Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef Aresdreams het volgende:
Zoiets ja...
Omdat dean failliet gegaan was, volgens wikipedia
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oftewel, "Niet 30, maar ongeveer 20 years of excellence".
Ja er gaat veel meer spanning door een speakekalbel investeer een paar tientjes meer in een goede speakerkabel en je hebt er jaren plezier vanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
wat betaal je ongeveer voor een speakerkabel van je top naar je cabinet? en is het echt zo dat een gewone kabel het niet trekt ?
tiepen iz mouewleikquote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja er gaat veel meer spanning door een speakekalbel investeer een paar tientjes meer in een goede speakerkabel en je hebt er jaren plezier van![]()
Lijkt me wel vrij logisch, bedenk maar wat voor vermogen er van je gitaar naar je versterker gaat en wat er uit je versterker komt (het heet natuurlijk niet voor niets versterkerquote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
wat betaal je ongeveer voor een speakerkabel van je top naar je cabinet? en is het echt zo dat een gewone kabel het niet trekt ?
Hooguit 20 euro. Echt hooguit. Hebt ook maar 2 meter nodig. En is gewoon 2 aderige speakerkabel, je kan het evt zelf maken [ook wel gedaan].quote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb 2 7-snarige Ibanez gitaren, dat zijn prima dingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:07 schreef Aresdreams het volgende:
Toch ziet die washburn er live wel gaaf uit
Maar ja, heb ook verschillende merken gespeeld, maar moet er nog eentje vinden met 7 snaren en die goed speelt
Cool, kost da?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb 2 7-snarige Ibanez gitaren, dat zijn prima dingen.
Ik gebruik zelf mn royer alleen voor studio-opnamen. Live zal ik em idd niet zo snel gebruiken omdat ik de weinige keren dat ik optreedt altijd met andere bands enzo op t podium sta en royer is nogal gevoelig voor schade. Ik kan me echter wel voorstellen dat bij grotere gigs een royer een uitkomst is!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de info. Maar heb jij dan zo'n Royer? Ik was eens aan het kijken maar zo'n ding kost toch iets van 1300 euro? Als ik zoiets op het podium zou hebben staan was ik er denk ik meer mee bezig op te letten dat niet iemand per ongeluk tegen mijn mic aanloopt dan dat ik echt aan het spelen ben
Voor opnames is het dus wel heel gaaf. We gaan zeer binnenkort beginnen met de opnames van de volgende cd, ik zal eens vragen wat er qua microfoons mogelijk is, ik geloof dat zoiets eventueel nog wel te regelen is namelijk.
600-700 euro geloof ik dat ik voor elk ervan heb betaald.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Cool, kost da?
wil nog steeds ooit een V laten bouwen met 7 snaren
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |