Ik heb ook zo'n rokje in de kast liggen, ik denk dat ik over 2 weken voor de gein eens ga proberen....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef heaven7 het volgende:
MogguhDie 69,6 is niet bijster slecht maar had meer gehoopt. Echter, toen ik gisteravond mezelf in een rokje probeerde te wurmen die ik écht niet meer paste kreeg ik em wel aan en nog dicht ook!!! Spijkerrokje (geen rek) maat 36
Oké, hij zat niet lekker maar hij paste iig weer
Weken terug kreeg ik em zelfs niet verder dan halverwege mijn bovenbenen! Fuck de weegschaal dus
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef heaven7 het volgende:
Dat ik in mn rokje paste maakt de dag van vandaag ook echt helemaal supergoed dus ik snap hoe het voelt
Nieuwe kopen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef k_i_m het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik hem nooit gebruik.
Je weet eigenlijk nooit wat je ècht weegt. Ik heb wel eens op dezelfde dag op verschillende weegschalen in het ziekenhuis gestaan (je gaat er vanuit dat die geijkt zijn). Uiteraard overal een ander gewicht zonder eten of toiletbezoek tussendoor. Ik weet het niet precies meer, maar het scheelde zo 4 kg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef heaven7 het volgende:
Klootdingen die weegschalen he!! Ik hou er ook echt niet van!
je moet rechtopstaan anders is het logisch dat je minder weegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ja, het enige wat anders was, is dat ik een beetje vooroverboog om aan de knopjes te zitten.
Nouja, het zal wel. Ik probeer het morgen wel weer.
* citeert zus: "Alles waar het woord 'worst' in zit is funest"quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef heaven7 het volgende:
Saksische leverworst (smeerspul).
Ossenworst: valt reuze meequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* citeert zus: "Alles waar het woord 'worst' in zit is funest".
Maar wel lekker.
O dan heb je zeker zo een digitale? Als ik 1x weeg dan geeft ie daarna 't zeflde aan ook al heb ik een glas water vast of zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik woog meer voorovergebogen. Maar ook toen ik weer rechtopstond.
Mij tweequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef k_i_m het volgende:
Ja, doe mij maar zo'n ouderwetse met zo'n schijf. Ik hoef niet te weten of ik een paar tiende ben afgevallen, ik vind het pas interessant op het moment dat het een kilo is.
Mijne is nu 90quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef Sylvana het volgende:
ik geef jullie nog 1 kans, komt er weer gezeik, dan houdt het echt op, dus wees lief voor elkaar![]()
Maarten, leuk shirt en leuke foto
Heaven7, gaaf dat je je rokje weer aan past zegIk had het vandaag ook met een heupbroek, die kreeg ik eerst ook niet meer over mn bovenbenen heen, maar vandag lukte hte wel weer
Principessa.Farfalla, 20-30 cm van je taille af klinkt wel erg veel, maar ligt er natuurlijk ook aan hoe groot hij nu is. Ik heb een taille van 94 cm, en zou al blij zijn als er 10-15 cm afgaat
Ik heb een digitale weegschaal die op de 100 gram nauwkeurig weegt. Verder kan ie niks, dus geen vet- of waterpercentage meten ofzo. Vanochtend gaf ie iig 55,7 aan, dus weer 300 gram afgevallenIk weeg altijd 's ochtends na het naar de wc gaan en voor ik wat gegeten/dronken hebben en het enige wat ik op heb is mn bril, anders kan ik niet lezen wat hij aangeeft
je loopt risico als je taille groter is dan 88 cm, dus denk dat 75-80 cm een prima omvang is, 60-70 klinkt voor mij wel weer erg dunquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijne is nu 90
ik dacht dat 60-70 wel normaal was
Idd een goed gevoel ja, en die weegschaal die ik heb is de Tefal PP1015BO Sense Personenweegschaalquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef heaven7 het volgende:
Haai SylvanaGoed dat je er weer bent. Fijn dat je een broek weer paste! Echt een supergevoel he
Welke weegschaal heb jij die zo nauwkeurig is? Ik zoek er nog altijd één. Wij hebben een schijfding en een digitale, die digitale zegt standaard dat ik 6 kilo lichter ben. Ik denk dat die ouderwetse beter klopt want die zegt 70 en dat zegt die op de sportschool ook.
zodat anderen erop kunnen reageren of ze een goed eetpatroon hebben of dat er wat dingen aan veranderd kunnen wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef k_i_m het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid hoor; waarom vertelt iedereen hier zo precies wat ze allemaal eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |