werd tijd jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
Met een beetje geluk volgende week mijn nieuwe bas binnen!
*checkt uit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Jorikjet het volgende:
Het nieuwe silverchair album is echt super vet. Check het uit
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
whehe: http://www.dumpert.nl/mediabase/14506/f40f0324/index.html
Er is weer een nieuw lesblok bezig toch ofzo ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef SNArky het volgende:
Net op gitaarles een nummer van SRV geleerd.
Ja, er zijn nog 7 weken aanvast geplakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er is weer een nieuw lesblok bezig toch ofzo ?
Die blues kwam me m'n strot uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog 7 weken aanvast geplakt.
Het is wel vet opgezet dit keer (waarschijnlijk nog wel teveel blues voor jou), met jamsessies met een begeleidingsband erbij. Op 8 juni gaan we optreden op het lustrum van de TU
....
Geen heerschende death-metal?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog wel teveel blues voor jou
Hij speelt super echt perfect. en nog mooi ok, ze hebben ze ook in zwart/glans wit en firewood of hoe het ook heet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Under_Score het volgende:
ziet er wel leuk uitnog nooit van het merk gehoord, hoe speelt ie?
Blues inderdaad fijn, mits in de juiste doseringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen heerschende death-metal?!KUT !!!!
De blues ruleerd nog steeds!!!![]()
Maar alleen maar blues is killing
niet als je de goeie bands kiest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Blues inderdaad fijn, mits in de juiste dosering.
Ik zou het wel leuk vinden als de wat hardere rock ook wordt behandelt, maar dat is technisch wat minder interessant....
Mja daarvan ligt de basis toch weer bij de bluesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niet als je de goeie bands kiest.
ja duh, daar kom je toch niet onderuit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja daarvan ligt de basis toch weer bij de blues![]()
Ja maar probeer die vent dat maar eens uit te leggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja duh, daar kom je toch niet onderuit.
achjah daarom ben ik ook gekapt met les, die kerel overheerscht in blues.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar probeer die vent dat maar eens uit te leggendie gaat alleen weer verder in op blues
Hij is gewoon goed geeft ook goed les
maar als die alleen maar blues doet is mijn motivatie weg en dan doe ik ook niks meer er aan
Ja hèhè!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:40 schreef Under_Score het volgende:
hmmmmm, dean speelt fijn.....
AWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef Neidropje het volgende:
ook leuk esje:
[afbeelding]
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-178748.html
beetje doer alleen
Speelt leuk gitaar, maar wat is die gozer lelijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef Neidropje het volgende:
[..]
Neeh AL (alvin lee)
tsjek de gaynialiteit: http://www.youtube.com/watch?v=tHw9b4BBV9Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Speelt leuk gitaar, maar wat is die gozer lelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee:quote:
quote:
Simpsonsquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Aresdreams het volgende:
ff volledig offtopic: WOEHOE! seizoen 9 van the simpsons binnen:D:D:D:D
ontopic: wel grappigen oud... en idd lelijk
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:34 schreef Deansensitized het volgende:
Liever een echte gitaar dan zo gay als jou jij
Deans![]()
Mja met jouw username en avatar vraag je eignelijk ook om eenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef TeleluvR het volgende:
Vlammende reacties van gaysensitized, alleen omdat Dribbel_ en ik een briljant icoontje spammen...
Ik heb de hele dag gitaar gespeeld dat is echt niet goed voor je spieren, kijk dan:quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef -Menn0- het volgende:
Snel.....uhm......uhm.... GITAAR!!!!!
Ik zei gitaar dus dat heeft met gitaren te maken dus is er niks aan de hand
Dribbie tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag gitaar gespeeld dat is echt niet goed voor je spieren, kijk dan: [afbeelding]
heb er gewoon een lamme hand aan overgehouden
Quote For Truthquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef SNArky het volgende:
[..]
Quantum Field Theory? Geil!
http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_field_theory
heb je de output geslooptquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Honky het volgende:
laatst was ik aan het oefenen op mn gitaartje toen ik plots per ongeluk op het sneor van de gitaar stapte. Die ging er uit dus. Sindsdien is mn versterker errug slapjes geworden. Hij heeft alleen op het allerhoogste volume wat geluid wat daarbij ook nog erg verstoord (in de slechte zin van het woord, veel gekreek dus) klinkt. Iemand raad hebben?
snoerquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Under_Score het volgende:
euh, eerst er een nieuwe snaar opzetten? dan volume terugdraaien en nog is proberen
Je hebt je kabel gemold dus koop je een nieuwe kabel hequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Honky het volgende:
laatst was ik aan het oefenen op mn gitaartje toen ik plots per ongeluk op het sneor van de gitaar stapte. Die ging er uit dus. Sindsdien is mn versterker errug slapjes geworden. Hij heeft alleen op het allerhoogste volume wat geluid wat daarbij ook nog erg verstoord (in de slechte zin van het woord, veel gekreek dus) klinkt. Iemand raad hebben?
kan ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt je kabel gemold dus koop je een nieuwe kabel he[afbeelding]
Mja er opstampen en dat die uit je gitaar vliegt zal wel niks met de amp zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef imported_sphinx het volgende:
of output van gitaar, of kabel, of inpunt amp.
Preciesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Aresdreams het volgende:
haha, snoeren uit je gitaar trappen is best irri, daarom haal ik het snoer door me schouderband heen, blijft ie beter zitten.
quote:
Hap hapquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:34
schreef Deansensitized het volgende:
Liever een Dean dan zo gay als jou
Tele's![]()
Volgens mij snapte hij expres niet wat ik bedoeldequote:Puik plan! Kom maar hier met dat snoer, zijn we ook van die tering herrie af.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef -Menn0- het volgende:
M'n vader vond het trouwens een tof idee toen ik zei dat ik draadloos wou gaan spelen. Zijn exacte woorden waren:
[..]
Volgens mij snapte hij expres niet wat ik bedoelde
U riep? Dit topic krijgt trouwens een hoog onzin gehalte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Straks komen die klote modjes en kunnen we dit hele topic weer opnieuw beginnen[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |