Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is meer wachten op betaalbare hybride standalone spelers. Die zullen snel komen en in prijs dalen.
Ja maar een beetje standalone speler zal wel! HDMI hebben en niet het geluidsniveau van een stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staan
in eerste instantie niet, dan zal het duur zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar goedkoper dan dit ding zullen ze niet worden. Als je dan toch al een 360 eb staan
HDMI zit eraan te komen en het apparaat hoor je niet als je geluid aanstaat. Of kijk jij HD-films met het geluid uit je tv?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja maar een beetje standalone speler zal wel! HDMI hebben en niet het geluidsniveau van een stofzuiger.
Vergeleken met dvd's zullen ze wel duur blijven. Maar niet alle HD-DVD en Blu-Ray films zijn 36 euro (gelukkig niet). King Kong is 19,99 net als Miami Vice en Fast & furious 3 bij FRS.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Mijn god, wat een lelijk ding zeg.
Niet dat ik zoiets zou kopen trouwens, de films op HD-DVD of Blu-ray zijn echt nog veel te duur.
Ik kijk idd niet alleen aktie films, en bij een rustige scene wil ik niet de ventilator van m;n 360 horen. En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Markster het volgende:
[..]
HDMI zit eraan te komen en het apparaat hoor je niet als je geluid aanstaat. Of kijk jij HD-films met het geluid uit je tv?
Maar dat was na hoeveel jaar? Ik denk dat voor mensen die een HD televisie hebben met een Xbox 360 en gewoon nu HD willen zien, de HD-DVD addon geen gekke optie is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
in eerste instantie niet, dan zal het duur zijn.
maar kijk eens hoe snel het met normale dvd-spelers ging. eerst ook niet te betalen, en na een tijdje had je er eentje voor 25 euro bij de kruidvat.
Als je die HD speler hebt maakt je 360 nog steeds wel geluid maar zal het beeld echt wel beter zijn dan je huidige DVD speler.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik kijk idd niet alleen aktie films, en bij een rustige scene wil ik niet de ventilator van m;n 360 horen. En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.
Die komt er nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Heintje het volgende:
Daarbij wil ik ook eerst een winnaar van de twee hebben.
Dan wacht ik ook wel op een bijde ondersteunde speler voor de 360, al denk ik dat die ook weer niet komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die komt er niet
Er komen gewoon spelers die beide ondersteunen
Doh, maar dat komt omdat die op 480p DVD's draait, maar met hd-dvd wordt dat 1080pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En m'n dvd-speler geeft beter beeld als ik dvd kijk dan m'n 360.
Check play.com maar es.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Valt ook nog mee ergens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |