Roots staan wel lekker zo precies na de Gym Class Heroesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Dusso het volgende:
mm. luister nooit echt jazz. Al vind ik 't wel lekkere muziek..
Maar ben zelf vooral Geintreseerd in hiphop/Jazz.
Weet wel dat Snoop Dogg ook weer naar Nederland komt, en op dit festival optreed.
Ook ben ik erg geintreseerd in The Roots.![]()
Ja daar was ik ook al verbaasd over. Maar ik denk dat hij tracks uit z'n oude tijd gaat draaien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:34 schreef Doff het volgende:
Wat een namen!
En ze maken het wel heel gemakkelijk, als ik ga dan ga ik vrijdag naar Enrico Rava, Charles Tolliver, Stefano Bollani, McCoy Tyner, Wynton Marsalis, Thomasz Stanko (en meer natuurlijk).
Ook leuk: Fanfare Ciorcarlia op zondag, iemand daarmee bekend?
Wat? Snoop Dogg?
Wat moet die hier nou weer
Vorige keer was het echt onwijs druk, dus in je eentje rondlopen is vrij betrekkelijk vrees ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:43 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen idee waar ik heen zou gaan...Ken waarschijnlijk het meerendeel van de namen niet. Ik ga denk ik gewoon voor het overal rondlopenDaarom is in je eentje gaan al bijna een voordeel...
Ik kreeg het van iemand anders als tip dus tsja, als er nu weer iemand anders is die anders beweert...Nog maar even zien danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef Doff het volgende:
[..]
Vorige keer was het echt onwijs druk, dus in je eentje rondlopen is vrij betrekkelijk vrees ik.
Oh, was niet zo bedoeld hoor. In je eentje zal vast wel gemakkelijker zijn. Alleen het is ook gewoon ontzettend druk waarschijnlijk, dus verwacht er niet teveel vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kreeg het van iemand anders als tip dus tsja, als er nu weer iemand anders is die anders beweert...Nog maar even zien dan
Er staat op de site:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Lief-visje het volgende:
Ik baal er enorm van dat North Sea Jazz dit jaar geen dagkaarten verkoopt.
Ik wil graag India Arie zien maarja ik ga echt geen 170 euro neerleggen voor 1 optreden
Hoe kan het dat jij dat wel vind en ik niet heb de hele site afgezocht hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Er staat op de site:
North Sea Jazz Festival
13, 14 & 15 July 2007
Ahoy Rotterdam
Entree:
Dagkaart ¤ 70,00 (excl. servicekosten)
3-dagenkaart ¤ 170,00 (excl. servicekosten)
All-in kaart ¤ 320,00 (excl. servicekosten)
Oh was ook niet bedoeld om het tegendeel te zeggen. Is natuurlijk sowieso leuker met meerderen, anders ga ik als ik echt ten einde raad ben met jullie mee, kunnen jullie zeggen wat goed is en wat nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:51 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh, was niet zo bedoeld hoor. In je eentje zal vast wel gemakkelijker zijn. Alleen het is ook gewoon ontzettend druk waarschijnlijk, dus verwacht er niet teveel van.
quote:
Ha, favorieten zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh was ook niet bedoeld om het tegendeel te zeggen. Is natuurlijk sowieso leuker met meerderen, anders ga ik als ik echt ten einde raad ben met jullie mee, kunnen jullie zeggen wat goed is en wat niet
Serieus? m'n vader treed dr ook op maar die heeft niks gehoord over 3 dagen gratis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Lief-visje het volgende:
Vriendin van mijn broer treed ook op overigens mag zij er 3 dagen gratis naar toe.
Het is nog niet duidelijk wat de plusconcerten zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Frosting het volgende:
Maare, stel ik koop ze 170 euro kaartje voor 3 dagen. Dan moet ik bij The roots nog extra betalen? bv
quote:
Ja ze mag drie dagen gratis overal komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Serieus? m'n vader treed dr ook op maar die heeft niks gehoord over 3 dagen gratis.
Misschien krijgt ie het nog te horen danquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:56 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja ze mag drie dagen gratis overal komen
visje is maar een klein beetje jaloers![]()
Tjah het was te verwachten om NOG meer publiek te trekkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Volgend jaar ga ik wel weer.
En Snoop Dogg is echt een beetje jammer....
Enrico Rava en Stefano Bollaniquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:25 schreef ruud_fr het volgende:
zo even een kaart halen voor vrijdag
is de 1e keer voor mij, dus zie wel wat het wordt
ben niet echt bekend met jazz, iemand nog een tip wat ik absoluut niet mag missen?
tnxquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Enrico Rava en Stefano Bollani![]()
Ik ben jaloers. Was er graag heen gegaan alleen had niet echt veel geld. Dus volgende keer maar weer hoop ik.
Tof, altijd leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tnx
ik wil sowieso naar Jamie Lidell en Ojos de Brujo, dus die eerste gaat niet lukken
zal proberen wat foto's te maken, heb je ook wat pret
Kaartjes voor zaterdag zijn al uitverkocht he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Os__ het volgende:
Ik ga zaterdag ook denk ik wel even langs. Roy Hargrove wil ik absoluut zien en toch wel leuk om dat jonge Nederlandse zangeresje te bekijken. Ik vind wel dat ze de prijs wel is mogen verlagen, belachelijk duur.
Ik zag het maar misschien kan ik via via nog wel wat regelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:32 schreef jna het volgende:
[..]
Kaartjes voor zaterdag zijn al uitverkocht he.
even bij gekeken, vond er niet veel aanquote:
Luister maar eens, geweldig optreden. Heb genoten (op tv) van Amos Lee en Raul Midon en de rest ook eigenlijk. Volgend jaar toch maar eens gaan. Zou vrijdag naar Mraz zijn geweest, maar kon helaas niet doorgaan. Nu stond hij gisteravond op NSJ, maar ik zie of hoor er maar niks over.. beetje matig... hij staat zelfs niet in de lijst met artiesten op de sitequote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
Joe BonamassaMet zo'n naam moet je sportdrankjes verkopen ofzoiets
Mike Stern Band featuring Dave Weckl, Anthony Jackson & Bob Franceschini zou ik naartoe gaan als m'n vader niet tegelijkertijd in de congo tent moest optreden.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Os__ het volgende:
Gister toch niet gelukt, heb me kaartje voor vanavond dan wel weer zin in. Zijn er nog artiesten die ik echt moet zien?
Mwoa, ik begreep dat je voor de populairdere zalen reserveringskosten moet betalen. Dat betekent dat je een programma vastlegt. Ik zou zelf liever eigenlijk gewoon een zaal in lopen waarvan ik denk dat het aardig kan klinken. Op tv heb je de betere samenvatting, trust me.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:03 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Luister maar eens, geweldig optreden. Heb genoten (op tv) van Amos Lee en Raul Midon en de rest ook eigenlijk. Volgend jaar toch maar eens gaan. Zou vrijdag naar Mraz zijn geweest, maar kon helaas niet doorgaan. Nu stond hij gisteravond op NSJ, maar ik zie of hoor er maar niks over.. beetje matig... hij staat zelfs niet in de lijst met artiesten op de site
Ik bedoel juist dat wat Jason Mraz betreft er niets over wordt gemeld.. nergens niet... dat is toch appart... :/ Schitterend nummer samen met Raul Midon (die wel uitgebreid, en terceht, in de spotlights stond).. jammerquote:Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa, ik begreep dat je voor de populairdere zalen reserveringskosten moet betalen. Dat betekent dat je een programma vastlegt. Ik zou zelf liever eigenlijk gewoon een zaal in lopen waarvan ik denk dat het aardig kan klinken. Op tv heb je de betere samenvatting, trust me.
Verrassend he?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef alors het volgende:
Amy Winehouse heeft voor de verandering maar weer eens afgezegd, wat een dom wijf.
Ik snap uberhaupt niet dat ze nog geboekt wordt....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef alors het volgende:
Amy Winehouse heeft voor de verandering maar weer eens afgezegd, wat een dom wijf.
Je kan haar altijd op de lijst zetten als publiekstrekker, een excuus wordt sowieso geaccepteerdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat ze nog geboekt wordt....
ik heb het nu ook wel gehoord, volgende graag!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
wat is die candy stomvervelend saai
Yep, het hoofdacts zijn over het algemeen de comebacks. Leuk hoor, al die klapperende kunstgebitten die je dance to the music toeroepen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef ruud_fr het volgende:
zei hij vanachter z'n pc
Je hebt serieus geen idee waar je 't over hebt. NSJF is een prima festival al ben ik het lang niet overal mee eens. Het is bijvoorbeeld jammer dat er zoveel aandacht en geld is voor niet-jazz acts. Maar dat blijkt hier niet zo te storen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, het hoofdacts zijn over het algemeen de comebacks. Leuk hoor, al die klapperende kunstgebitten die je dance to the music toeroepen.
Laat je jouw beleving even de jouwe alsjeblieftquote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Je hebt serieus geen idee waar je 't over hebt. NSJF is een prima festival al ben ik het lang niet overal mee eens. Het is bijvoorbeeld jammer dat er zoveel aandacht en geld is voor niet-jazz acts. Maar dat blijkt hier niet zo te storen.
Je baseert je mening volledig op wat streams die een flauwe selectie vormen van ontzettend veel mooie muziek. Dat moet je helemaal zelf weten, maar weet dat je eigenlijk helemaal niks hebt gezien. Bovendien is het helemaal niet waar dat er alleen maar bejaarden rondslenteren, grootste deel van het publiek is denk ik zelfs vrij jong.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laat je jouw beleving even de jouwe alsjeblieft
Ik vond het festival over het algemeen ingekakt en veel herhalingen van zetten. Candy Dulfer mag wat mij betreft even een paar jaartjes tussen een tamme bergperuanenstam bivakeren om weer eens wat nieuws te leren verzinnen. Sly & the family Stone.. please, daar luisterde mijn oma misschien naar.
Positief vind ik dat ze wel Fanfare Ciocarlia hebben uitgenodigd. Er is dus wel gevoel voor vernieuwing. Althans voor de swingende veertiger dan die naar zo'n festival gaat![]()
Ze hadden er ook een van de east-coast moeten plukken, eentje waarmee hij ruzie heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die oldskool shit van Snoop is wel lekker hoor![]()
Image, allemaal image!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze hadden er ook een van de east-coast moeten plukken, eentje waarmee hij ruzie heeft
Moet je eens op de engelse wiki grasduinen, de feuds zijn best de moeite waard.quote:
Who's your papsquote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef jna het volgende:
Zo'n backstage-polsbandje is best leuk![]()
Eerst het optreden van m'n vader bekeken.
Geen idee maar op npsoutput.nl kun je sommige dingen terug luisterenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef Lief-visje het volgende:
Worden de uitzendingen nog een keer achter elkaar herhaald?
Ik heb al op de site gekeken maar India Arie staat er niet bij. In ieder geval bedanktquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee maar op npsoutput.nl kun je sommige dingen terug luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |