Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is meer wachten op betaalbare hybride standalone spelers. Die zullen snel komen en in prijs dalen.
Ja maar een beetje standalone speler zal wel! HDMI hebben en niet het geluidsniveau van een stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staan
in eerste instantie niet, dan zal het duur zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staan
HDMI zit eraan te komen en het apparaat hoor je niet als je geluid aanstaat. Of kijk jij HD-films met het geluid uit je tv?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja maar een beetje standalone speler zal wel! HDMI hebben en niet het geluidsniveau van een stofzuiger.
Vergeleken met dvd's zullen ze wel duur blijven. Maar niet alle HD-DVD en Blu-Ray films zijn 36 euro (gelukkig niet). King Kong is 19,99 net als Miami Vice en Fast & furious 3 bij FRS.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Mijn god, wat een lelijk ding zeg.
Niet dat ik zoiets zou kopen trouwens, de films op HD-DVD of Blu-ray zijn echt nog veel te duur.
Ik kijk idd niet alleen aktie films, en bij een rustige scene wil ik niet de ventilator van m;n 360 horen. En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Markster het volgende:
[..]
HDMI zit eraan te komen en het apparaat hoor je niet als je geluid aanstaat. Of kijk jij HD-films met het geluid uit je tv?
Maar dat was na hoeveel jaar? Ik denk dat voor mensen die een HD televisie hebben met een Xbox 360 en gewoon nu HD willen zien, de HD-DVD addon geen gekke optie is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
in eerste instantie niet, dan zal het duur zijn.
maar kijk eens hoe snel het met normale dvd-spelers ging. eerst ook niet te betalen, en na een tijdje had je er eentje voor 25 euro bij de kruidvat.
Als je die HD speler hebt maakt je 360 nog steeds wel geluid maar zal het beeld echt wel beter zijn dan je huidige DVD speler.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik kijk idd niet alleen aktie films, en bij een rustige scene wil ik niet de ventilator van m;n 360 horen. En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.
Die komt er nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Heintje het volgende:
Daarbij wil ik ook eerst een winnaar van de twee hebben.
Dan wacht ik ook wel op een bijde ondersteunde speler voor de 360, al denk ik dat die ook weer niet komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die komt er niet
Er komen gewoon spelers die beide ondersteunen
Doh, maar dat komt omdat die op 480p DVD's draait, maar met hd-dvd wordt dat 1080pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.
Check play.com maar es.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Valt ook nog mee ergens..
Het is wel duurder dan gewone DVD's. En zoveel meer krijg je niet. Alleen een wat hogere resolutie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
In de winkel (FRS) 20,- en oplopend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:02 schreef Bastard het volgende:
145 is niet eens zo gek duur eigenlijk.. maar wat kosten die films eigenlijk?
quote:Een update die een aantal grote verbeteringen met betrekking tot het Xbox 360 HD DVD systeem heeft is nu te downloaden op Xbox Live.
Details van de update, die zichzelf zal installeren wanneer je je aanmeldt op Xbox Live, staan hieronder:
Toegevoegde optie om de gebruiker te laten kiezen tussen de volgende audio output formaten via TOSLINK of HDMI:
- Digital Stereo (2 kanaals PCM)
- Dolby Digital 5.1
- DTS 5.1
- WMA Pro
"Dynamic Range Control" toegevoegd voor digitaal audio input
Verbeterde HD DVD netwerk support
Verbeterde HD DVD titel compatibiliteit
Verbeterd beeld met MPEG-4 AVC / H.264
1080p via HDMI is ondersteund op de Xbox 360 Elite
Hoe vind je het tot nu toe?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag binnen. Heb alleen nog films, maar morgen ga ik King Kong halen en mijn bevinden posten.
Vraag me af waarom er nog een installatiedisc moest in de console om het aan te sluiten. Zoiets had toch gekund via een update? Zal wel voor die 2 mensen zijn die niet aangesloten zijn op internet.
24 a 40 euro voor een film. Dat valt mee? Daarvoor kun je een film 4x in de bios kijken. Ik vind het absurd. Wat mij betreft mogen films niet meer kosten dan een euro of 10 of 15 maximaal. Als dat niet kan, prima, maar dan ga ik er niet (meer) zoveel voor betalen. Helemaal omdat je geen clue hebt of HD-DVD over een jaar nog enigszins gangbaar is (of heb jij ook nog duurgekochte Betamax en Video 2000 cassettes in je kast staan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Dat volgens mij niet, maar je hoeft het spel er al niet meer uit te halen om een film te gaan kijken. Dat kan je dan mooi via de HD drive doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:29 schreef computermistake het volgende:
Kan je ook 2 spellen in de xbox stoppen nu? dus eentje in de 360 zelf en eentje in de hd speler?
Zou namelijk zeer fijn zijn, hoef je niet steeds games te switchen![]()
Sharkdoggie? Kan je misschien kijken of wat ik zei mogelijk wasquote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat volgens mij niet, maar je hoeft het spel er al niet meer uit te halen om een film te gaan kijken. Dat kan je dan mooi via de HD drive doen.
Het is precies wat Heintje al zei. Games gaan alleen in de Xbox 360 zelf. DVD films gaan zowel in de HD DVD add-on als in de Xbox 360. Je kan dus wel een game in de console houden en een DVD of HD DVD film in de add-on tegelijk doen. Trouwens die kleine handeling is goed om te bewegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef computermistake het volgende:
[..]
Sharkdoggie? Kan je misschien kijken of wat ik zei mogelijk was
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef existenz het volgende:
tvp. Eerst een volwaardige 1080i HDTV dan die speler idd
Er zijn wel wat HD DVD's beschikbaar maar als je het echt niet nodig vind om films op hoge kwaliteit te kijken..tja..dan niet kopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:06 schreef Die4iT het volgende:
ik kan er een via xboxworld voor 145¤ overkopen van iemand in de buurt hij zit nog in de verpakking .,...... nu zit ik te twijfelen a. over de prijs en b. over of ik het wel moet kopen want ik weet niet of er veel films op HD Dvd beschikbaar zijn en of het veel uitmaakt op mijn Panasonic Th 42 pv62EH res: 1024x768 .......... info iemand ?
Nee juist andersomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef clouddy het volgende:
er schijnen ook schijfjes te komen die in Zowel de HD-DVD speler als in de Blu-RAYYYY BITCHES te spinnen als een b-boy die een headspin doen
wat zal zoiets dan wel niet kosten??? ik heb het aanbod van de 360 speler laten gaan omdat ik nog niet echt veel titels zag op Hd DVDquote:gewoon lekker hddvd speler of blu ray speler halen. en Devrim_ heeft gelijk binnekort komt LG met een speler die beide formaten ondersteund.
ik heb dit ook gehoord dat het nauwelijks te zien is tot 42 inch. hoger is full hd aan te raden maar ik moet zeggen ik heb iets meer betaald voor mijn panasonic dan de¤999 van de MM tijdje terug maar ik heb totaaal geen spijt.... ik vind hem steeds mooier worden elke keer dat ik hem aanzetquote:de stap tussen 720p en 1080p. ach laat ik je dit zeggen ik werk bij de BCC en we hebben ze eens een keer naast elkaar gezet met een ps3 ertussen en alleen als je heel goed kijkt zie je dat verschil en ik weet echt wel waar ik op moet letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |