hoe heet het, van welk merk, en is het lekker?

Edit: volgens google: het heet frusí, is van Ola. Heb ik alleen nog de vraag of het lekker is.
pi_49234433
Die frusi is best lekker vind ik.. vind het echter te droog..

Vorige week deelden ze ze gratis uit bij de Jumbo (iig degene in Groningen..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49234506
Ik heb het uit nieuwsgierigheid ook gekocht, maar ik vond het dus niet lekker... en die bakjes zijn ook echt super klein, nog veel kleiner dan je op het eerste gezicht zou denken. En duurrrr!
Nee, wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar... doe mij dan maar een perenijsje!

Enne... hoi!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:32:49 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49235587
Wie van jullie gebruiken caloriechecker?? Daar kan je precies bijhouden hoeveel je op welke dagen hebt gegeten. Ik vind het wel handig. Nu ben ik pas 3 dagen echt bezig... Maar mijn hoogste zit nu op 1178 calorieen per dag. En ik denk toch dat ik echt voldoende eet nu. 3 maaltijden, 2 tussendoortjes.

Ik hoop dat ik het ze lang genoeg ga volhouden.

Ik ben van plan om ongeveer 1 kilo per week kwijt te raken, tot de zomervakantie heb ik 14 weken. Ik hoop dan ongeveer 10 kilo kwijt te zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49236052
ik ben weer eens verkouden echt leuk met kinderen werken joh
pi_49236181
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Wie van jullie gebruiken caloriechecker?? Daar kan je precies bijhouden hoeveel je op welke dagen hebt gegeten. Ik vind het wel handig. Nu ben ik pas 3 dagen echt bezig... Maar mijn hoogste zit nu op 1178 calorieen per dag. En ik denk toch dat ik echt voldoende eet nu. 3 maaltijden, 2 tussendoortjes.

Ik ben van plan om ongeveer 1 kilo per week kwijt te raken, tot de zomervakantie heb ik 14 weken. Ik hoop dan ongeveer 10 kilo kwijt te zijn.
Waar vind ik zo'n calorie-checker? klinkt wel handig
pi_49236394
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Hé dat is dat spul dat tegenwoordig op alle bushokjes hangt! Heeft iemand het al eens gehad? Het lijkt mij wel lekker, ijs met muesli en fruit. Maar hoe heet het, van welk merk, en is het lekker?

Edit: volgens google: het heet frusí, is van Ola. Heb ik alleen nog de vraag of het lekker is.
Het is heerlijk
pi_49236415
Ik gebruik de caloriechecker en mij geeft het veel overzicht, ik vind het heel prettig. www.caloriechecker.nl
pi_49236420
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Plukie86 het volgende:

Het leek mij dus helemaal niet lekker, maar een vriendin had het in huis en gaf me een bakje. Het bleek wèl heel lekker te zijn! Ik vond het verrassend goed smaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49236426
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Ticootje het volgende:

Yep, hier ook een enthousiast gebruiker, ik zit wel hoger qua calorieen, zo tussen de 1300 en 1600. En ik probeer zoveel mogelijk "groene" dingen te eten.

Moet zo naar de sportschool, maar ik word danig getest, want het regent hier dat het giet.

Ik was ook van plan 12 kilo in 12 weken kwijt te zijn, bij mij gaat het echter veel langzamer. Sommige weken val ik 1 kilo af en dan kom ik er weer eens 1 bij. Ben nu zo'n 14 weken bezig en er zijn er "maar" ruim 5 af. Nou ja, heb nu mijn zinnen gezet op de zomervakantie. (Helaas ga ik al half juni weg, dus dat wordt ook weer krap)
pi_49236544
Het is wel lastig bijvoorbeeld pizza in te vullen kom ik nu achter. Ik heb nu 3 stukjes pizza pollo met dunne bodem en spinazie maar dan kun je kiezen uit een hoop verschillende soorten, en kan de beste niet vinden en dan hebben ze het over 'pizza groot', geen idee of deze groot is
pi_49236560
o ja over die Frusi: je moet het een beetje laten ontdooien, dan is het best lekker. Als je zo'n ding zo vanuit de vriezer eet, is het veel te hard en heeft het ook weinig smaak. Verder vind ik dat 105 cal. voor zo'n klein bakje helemaal niet zo heel weinig is en ik heb ook liever een waterijsje, maar vies is het niet.
pi_49236583
Voor een muesli met vanilleijs-ijsje vind ik het erg meevallen. Ik vind ze heerlijk
pi_49236604
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Het is wel lastig bijvoorbeeld pizza in te vullen kom ik nu achter. Ik heb nu 3 stukjes pizza pollo met dunne bodem en spinazie maar dan kun je kiezen uit een hoop verschillende soorten, en kan de beste niet vinden en dan hebben ze het over 'pizza groot', geen idee of deze groot is
Ik ben heel erg, maar ik weeg alles op zo'n electronische keukenweegschaal en voer het per gram in bij de caloriechecker. (vind ik echt leuk, weet het dan precies en niet maar zo'n beetje)
pi_49236679
hmja dat is wel een idee, ware het niet dat ik nu al 2 stukken op heb en straks van een heel ander soort pizza nog wat komt Ik hou het maar op een grote, dat is het volgens mij niet namelijk, dan valt het nog mee

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2007 19:05:12 ]
pi_49236800
Ik heb net een groot stuk watermeloen op *burp*, erg lekker
pi_49237230
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef colette het volgende:
Om het meetpunt van de taille vast te stellen: ga op een stoel zitten (of ga staan met je voeten op heupbreedte) en beweeg je bovenlichaam zoveel mogelijk naar een kant, je rekt de ene zijkant zeg maar. De andere zijkant zal nu ergens "knikken" dat is je middel en daar moet je meten. Bij de meeste mensen zal dit ook het smalste punt zijn en je navel zit vrijwel nooit ter hoogte van dat punt, meestal iets eronder.
Nu begin ik me toch af te vragen wat voor vreemd lichaam ik dan heb ... mijn taille zit dus precies onder mijn ribben. Vanaf onder mn borsten tot aan mn taille is alles even breed: ongeveer 73 cm, daaronder wordt het opeens een stuk breder, (zo rond de 83) alsof ik 2 broden tegen mn zij aan heb gelegd . Mn navel zit ergens halverwege die "broden" ...

Lukt vandaag niet gezond te eten. Zit niet lekker in mn vel (al lang niet, slaap steeds slecht en ben heel erg moe). Van verveling en vermoeidheid veel te veel gegeten. En ik wil binnen 6 weken toch hoogstens 60 kg wegen (en zal ondertussen wel weer terug zijn op mn startgewicht).

Vraag ik me toch iets af. Ik val bijna niet af laatste tijd, maar als ik afval en daarna weer aankom, is dat niet te zien op mn buik. Ik ben nu slanker met ongeveer 66 kg dan ik was met 63 (lang geleden). Hoe kan dat? Zoveel spieren krijg je toch niet van taekwondo? En ik weeg me nog steeds 's morgens, zelfde weegschaal, alleen in ondergoed en shirtje ... Snap er nix van
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49238071
1,5 week gezond gegeten (1400 per dag) en gesport (50 min per dag gelopen en 20 gezwommen (on average). Niets eraf.

Is dat normaal?
pi_49238835
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef runaway het volgende:
1,5 week gezond gegeten (1400 per dag) en gesport (50 min per dag gelopen en 20 gezwommen (on average). Niets eraf.

Is dat normaal?
Hoe zwaar ben je? Je staat niet in het lijstje, dus geen idee wat je BMI is! Als je niet zo veel te zwaar bent kan het langzaam gaan. Of stilstaan. Het komt vaker voor, ik heb geen idee hoe het kan. Misschien toch meer (of ongezonder) gegeten? Minder bewogen? Ik weet het niet hoor!
pi_49239060
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Hoe zwaar ben je? Je staat niet in het lijstje, dus geen idee wat je BMI is! Als je niet zo veel te zwaar bent kan het langzaam gaan. Of stilstaan. Het komt vaker voor, ik heb geen idee hoe het kan. Misschien toch meer (of ongezonder) gegeten? Minder bewogen? Ik weet het niet hoor!
kilo'tje of 70, en 1.67 lang.

ik heb juist supergezond gegeten, dit in tegenstelling tot de tijd ervoor (woon in spanje dus at veel chocoladebroodjes enzo, nu yoghurt en veeeeeeel fruit). En veel bewogen

grrrrr
pi_49239170
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef runaway het volgende:

[..]

kilo'tje of 70, en 1.67 lang.

ik heb juist supergezond gegeten, dit in tegenstelling tot de tijd ervoor (woon in spanje dus at veel chocoladebroodjes enzo, nu yoghurt en veeeeeeel fruit). En veel bewogen

grrrrr
soms duurt het gewoon ff
je bent pas 1,5 week bezig
pi_49243499
Misschien spieropbouw? Sport je normaal ook zoveel? Als je net bent begonnen, maar ook als je het al langer doet, zou het kunnen dat je vet bent verloren, maar spier bent aangekomen. En spieren wegen redelijk wat.

Is het wel zichtbaar dat je gesport hebt enzo? ... want dan zou het prima zijn gewicht zegt niet alles
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:57:25 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49248598
pfff, ik was net even aan het kijken naar hoeveel pizza nu is...

Ik at makkelijk 2 pizza's op een avond... niet raar dat ik ben aangekomen..
Ik heb eigenlijk heel erg gelachen.. en pizza's die zijn voorlopig geschrapt van het menu.
pi_49251070
ja idd, pizza's zijn eeevil!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:05:37 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49256276
en pizza's zijn ook nog niet eens lekker .
Burrito's daarentegen . De eerste hap is goddelijk .

Oh, en guess what! . Ik heb een spijkerbroek aan die ik 6 á 7 jaar geleden gekocht heb toen ik nog op de havo zat . Een Levi's . Ik ben bij m'n ouders, had me al aangekleed, maar wilde toch even kijken of ik mijn oude broeken nu wél over m'n kont kreeg. Alles paste (in de zin van: ik kreeg knoop en gulp dicht), maar niet alles paste even goed. In sommige broeken zit een raar model, maar deze Levi's zit op zich prima. Hij knelt niet af, hij floddert aan de achterkant zelfs een beetje, maar toch heb ik het gevoel dat 'ie te strak zit , vooral als ik zit. Mijn benen komen er zo in uit. Weet niet. Jammer dat ik mijn ouders net heb uitgezwaaid voor hun vakantie naar Italië, anders had ik het mijn moeder even kunnen vragen. En aan Mark heb ik ook niet veel wdb. Miss ff foto's posten hier, later op de dag .

Ik ben dus bij mijn ouders thuis nu, maar de muren komen nu al op me af en mijn ouders zijn pas een half uur weg . Om 10 uur heb ik rijles, trek ik de deur achter m'n kont dicht en ik kom hier niet eerder weer dan dat m'n ouders weer terug zijn .

Weet iemand hoe dat precies zit met jeansmaten? 31 om 34 staat er op die broek die ik net aan kan. Van de Levi's weet ik het niet. Hetzelfde ongeveer, denk ik, kan straks nog wel ff kijken.
Als ik bij Wehkamp kijk, staat die 31 voor confectiemaat 38-40 en 34 voor 42 (in het geval van Levi's jeans). Zijn dat resp beenomvang en buikomvang? (dus zeg maar dat m'n benen in 38-40 passen en m'n buik in 42?). Ik vind mezelf nu nog steeds te dik, terwijl ik dat, toen ik nog in deze broek paste, nog wel mee vond vallen. Apart.
Niet meer actief op Fok!
pi_49256286
goedemorgen

ik wou dat ik mijn oude kleding bewaard had.....

ik voel me trouwens nog slechter dan gister dus ga maar een half dagje stage lopen denk ik
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:13:22 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49256303
Beterschap . Ik zit hier in m'n t-shirt en de kachel is uit, dus ik zit er ook om te vragen om ziek te worden . Thuis maar even wat warmers aantrekken.

En ik heb mijn oude kleding expres bewaard, omdat ik altijd riep: Op een dag wil ik daar weer in passen! Ik bedoel: het zijn mooie broeken. Nergens voor nodig om ze weg te gooien. Heb ook een stel mooie broeken in maat 44, maar die gaan wél weg, zodra ik goed in maat 40 pas .
Ik had nog nieuwe broeken willen kopen na de zomer, want ik dacht: ik pas toch nog niet in deze broek, maar dat valt dus mee . Mocht ik nog eens in maat 38 passen, dan gaat Levi Strauss vast ook weg .
Niet meer actief op Fok!
pi_49256352
Beterschap miss s! En goeiemorgen allemaal Ja pizza is niet heel erg goed, wel erg lekker! Heb maar 6 puntjes gehad (niet eens een hele pizza dus) en een bakje verse fruitsalade na

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2007 07:24:27 ]
pi_49256415
Goeiemorgen

Beterschap Saskia

Ik heb gisteravond Kofta gegeten, wat is dat lekker zeg :is een wereldgerecht van Knorr, Grieks, en is met gehaktrolletjes, en is officieel met tomaat en courgette, maar wij hadden er ook nog paprika en ui bij gedaan en dan saus en rijst, was echt lekker

Ik duik zo mn bed nog ff in, kom net bij mn vriend vandaan en tussen de middag ga ik brood met smeerkaas eten en vanavond nasi en tussendoor nog een paprika. Vanavond werken, dus dan geen tijd om nog verder wat te eten.
pi_49256464
Aaaw ik wil ook weer slapen Kofta is wel lekker he, vind ik ook Is het nou eigenlijk een beetje een mager en gezond gerecht?

Fijne dag allemaal, ik ben weg
pi_49256475
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:40 schreef heaven7 het volgende:
Aaaw ik wil ook weer slapen Kofta is wel lekker he, vind ik ook Is het nou eigenlijk een beetje een mager en gezond gerecht?

Fijne dag allemaal, ik ben weg
Er zaten natuurlijk wel redelijk veel groenten in, en gehakt is volgens mij ook niet zo heel erg ongezond, en het is rode saus dat er bij zit, dus volgens mij is het best nog wel gezond
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:46:21 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49256495
Ik zet de computer ook uit. Nog even lezen beneden, straks dus autorijden en dan weer naar Groningen. Bleh, voel me vies, want ik heb sinds woensdagavond niet meer gedoucht en normaal doe ik dat elke dag. En dan ben ik ook nog ongesteld. Maar ik pas in m'n oude jeans, dus m'n dag kan toch niet meer stuk .

Kan iemand nog even reageren op mijn vraag over jeansmaten? Of weten jullie dat ook niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_49256506
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:

Kan iemand nog even reageren op mijn vraag over jeansmaten? Of weten jullie dat ook niet?
ik heb geen idee hoe dat zit
pi_49256519
31/34 staat voor de maat die je aankan(31 dan), en de lengtemaat van je benen(34). Dus jij hebt schijnbaar redelijk lange benen gok ik, of er is al een stuk van afgehaald ooit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:50:49 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49256527
Ik koop tegenwoordig m'n jeans bij C&A en daar drukken ze de maat uit in gewone damesmaten. Dus nu weet ik even niet meer wat voor maat ik nou heb. Ik las ergens dat je er 8 bij op moet tellen om bij een gewone damesmaat uit te komen, dus dat zou bij mij op 40/42 uitkomen. Dat klopt dan wel. Maar nu ga ik echt.

Fijne dag allemaal .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:51:28 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49256530
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:49 schreef teigan het volgende:
31/34 staat voor de maat die je aankan(31 dan), en de lengtemaat van je benen(34). Dus jij hebt schijnbaar redelijk lange benen gok ik, of er is al een stuk van afgehaald ooit..
ah ok. Nee er is nooit wat van deze broek afgehaald en hele lange benen heb ik ook weer niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_49256547
Ik had vroeger lengtemaat 28 ofzo, en dat kon toen net.. Maar die verkopen ze al jaren niet meer..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:53:37 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49257187
Viking, ik heb juist ergens gelezen dat de spijkerbroekmaten van "vroeger" kleiner vallen dan nu. Dit is een trent uit de VS om mensen een beetje voor de gek te houden.

Ik heb op dit moment spijkerbroekmaat 28 aan. Die zit wel iets strak. Ik heb dan ook nog een maat 29 van hetzelfde merk, die zit iets los. (ralph lauren)

Ik heb dan nog een spijkerbroek van het merk object, maat 30, die krijg ik niet goed dicht.

Ik heb dan ook nog 2 spijkerbroeken van gstar, maat 29, nou die durf ik niet eens meer uit de kast te halen....

Damesmaat verschilt ook gewoon per merk, ik zit nu op een damesmaat 40/42....
pi_49257244
argh al die vrouwenmaten

Ik stond net op de weegschaal, en hij gaf 83.8 aan! hoop dat ik het weekend overleef, aangezien ik op vrijdag en zaterdag meestal niet erg gezond eet... (ik sta zaterdag ook de hele dag op de stripboekenbeurs in zwolle dingen te verkopen, dus dan komt er weinig van gezond eten )
pi_49257276
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ah ok. Nee er is nooit wat van deze broek afgehaald en hele lange benen heb ik ook weer niet .
Lengte 34 is de normale maat, lengte 32 is kort en 36 is voor lange mensen. Ik heb breedte 30 en lengte 32, maar koop meestal lengte 34 omdat 32 er niet altijd is. Dan kort ik (of mijn moeder) de broel gewoon een stukje in.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:06:13 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49257377
Bij mij komt de weegschaal nu een beetje van de 70 af....

Ik kwam erachter dat de weegschaal ook niet helemaal goed stond... Mijn begingewicht is dan ook iets meer geweest dan 70. Maar ik weet het dus niet precies dus ik laat het wel zo staan.

Ik heb gister wel voor de eerste keer alle opgemeten, dus buik-, borst-, en been omtrek, dat is voor mij toch belangrijker dan de kilo's. Ik heb geen overgewicht en zowel mijn bmi en omtrek geven dat allebei aan. Wel komt de gevarenzone in zicht...
pi_49257974
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik zet de computer ook uit. Nog even lezen beneden, straks dus autorijden en dan weer naar Groningen. Bleh, voel me vies, want ik heb sinds woensdagavond niet meer gedoucht en normaal doe ik dat elke dag. En dan ben ik ook nog ongesteld. Maar ik pas in m'n oude jeans, dus m'n dag kan toch niet meer stuk .

Waarom douche je je niet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:50:09 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49258437
pff gisteren is het wat fout gegaan. Het was zo druk op stage dat ik amper tijd had om te eten, en mn brood was ook kei droog. Toen ik van stage kwam ben ik 2 min thuis geweest en kon ik 3.45 uur naar Den Helder treinen. En honger dat ik had

Dus ik heb ene patatje en een kitkat gekocht
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:03:19 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49258795
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:50 schreef Qwea het volgende:
pff gisteren is het wat fout gegaan. Het was zo druk op stage dat ik amper tijd had om te eten, en mn brood was ook kei droog. Toen ik van stage kwam ben ik 2 min thuis geweest en kon ik 3.45 uur naar Den Helder treinen. En honger dat ik had

Dus ik heb ene patatje en een kitkat gekocht
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:09:06 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49258939
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ach boeie. Ik zal er vast niet dood aan gaan

Was wel vreemd. Vroeger elke vrijdag patat, ennu naar 5 weken opeens weer patat proeven
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49259042
Over de jeansmaten: Het zijn inches, een inch is 2,54 cm, dus maat 31 wijdte zou officieel 78 cm. moeten zijn bij de broekband en 34 lengte zou 86 cm. binnenbeenlengte moeten zijn. Ik weet bv. van Levi's dat ze vroeger nogal klein vielen (bij de 501). Om de verwarring compleet te maken heb ik nu net bij esprit-online 3 broeken besteld met maat 40, maar dan wel weer de Amerikaanse lengte erbij: 31. Je moet het allemaal maar weten! Dat wordt overigens tricky, want ze zijn nu precies goed qua lengte, maar nu ben ik bang om ze te wassen!

@Saskia, miss-S: m'n rode stippenjurkje zat er ook bij bij die bestelling, zal er later een foto van plaatsen, hij is leuk. alhoewel ik 'm misschien een paar cm. korter ga maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')