Je baseert je mening volledig op wat streams die een flauwe selectie vormen van ontzettend veel mooie muziek. Dat moet je helemaal zelf weten, maar weet dat je eigenlijk helemaal niks hebt gezien. Bovendien is het helemaal niet waar dat er alleen maar bejaarden rondslenteren, grootste deel van het publiek is denk ik zelfs vrij jong.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laat je jouw beleving even de jouwe alsjeblieft
Ik vond het festival over het algemeen ingekakt en veel herhalingen van zetten. Candy Dulfer mag wat mij betreft even een paar jaartjes tussen een tamme bergperuanenstam bivakeren om weer eens wat nieuws te leren verzinnen. Sly & the family Stone.. please, daar luisterde mijn oma misschien naar.
Positief vind ik dat ze wel Fanfare Ciocarlia hebben uitgenodigd. Er is dus wel gevoel voor vernieuwing. Althans voor de swingende veertiger dan die naar zo'n festival gaat![]()
Ze hadden er ook een van de east-coast moeten plukken, eentje waarmee hij ruzie heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die oldskool shit van Snoop is wel lekker hoor![]()
Image, allemaal image!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze hadden er ook een van de east-coast moeten plukken, eentje waarmee hij ruzie heeft
Moet je eens op de engelse wiki grasduinen, de feuds zijn best de moeite waard.quote:
Who's your papsquote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef jna het volgende:
Zo'n backstage-polsbandje is best leuk![]()
Eerst het optreden van m'n vader bekeken.
Geen idee maar op npsoutput.nl kun je sommige dingen terug luisterenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef Lief-visje het volgende:
Worden de uitzendingen nog een keer achter elkaar herhaald?
Ik heb al op de site gekeken maar India Arie staat er niet bij. In ieder geval bedanktquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee maar op npsoutput.nl kun je sommige dingen terug luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |