werd tijd jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
Met een beetje geluk volgende week mijn nieuwe bas binnen!
*checkt uit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Jorikjet het volgende:
Het nieuwe silverchair album is echt super vet. Check het uit
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
whehe: http://www.dumpert.nl/mediabase/14506/f40f0324/index.html
Er is weer een nieuw lesblok bezig toch ofzo ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef SNArky het volgende:
Net op gitaarles een nummer van SRV geleerd.
Ja, er zijn nog 7 weken aanvast geplakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er is weer een nieuw lesblok bezig toch ofzo ?
Die blues kwam me m'n strot uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog 7 weken aanvast geplakt.
Het is wel vet opgezet dit keer (waarschijnlijk nog wel teveel blues voor jou), met jamsessies met een begeleidingsband erbij. Op 8 juni gaan we optreden op het lustrum van de TU
....
Geen heerschende death-metal?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog wel teveel blues voor jou
Hij speelt super echt perfect. en nog mooi ok, ze hebben ze ook in zwart/glans wit en firewood of hoe het ook heet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Under_Score het volgende:
ziet er wel leuk uitnog nooit van het merk gehoord, hoe speelt ie?
Blues inderdaad fijn, mits in de juiste doseringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen heerschende death-metal?!KUT !!!!
De blues ruleerd nog steeds!!!![]()
Maar alleen maar blues is killing
niet als je de goeie bands kiest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Blues inderdaad fijn, mits in de juiste dosering.
Ik zou het wel leuk vinden als de wat hardere rock ook wordt behandelt, maar dat is technisch wat minder interessant....
Mja daarvan ligt de basis toch weer bij de bluesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niet als je de goeie bands kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |