ik ook...quote:
Maar wel als je Rick van V zoekt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook...
keizerstad FM zit hier niet in de locht
prutquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
ok, alle drank behalve du vin rouge is op, dus ik ben aan de vin rouge
Tuurlijk staat 538 op 1, vooral met die te gekke Rikieeee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Echt niet 538 owned.
Als middenindenachtrik erop is natuurlijk![]()
ja, maar ik ben ook absoluut niet moequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Gezellig al die mensen op dit moment hier, het is al drukker dan gisteren op dit tijdstip.
Leuk hoor.
Ik luister altijd 538, maar als ik in de wagen zit, wil ik nog wel eens ff zappen. Ook Caz komt wel eens voorbij dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tuurlijk staat 538 op 1, vooral met die te gekke Rikieeee.![]()
Maar Caz is niks mis mee, en mag ik graag naar luisteren hoor.![]()
ik ben nieuw in deze SCquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Gezellig al die mensen op dit moment hier, het is al drukker dan gisteren op dit tijdstip.
Leuk hoor.
bevalt het tot nu toe?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:36 schreef Houniet het volgende:
ik ben nieuw in deze SC
Nee ik al helemaal niet, vanmiddag of eigenlijk in de namiddag wel,quote:
Er luisteren er wel meer naar Caz! dus het schijnt best leuk te zijn, verders weet ik het ook niet hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik luister altijd 538, maar als ik in de wagen zit, wil ik nog wel eens ff zappen. Ook Caz komt wel eens voorbij dan.
ja hoorquote:
heb je nachtdienst ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee ik al helemaal niet, vanmiddag of eigenlijk in de namiddag wel,
s,avonds / s,nachts kom ik helemaal tot leven, dus nu.![]()
Nu ben ik volop wakker en wil ik springen en vliegen, kort samengevat ik voel me heerlijk.![]()
Dat heb ik al vanaf de eerste dag dat ik koffie dronk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja hoorkwam af en toe eens kijken, maar blijf er nu goed bij plakken
![]()
Jij word ook wel mijn rechterzijde genoemd, jij hoort gewoon bij mij, en samen zijn we één.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is de vaste NachtWacht hier. En ik bij zijn Assistant Manager
heb je al vaker gepost hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja hoorkwam af en toe eens kijken, maar blijf er nu goed bij plakken
![]()
af en toe eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je al vaker gepost hier?
Er is tot nu toe maar 1 topic dat ik gemist heb....
O jawel hoor, ik doe genoeg hoor, maar ik ben er altijd in de nacht, waarom zou ik slapen dan ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:42 schreef Houniet het volgende:
en wat voor werk doe jeniet veel bijzonders als je de hele nacht aan het fokken bent
![]()
-> houniet, get used to itquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
O jawel hoor, ik doe genoeg hoor, maar ik ben er altijd in de nacht, waarom zou ik slapen dan ?
( Jij slaapt nu toch ook niet ).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef Sander170 het volgende:
Maar jah nu is het topic dus wel bijna vol, nog een aantal berichten en deze gaat sluiten lieve Fokkers!
Op naar het volgende deel hé.![]()
Welke hoop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-> houniet, get used to it
Ik heb de hoop opgegeven
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven
eer-ik's gonna stay up all night!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven
Heel goeie vraag MPGquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
Zeg NachWacht, Wat doe jij in het dagelijks leven, buiten fok enzo?
Dat vertel ik je niet haha.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
om te achterhalen wat jij uitspookt in het dagelijks leven
Die gast ja! Wat een wappie! Echt een heerlijk programma!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Lol op 538 die gast uit de bijlmerWild fm zuigt dit en dat
![]()
" je bent heel mooi " bla blaquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Lol op 538 die gast uit de bijlmerWild fm zuigt dit en dat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |