Hij blijft hilarischquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
We hebben hun kinderen, hun huizen, dus waarom niet hun trouw-outfits
Peter Andre en Jordan
[afbeelding]
Ook al lijkt het net een trouwjurk, maar deze foto is geloof ik niet op hun huwelijk genomen, maar voor een of ander belangrijk bal in Engeland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het burgerlijk huwelijk van Elizabeth Hurley en Arun Nayar:
[afbeelding]
Ik heb het nog eens op meerdere plaatsen gecheckt en je hebt inderdaad gelijk. Ik haal de foto wel weg want hij hoort niet in het topic thuis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ook al lijkt het net een trouwjurk, maar deze foto is geloof ik niet op hun huwelijk genomen, maar voor een of ander belangrijk bal in Engeland.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Suerte het volgende:
En nog een leuke van Jordan en Peter Andre![]()
[afbeelding]
Die taart![]()
Zou het dezelfde bikini zijn? Nou ja, Pammie is in ieder geval niet iemand die je in een traditionele witte trouwjurk 'stopt'quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Een oudje van Prammie en Tommy Lee:
[afbeelding]
Jaren later haalde ze die witte bikini weer uit de kast voor haar trouwerij met Kid Rock:
[afbeelding]
Jéémig! Dat is de eerste keer in mijn leven dat ik zie hoe Madonna en Sean destijds getrouwd zijn...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was Eminem 12 toen hij trouwde?
Jezus wat een belachelijke mensen heb je er toch tussen.... 4 aparte portretten op een rij.quote:
Je zou bijna denken dat ze alleen op die bruiloft waren omdat ze er voor betaald kregen. Ik bedoel, wat heeft Michael Jackson met Liza Minelli te maken? En Elizabeth Taylor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef KRS het volgende:
[..]
Jezus wat een belachelijke mensen heb je er toch tussen.... 4 aparte portretten op een rij.
Zouden ze deze foto zelf nou écht leuk/mooi vinden??
Michael Jackson was de 'best man', Liza had veertien (14!!!!) maids of honours, waaronder Liz. Net gelezen toen ik zocht naar nog een foto van die enorme engerd, de bruidegom dus. Las ook dat ze ongeveer een 14 maand daarna weer gescheiden waren, warbij meneer Gest een bedrag van $ 10 miljoen dollar eiste, wegens 'psychische mishandeling'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze alleen op die bruiloft waren omdat ze er voor betaald kregen. Ik bedoel, wat heeft Michael Jackson met Liza Minelli te maken? En Elizabeth Taylor?
Van Elizabeth weet ik dat ze goed bevriend is met Michael, dus dat ze op een gebeurtenis zou zijn die met hem te maken heeft vind ik logisch, maar wat moesten ze daar op dat huwelijk?
Ik heb nog steeds het idee dat haar decolleté een paar cm te kort is, alsof haar borsten er elk moment uit kunnen vallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:48 schreef Natalie het volgende:
Wat een lelijke jurk had Sylvie toch. Hij zal ongetwijfeld heel duur zijn geweest, maar die belijning, vooral aan de bovenkant, is erg lelijk. Net of het helemaal scheef zit.
Inderdaad. Die hele jurk klopt gewoon niet, hij zit veel te laag (ik heb d'r ook een paar keer zien hijsenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat haar decolleté een paar cm te kort is, alsof haar borsten er elk moment uit kunnen vallen.
Grrr, die jurk van P!nk ziet er toch niet uit... Haar borsten hangen gewoon op half 7 en zitten ook nog eens los in haar jurk. Lekker flatteus hoor...quote:
Is dat 'klef' positief of negatief? Anyway, noem het klef, noem het romantisch, geef het een naamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ohhh, wat lekker klef allemaal.En veel lelijke jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |