Mwah, ik heb van het weekend een volledig drumstel + 150 watt basversterker + 1 passagier in een Renault Clio gekregen, dus vergis je niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:35 schreef Under_Score het volgende:
damn, ik moet aanstaande zondag mijn 3 gitaren, snoeren en halfstack in een heeeele kleine auto zien te proppenben benieuwd of dat gaat lukken.
wat noem je een volledig drumstel?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwah, ik heb van het weekend een volledig drumstel + 150 watt basversterker + 1 passagier in een Renault Clio gekregen, dus vergis je niet.
ohja, bassdrum moet ik er ook nog bij meeslepen, dat gaat nooit passenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwah, ik heb van het weekend een volledig drumstel + 150 watt basversterker + 1 passagier in een Renault Clio gekregen, dus vergis je niet.
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat noem je een volledig drumstel?
Basdrum, twee toms, floortom, snare + standaard, hihat + standaard, twee crashes met standaard, ride met standaard.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat noem je een volledig drumstel?
Meld! Prijs, merk/type, foto's!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
iemand nog een strat hebben? ik heb het opgegeven
bruikbare hals, body en electronica, mits je er wat werk in steekt![]()
Ik wil hem wel hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 08:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meld! Prijs, merk/type, foto's!
Sorry, ff overheen gelezen. Mocht hij hem niet willen, dan ik denk ik wel. Mits foto's![]()
Okay, bedankt voor de info. Maar heb jij dan zo'n Royer? Ik was eens aan het kijken maar zo'n ding kost toch iets van 1300 euro? Als ik zoiets op het podium zou hebben staan was ik er denk ik meer mee bezig op te letten dat niet iemand per ongeluk tegen mijn mic aanloopt dan dat ik echt aan het spelen benquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Die platte sennheisers zijn iets brighter dan de sm57, welke wat agressiever/ 'tighter' klinkt. Ze zijn echter voor live gebruik wle heel vet naast een ''57 als je de sennheiser wat meer naar de zijkant van het kabinet zet. Het voordeel van een royer 121 is dat die eigenlijk precies opneemt wat je hoort. Hij heeft de balans van het menselijk oor, dus als je een vette sound hoort, kun je de royer op precies dezelfde plek als je oor zetten om je sound te krijgen. Zelf prefereer ik em precies in het midden van de conus, een cm of 15 van de amp. Daarna pak je de sm57 en die ze je zo dat de fase goed verloopt.
dat was toch The Wounded?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:39 schreef Aresdreams het volgende:
Welke band speeld Cynic eigenlijk in?
Ik zie nergens een washburn die laatste is een deanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:59 schreef Aresdreams het volgende:
Das dus een ja
wel gaaf gitaartje die laatste
en the wounded is wel cool (als ze live nu ook nog eens oud materiaal zouden spelen van the art of grief)
Whehe could've fooled mequote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef Aresdreams het volgende:
Nope, een Washburn Dime333.
Dus geen dean
http://www.the-wounded.nl <-- de bron
Juist! Van Dime zat bij Washburn, en toen het tijd werd voor een sig model zei hij doodleuk: Geef mij dan één die zo lijkt, klinkt en speelt als mijn Dean ML... en daar was die Washburn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef Aresdreams het volgende:
Nope, een Washburn Dime333.
Dus geen dean
http://www.the-wounded.nl <-- de bron
Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef Aresdreams het volgende:
Zoiets ja...
Omdat dean failliet gegaan was, volgens wikipedia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |